Alfa Romeo 4C: Safety Car pro závody na Silverstonu

Alfa Romeo 4C: Safety Car pro závody na Silverstonu

Letošní autosalon v Ženevě se stal dějištěm světové premiéry nové sportovní Alfy Romeo. Model 4C používá jako svůj základ karbonový monokok a hliníkové rámy, o pohon se stará benzinová jedna-osmička s výkonem 240 koní a hmotnost nedosahuje ani 900 kg. Ideální automobil pro okruhy, že ano.

Alfa Romeo 4C váží pouze 895 kg. V Evropě bude stát 60 000 euro

Alfa Romeo 4C váží pouze 895 kg. V Evropě bude stát 60 000 euro

Ve Velké Británii se sportovní Alfa už jednou představila, a to na festivalu rychlosti v Goodwoodu. Tím to ovšem nekončí, tamní fanoušci si budou moci prohlédnout tuto novinku znovu při závodech silničních motorek na okruhu Silverstone. Alfa Romeo 4C zde bude plnit úlohu Safety Caru.

BMW M3 DTM Safety Car má po premiéře

BMW M3 DTM Safety Car má po premiéře

Kdo by očekával nějaké zásadní úpravy související s touto akcí, ten by byl zřejmě zklamán, nic takového se nekonalo. Alfa Romeo 4C pouze dostala karoserii kombinující bílou, zelenou a červenou barvu tak, jak tomu je na italské vlajce. Safety Car to je určitě pěkný, ale snad příliš často vidět nebude…

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Alfa Romeo

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 45 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků