Alfa Romeo 8c: studie s velkým S (Frankfurt)

Alfa Romeo si pro frankfurtský autosalon schovala jedno překvapení. Tímto překvapením je studie s podivným názvem 8c. Kombinace číslice a písmene ukrývá ladné tvary, italskou nápaditost a kus dávno zapomenuté minulosti. Co bylo zapomenuto, rozhodla se italská automobilka oživit touto studií. Nový koncept je jasným důkazem, že minulost má i v budoucnosti své pevné místo, že ohlížet zpět se mohou i automobilový designéři.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Designéři se inspirovali minulostí, což nebylo očividně na škodu

Alfa Romeo 8c nedává prostor k pochybám o jejím původu. Alfa design je jasný a čitelný. Oblé tvary karoserie vyšperkovány oválnými předními světlomety a kulatými zadními světlomety, ostrá příď s charakteristickou maskou, to vše jsou prvky, které k Alfě Romeo neodmyslitelně patří. Když se k těmto charakteristickým prvkům přidají ještě 20palcová kola, stane před námi sportovní vůz hodný obdivu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo 8c by na trhu určitě kupce našla

Úctu si zaslouží také vidlicový osmiválec, který se stará o svižný pohyb vpřed. S objemem 4,2 l, výkonem 293 kW/400 k a točivým momentem 450 N.m při 4500 ot./min. udělí Alfě Romeo 8c zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,5 s a maximální rychlost přesahující 300 km/h. Převodovka nemůže být v takovémto voze jiná než šestistupňová, manuální.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků