Alfa Romeo 4C Spider míří do Detroitu. Zde jsou první fotky sériové verze

Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C Spider
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo 4C Spider

Na autosalonu v Detroitu se představuje rovněž nová otevřená Alfa Romeo 4C Spider. Oproti konceptu se nic úplně zásadního nemění, takže necháme mluvit fotky v galerii. Ostatně, o tom vždycky byla Alfa Romeo...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V principu je 4C, ať už se střechou nebo bez, pořád stejné auto. Spider váží pouze o 10 kg víc než kupé.

Jen připomeneme, že otevřený model 4C Spider i uzavřené kupé jezdí na kabronovém monokoku a to poskytuje vozům vysokou pevnost při nízké hmotnosti. Výsledkem je, že uříznutí střechy přidalo na váze jen zanedbatelných 10 kg. V základu dostanete látkový odnímatelný díl, později přibude ještě karbonový hard-top.

Alfa Romeo pracuje na výkonných motorech. Vrátí se i šestiválec

Alfa Romeo pracuje na výkonných motorech. Vrátí se i šestiválec

K pohonu opět slouží uprostřed umístěný přeplňovaný čtyřválec 1750 TBi o výkonu 177 kW (240 k) a točivém momentu 350 Nm. Stovku vůz zvládne za zhruba 4,5 sekundy a rozjede se na 258 km/h. Opět je tu jen dvouspojková automatická převodovka a pohon zadních kol.

Stejně jako u kupé si můžete připlatit za hlasitější závodní výfuk. Ani jedna verze nemá posilovač řízení. Alfa Romeo tvrdí, že díky tomu řidič dostane více infromací a zažije klasické spojení se sportovním vozem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C Spider
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo 4C Spider
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků