Alfa Romeo 8C má svůj vlastní web, stojí za shlédnutí

Pokud vám padla do oka nová Alfa 8C Competizione, neměli byste přehlédnout její vlastní webovou prezentaci. Je nejen kvalitně provedená, ale přináší i mnoho nových pohledů na italskou novinku zvenčí i zevrnitř. Prohlédnout si můžete mnoho fotografií vozu prohánějícího se po italských horských silnicích a co více, můžete jej vidět i v nových barvách, ve kterých jej zatím nebylo možné shlédnout  - ve žluté a černé. Podobně interiér můžete prozkoumat v dříve nevídaných detailech. Na stránce je rovněž k dispozici dvoumitové video, které jste si ale u nás mohli prohlédnout již dříve.

K dispozici jsou i technické parametry, které ale jen potvrzují dříve známé. V kostce - motor 4,7 V8, 450 koní v 7 000 ot. a šestistupňová automatická převodovka.

Pokud vám vůz učaroval a rádi byste jej viděli ve své garáži, máme pro vás špatnou zprávu, Alfa hlásí vyprodáno.

Tip: Představení Alfy 8C Competizione.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo 8C Competizione
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků