Alfa Romeo 8C Competizione Spider již příští rok

Euforie z opravdového sportovního vozu italské Alfy Romeo ještě nepoklesla a další automobilka naděluje další dárek. I když nebylo zcela zřejmé, zda se na trhu objeví i otevřená verze, dnes je všechno jinak.

Alfa Romeo 8C Competizione Spider ve své produkční verzi bude představena na ženevském autosalonu v příštím roce. Poté půjde do prodeje.

Vůz je plně odvozen od Coupé a základ tak zůstane zachován. I v otevřené verzi naleznete osmiválec o objemu 4,2 l s výkonem 331 kW (450 k) a točivým momentem 450 Nm. Stovka za zhruba čtyři a půl a maximálka přes 280 km/h.

Tip: Představení Alfy 8C Competizione naleznete zde.

Ani u Spideru ovšem nečekejte masovou výrobu. Automobilka počítá jen s pěti sty kusy, z nichž většina půjde do Spojených států pro podporu značky a vydláždění cesty ostatním modelům.

Cena Spideru by se měla pohybovat okolo 180 000 eur bez daní a poplatků, takže ve výsledku vás může tento skvost přijít i na šest milionu korun. Je to sice na úrovni Ferrari, ovšem tento vůz bude ve sbírkách, díky malé sérii, ještě exkluzivnější položkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo 8C Competizione kupé
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků