Alfa Romeo 4C v detailech: jen 1 000 kusů pro Evropu (+ 63x foto)

Značka Alfa Romeo zveřejnila kromě desítek krásných obrázků i podrobnosti ke svému sportovnímu modelu 4C.
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C
  2. Fotogalerie

O významu nové řady 4C pro značku Alfa Romeo i samotný automobilový trh jsme hovořili již mnohokrát, připomeňme tedy alespoň skutečnost, že Alfa Romeo 4C se stane prvním sériovým automobilem srovnatelné velikosti a ceny, u kterého bude struktura karoserie vyrobena z uhlíkových kompozitů. Skelet sám o sobě tak váží pouhých 65 kg. Svoji výstavní premiéru si Alfa 4C odbyla již letos v Ženevě, teprve nyní ale můžeme být s fotografiemi a informacemi konkrétnější, prodeje totiž začnou již za několik dní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa 4C - staticky i dynamicky, toto auto prostě budí emoce

O pohon modelu 4C se postará před zadní nápravou podélně usazený, celohliníkový zážehový čtyřválec 1750 TBi s výkonem 240 koní (177 kW), což je mimochodem o 40 koní než se udávalo u starších studií. Dosahovat má točivého momentu 350 Nm a navazovat na něj bude dvouspojková převodovka Alfa TCT. Vůz s pohotovostní hmotností 895 kg má zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout rychlosti 258 km/h, průměrná spotřeba paliva má přitom činit jen 6,8 l/100 km. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lehká stavba, motor před zadní nápravou a lichoběžníkové závěsy kol: základní ingredience opravdu  zajímavého svezení...

Nová Alfa Romeo 4C vstoupí v Evropě do prodejů v průběhu tohoto října, celkem bude vyhrbeno 3 500 vozů tohoto typu, z nichž je pro zákazníky v Evropě určeno jen 1 000 strojů. Základní verze Essential je údajně určena pro „řidičské puritány“ a nabídne digitální přístrojový štít, kožený volant, látková sedadla, šedé brzdové třmeny a litá kola s průměrem 17 palců vpředu a 18 palců vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér zaměřený na řidiče

Stupeň Racing Pack přidá kromě upraveného volantu také sportovně odladěný výfuk, tužší pérování a o palec větší ráfky. Pokud si potrpíte spíše na styl a pohodlí, je pro vás připravena sada Luxury Pack s komfortnějšími sedadly či hlavními bi-xenonovými světlomety. Je zde ale také široká škála samostatných příplatkových prvků nabízených v rámci „koncernového“ programu Mopar.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo slibuje škálu specifických doplňků i prostor pro zavazadla za motorem

Za zmínku mezi nimi stojí hlavně zadní spoiler z uhlíkových kompozitů, brzdové třmeny s černým, červeným nebo žlutým lakováním, různé druhy krytů zpětných zrcátek, obklady interiéru a hlavních svítilen z uhlíkových kompozitů či speciálně odladěné závěsy kol s novými tlumiči, pružinami i zkrutnými stabilizátory většího průměru.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C
  2. Fotogalerie
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků