Alfa Romeo 4C Targa Coupé překvapila Ženevu, zatím jako koncept

Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C Spider
  2. Alfa Romeo 4C Spider: Fotogalerie

Alfě se opět podařilo utajit svoji autosalonovou premiéru až do poslední chvíle. Překvapení z modelu 4C Spider ale přece jen nebylo tak silné jako při původní premiéře kupé – informace, že by se něco takového mohlo přihodit, se vynořily už koncem ledna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo 4C Spider váží o 60 kg víc než výchozí kupé

Technicky se Alfa Romeo 4C Spider v zásadě shoduje s kupé. Také má karbonový monokok a přeplňovaný čtyřválec o objemu 1750 cm3, který pohání zadní kola prostřednictvím dvouspojkové převodovky. Automobilka dokonce slibuje stejné zrychlení 0-100 km/h a nejvyšší rychlost – tedy 4,5 s a 250 km/h.

Podívejte se, jak Alfa Romeo 4C dobyla Nürburgring

Podívejte se, jak Alfa Romeo 4C dobyla Nürburgring

Nahrazení střechy si vyžádalo navýšení hmotnosti o snesitelných 60 kg. Dílem k tomu přispívá i lehká látková střecha a fakt, že rám čelního okna i zadní ochranné oblouky jsou vyrobené z karbonu. Nějaká kila ušetří i nový výfuk z karbonu a titanu, pod kterým je podepsaná renomovaná firma Akrapovič. Po vzoru dražších sportovních aut má výfuk elektronicky ovládané klapky, které při otevření zlepší výkon i zvuk motoru.

Od kupé se Spider liší i designem hlavních světlometů a litých kol. Obojí přitom bylo při premiéře 4C terčem kritiky. Protože se ale jedná o koncept, není zcela zřejmé, zda Alfa plánuje zařadit tyto prvky do sériové výroby.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C Spider
  2. Alfa Romeo 4C Spider: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků