Alfa Romeo 4C: prvních pět vozů předáno jejich majitelům

Automobilka Alfa Romeo pro prvních pět vyvolených připravila ceremoniál, na který nejspíš jen tak nezapomenou.
Alfa Romeo 4C: prvních pět vozů předáno jejich majitelům

Nová Alfa Romeo 4C se konečně stává skutečností. Kariéru tohoto modelu, který se stal objektem zájmu všech příznivců evropské tradice rychlých lehkých sportovních aut, sledujeme už od prvních studií, takže připomeňme alespoň skutečnost, že Alfa Romeo 4C se stane prvním sériovým automobilem srovnatelné velikosti a ceny, u kterého bude struktura karoserie vyrobena z uhlíkových kompozitů. Skelet sám o sobě tak váží pouhých 65 kg. Svoji výstavní premiéru si Alfa 4C odbyla již letos v Ženevě a my jsme vám ji v detailech představili v polovině září.

Alfa Romeo 4C v detailech: jen 1 000 kusů pro Evropu (+ 63x foto)

Alfa Romeo 4C v detailech: jen 1 000 kusů pro Evropu (+ 63x foto)

Na evropské trhy nyní přijíždí nová Alfa Romeo 4C v zaváděcí sérii Launch Edition. Pro prvních pět vyvolených značka Alfa Romeo připravila předání jejich vozů přímo na testovací trati Balocco Test Centre v italském Vercelli. Jestli vás to zajímá, majiteli vůbec prvních pěti vozů Alfa 4C se tam stali Pierluigi De Silvestro ze Švýcarska, Philippe Walch z Francie, Carlos Diniz z Německa, Aldo Mariani Holandska a Stefano Zanotti z Itálie.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Předávání prvních pěti vozů Alfa Romeo 4C jejich majitelů

Za zmínku ještě stojí, že celkem vznikne jen 1 000 kusů vozů Alfa Romeo 4C, z nichž polovina zůstane v Evropě. Ale zpět k předávacímu ceremoniálu ve Vercelli. V zástupu vysokých manažerů Fiatu a Alfy Romeo se objevil také Nicola Larini, jenž za volantem vozu Alfa Romeo 155 V6 Ti v roce 1993 zvítězil v šampionátu DTM. A to bylo mimochodem vůbec poprvé a naposledy, co německý seriál závodů cestovních vozů vyhrál jiný než německý vůz.

Podívejte se, jak Alfa Romeo 4C dobyla Nürburgring

Podívejte se, jak Alfa Romeo 4C dobyla Nürburgring


 
Evropská Alfa Romeo 4C v sérii Launch Edition je k dispozici v barvách Alfa Red a Carrera White, ovšem na zmíněném předávání byly k vidění jen červené vozy. V její výbavě najdeme například sadu aerodynamických prvků z uhlíkových kompozitů, příplatkové přední svítilny Bi-LED a litá kola s průměrem 18 palců vpředu a 19 palců vzadu. Na pohonné jednotce se nic nezměnilo, před zadní nápravou tak najdeme podélně usazený celohliníkový zážehový čtyřválec 1750 TBi s výkonem 240 koní (177 kW).

bazar

Alfa Romeo Giulietta 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 80 053 km
Cena: 260 000 Kč
Alfa Romeo 147 1,6
Rok výroby: 2002
Stav: 238 526 km
Cena: 40 000 Kč
Alfa Romeo Giulietta 2
Rok výroby: 2010
Stav: 170 116 km
Cena: 210 000 Kč
Alfa Romeo Giulietta 2
Rok výroby: 2011
Stav: 126 129 km
Cena: 240 000 Kč
Alfa Romeo 159 2,2
Rok výroby: 2006
Stav: 130 463 km
Cena: 113 000 Kč
Alfa Romeo 147 1,6
Rok výroby: 2001
Stav: 145 464 km
Cena: 48 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků