Alfa Romeo 4C Spider míří do Detroitu. Zde jsou první fotky sériové verze

Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C Spider
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo 4C Spider

Na autosalonu v Detroitu se představuje rovněž nová otevřená Alfa Romeo 4C Spider. Oproti konceptu se nic úplně zásadního nemění, takže necháme mluvit fotky v galerii. Ostatně, o tom vždycky byla Alfa Romeo...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V principu je 4C, ať už se střechou nebo bez, pořád stejné auto. Spider váží pouze o 10 kg víc než kupé.

Jen připomeneme, že otevřený model 4C Spider i uzavřené kupé jezdí na kabronovém monokoku a to poskytuje vozům vysokou pevnost při nízké hmotnosti. Výsledkem je, že uříznutí střechy přidalo na váze jen zanedbatelných 10 kg. V základu dostanete látkový odnímatelný díl, později přibude ještě karbonový hard-top.

Alfa Romeo pracuje na výkonných motorech. Vrátí se i šestiválec

Alfa Romeo pracuje na výkonných motorech. Vrátí se i šestiválec

K pohonu opět slouží uprostřed umístěný přeplňovaný čtyřválec 1750 TBi o výkonu 177 kW (240 k) a točivém momentu 350 Nm. Stovku vůz zvládne za zhruba 4,5 sekundy a rozjede se na 258 km/h. Opět je tu jen dvouspojková automatická převodovka a pohon zadních kol.

Stejně jako u kupé si můžete připlatit za hlasitější závodní výfuk. Ani jedna verze nemá posilovač řízení. Alfa Romeo tvrdí, že díky tomu řidič dostane více infromací a zažije klasické spojení se sportovním vozem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C Spider
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo 4C Spider
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků