Alfa Romeo 4C Spider míří do Detroitu. Zde jsou první fotky sériové verze

Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C Spider
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo 4C Spider

Na autosalonu v Detroitu se představuje rovněž nová otevřená Alfa Romeo 4C Spider. Oproti konceptu se nic úplně zásadního nemění, takže necháme mluvit fotky v galerii. Ostatně, o tom vždycky byla Alfa Romeo...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V principu je 4C, ať už se střechou nebo bez, pořád stejné auto. Spider váží pouze o 10 kg víc než kupé.

Jen připomeneme, že otevřený model 4C Spider i uzavřené kupé jezdí na kabronovém monokoku a to poskytuje vozům vysokou pevnost při nízké hmotnosti. Výsledkem je, že uříznutí střechy přidalo na váze jen zanedbatelných 10 kg. V základu dostanete látkový odnímatelný díl, později přibude ještě karbonový hard-top.

Alfa Romeo pracuje na výkonných motorech. Vrátí se i šestiválec

Alfa Romeo pracuje na výkonných motorech. Vrátí se i šestiválec

K pohonu opět slouží uprostřed umístěný přeplňovaný čtyřválec 1750 TBi o výkonu 177 kW (240 k) a točivém momentu 350 Nm. Stovku vůz zvládne za zhruba 4,5 sekundy a rozjede se na 258 km/h. Opět je tu jen dvouspojková automatická převodovka a pohon zadních kol.

Stejně jako u kupé si můžete připlatit za hlasitější závodní výfuk. Ani jedna verze nemá posilovač řízení. Alfa Romeo tvrdí, že díky tomu řidič dostane více infromací a zažije klasické spojení se sportovním vozem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C Spider
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo 4C Spider
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 43 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků