Kéž by aspoň těch 500 kusů. Alfa tento špičkový model jako výrobce sportovních aut zcela nutně potřebuje. A to co nejrychleji. Už jsem se fakt bál, že se s ní setkám jen ve hře na PC. Ale pokud vím, měla sloužit jako vlajková loď pro návrat Alfy na US trhy, takže jsem stále tak trochu doufal. O designu se nemá cenu ani bavit a motorizace a podvozek ve spolupráci s Maserati je taky bez debat.
Jojo, 8C, už dávno sem to říkal...
JOOO, taky jsem se celou dobu modlil, aby tohle šlo do výroby. Přeci jen Brera, alias 159 křížená s hatchem, mě jaksi neuspokojila.
já teda nevim a le myslim že to je 8C competizione a ne C8...
Myslíte dobře. Díky opraveno
Když sem přečetl ten nadpis tak jsem měl srdeční kolaps... Huráááá.... C8 je nádherný auto a já se hrozně bál že je to jen Koncept, jen doufám v to, že na autě se změní tak maximálně jen to zabarvení skel, páč takhle je úžasná... Navíc sem hrozně rád že 169 bude konečně Cuore sportivo jak má bejt se zadnim náhonem a pořádnym motorem(pokud se nepletu tak by měla dostat i V8 :) )
výborně,jen tak dál fiate a alfičko!!!je to nádhernej kus auta s opravdu pěkným kusem srdce uvnitř!
No já bych tomu Fiatu zas až tak moc nepřál .....Jen díky jemu maj Alfičky přední náhon na předek!Jáke by to asi bylo si užívat v alfě 156 GTA zadního náhonu...Tohle fiatu nikdy nezapomenu.Jen aď si ten šmejdovskej podvozek ze Stila nechaj cucáci!!!!Fiat má jediný štěstí že udělal Coupe 20V Turbo,jediný pořádný auto který kdy udělal.....
Víš kdo by Alfu měl, kdyby ji kdysi nepřevzal FIAT? Buď nějaký správce konkursní podstaty, nebo FORD! Tak si prosímtě trošku rozmysli, než tady začneš plácat... Jen díky FIATu zůstala Alfa alespoň italská (ikdyž je jasné, že ztratila podstatnou část své identity...) a jen díky FIATu mohly vzniknout skvělá auta jako 156 nebo 147.A kecy typu "coupe turbo bylo jediný pořádný auto od Fiatu" si opravdu odpusť. Můžeš k nim dát smajlíků kolik chceš, ale nic to nemění na tom, že meleš hovadiny...
A jak víš že by Ford nevedl Alfu líp???No fajn:krom Coupe ujde Punto první generace,Panda ale to už je tak všechno....Ale stejně je Coupe number oneJo a coti vadí na těch smajlících??Nebudem se kvůli tomu hádat.Důležitý je že tu Alfu máme a že se chystá opět náhon na zadek....
A co legendy typu 500, 127, 128 (hlavně to kupátko...) nebo i Uno (ikdyž to má tady v ČR asi docela špatnou reputaci kvůli kvalitě sem dovezených ojetin...). No nic, neřešme to (jestli to "1987" v tvém nicku značí tvoje narození tak tě to trošku omlouvá...).Jinak auto typu 8C určitě náhon na zadek mít prostě musí, to je pravda... Ostatní, méně amibiózní modely, jako třeba 147 si jako předokolky bohatě vystačí...
souhlas..mýtyzování zadního náhonu už mi poslední dobou taky leze krkem.Ono by se to chtělo nejdřív projet, a pak něco povídat...už vidim jak někdo každou zatáčku v normálnim provozu bere driftem...a v zimě třeba :)bože bože..kam ten svět spěje.To že je zadní náhon pseudo zábavnější neznamená že je rychlejší...spíš v zimě a na morku nepohodlnější..tim mám namysli koncepci věe v předu, transaxle od alfy dřívějších dob je taky asi něco jiného
Díky, že jsi to vypsal za mě. Tady na těchto debatách se přímo hemží super sportovními řidiči, kteří dokáží ocenit "hravost" zadního pohonu a užívat si to na silnicích v běžném provozu. Akorát nevím, jak si to "užívají" ti, co takové "profíky" potkali čelně v zatáčce, jak driftují v druhém pruhu přímo proti nim. Kdysi jsem měl auta se zadním pohonem, žádné sportovní káry, ale přesto, dnes jsem rád, že má moje Alfička pohon předních, k zadnímu už bych se nevracel. A když je možnost, někde v bezpečí, tak si tu předokolku sladěnou s dobrým podvozkem užiju taky. Když už, tak čtyřkolku.
Já se těm lidem nedivim, stačí si přečíst jakejkoliv test na tomhle ale i na ostatních serverech nebo z časopisů. Kde je zadní náhon vyzdvihován jako něco naprosto výjmečného a neskutečného, bez něhož se řidič v autě nepobaví....tak to na mě alespoň působí. To že ve skutečnosti je rychlejší, bezpečnější a praktičtější pohon předních kol ( nezmiňuji 4x4) sme se už bavili na konkurenčnim serveru nedávno..a sou to fakta doložitelný časama...Oni jsou všichni konstkruktéři totiž uplně padlý nahlavu, když zadní náhon opustili, vůbec tomu nerozuměj, a dělaj strašně nudný auta který mají problémy přenést hnací moment na vozovku, nezatočej, a sou až chorobně nedotáčivý...Se divim že se na koncepce a konstrukce automobilů studujujou jedny z nejtěžších škol. Dyk je to přece tak jasný, ty z mnichova musej vědět co dělaj, to sou přece ty nejlepčí,nejrychlejší a nedotknutelný auta..maj přece zadní náhon!mno, dost ironie..A dokud redaktoři při testech eště než sednou do vozu píšou o nanebe vzetí náhonu na zadek, a pak půlka testu je psaná o tom jak se stim skvěle driftuje...nejni se co divit že lajcká, ale bohužel i odborná veřejnost má názory jaké má..to je tak všechno co bych ktomu chtěl říct, a věřim tomu že za tejden budu někde jinde zas psát uplně to samé..
Ono úplným základem, v rozhodování jaká koncepce je nejlepší, je třeba řici, že každá koncepce má své plusy, mínusy, své pozitiva a negativa. Ani jeden náhon není lepší a není horší. Je třeba jasně definovat k čemu má auto sloužit a od toho pak říci, co je lepší. Pro běžné vozy, které jsou určeny pro běžné ježdění je lepší náhon na všechna kola, nebo náhon na přední kola. Jedním z důvodů je i to, že je v případě kritické situace auto pro nezkušeného řidiče ovladatelnější a lépe se řeší krizové situace. Na druhou stranu má své negativa, nedotáčivost, neschopnost přenosu velkých výkonů a limitující vlastnosti v zatáčkách. Výhodou předního náhonu je také menší prostorová náročnost, ono pokud je třeba přidat vzadu diferenciál, tak prostě kufr přijde o část svého objemu, což je dnes důležitý parametr.A takto by se dalo pokračovat dále. Proto si myslím, že je třeba oddělit určení vozu a k tomu pak říci, co je a není lepší. Ono kdyby byl ten přední náhon tak svělý, tak opravdově rychlé vozy by neměly zadní náhon s motorem vzadu, ale vše vpředu. Jednoduchý výsledek asi nikdo nedá a on ani neexistuje. Na okruzích se např. v kategorii WTCC prohání předo i zadokolky a výsledkově jsou si rovni. Ovšem takto odladěné vozy v běžném provozu nikdo nenajde.Jinak samotná rychlost není to jediné. Jsou auta, které jsou extrémně rychlá, ale díky koncepci i velmi nudná. S pomocí zadního náhonu se dá užit více zábavy a to jednodužším způsobem, ale není pro každého. A co se týká studovaných techniků, ono BMW, Mercedes a další automobilky jistě využívájí techniků také z prestižních a renomovaných škol, přesto používají koncepci zadního náhonu.
Stím samozřejmě souhlasím, se vším...také zadní náhon v žadném případě nezatracuji, jen se ohrazuju proti mýtyzování koncepce vše vepředu náhon vzadu..A právě na to rozlišování výhodnosti pro různé situace jsem chtěl poukázat, vtom se myslím jednoznačně shodneme.Otázka je pro donedávna 156 porážela BMw na okruhu kdy se jí zachtělo..Jen právě nevím do jaké míry mají konstruktéři a strojaři u BMW a pod svázané ruce marketingem a jakousi vymyšlenou tradicí...Jinak souhlas ve všem..
No já bych tomu Fiatu zas až tak moc nepřál .....Jen díky jemu maj Alfičky přední náhon!Jáke by to asi bylo si užívat v alfě 156 GTA zadního náhonu...Tohle fiatu nikdy nezapomenu.Jen aď si ten šmejdovskej podvozek ze Stila nechaj!!!!Fiat má jediný štěstí že udělal Coupe 20V Turbo,jediný pořádný auto který kdy udělal.....
Kdyz sem ji ve Frankfurtu videl tak sem se u ni musel zastavit n nekolik minut, protoze je opravdu nadherna.
tak tohle rozhodně ano tohle sem i líbilo už tehdy a i teď to vypadá suprově. originální smyslný...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.