Alfa Romeo 4C: první pěkné snímky a 240 koní pod kapotou

Premiéra nové sportovní Alfy s motorem uprostřed již klepe na dveře. Alfa Romeo nyní zveřejnila řadu oficiálních snímků, jež nám umožní nahlédnout také do interiéru.

Na autosalonu v Ženevě se před dvěma roky objevila koncepční studie lehkého sportovního vozu Alfa Romeo 4C Concept, nad jehož tvary i koncepcí srdce milovníků italských automobilů zaplesala. O několik měsíců později ve Frankfurtu se koncept objevil ve stříbrném zbarvení, ale stále to byla jen studie. Značka Alfa Romeo na tom není zrovna dobře a připravované modely se v tichosti posouvají na neurčito, ale její představitelé v případě modelu 4C svůj slib splnili: sériová výroba produkčního provedení odstartuje ještě letos.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo 4C ve svém sériovém provedení

Nabízíme vám novou sestavu oficiálních snímků, jež ukazují podobu právě sériového provedení modelu Alfa Romeo 4C, jenž co do délky karoserie nepřekročí hranici 4 metrů. Když je porovnáte s obrázky studií z roku 2011, je vám jasné, že základní proporce i velmi agresivní ladění zůstaly zachovány a změnily se pouze detaily v řešení nárazníků nebo dveřních klik.

Alfa Romeo 4C nanovo, tentokrát v kovově stříbřité barvě

Alfa Romeo 4C nanovo, tentokrát v kovově stříbřité barvě

Ale to nejlepší teprve přichází: Alfa Romeo 4C se stane prvním sériovým automobilem srovnatelné velikosti a ceny, u kterého bude struktura karoserie vyrobena z uhlíkových kompozitů. O pohon modelu 4C se postará před zadní nápravou podélně usazený, celohliníkový zážehový čtyřválec 1750 TBi s výkonem 240 koní (177 kW), což je mimochodem o 40 koní než se udávalo u starších studií.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První pohled do interiéru nového kompaktního modelu s motorem uprostřed

Bylo potvrzeno, že na motor modelu Alfa Romeo 4C navazuje dvouspojková převodovka TCT. Soustava DNA upravující nastavení odezvy plynu, převodovky či řízení dostane nově čtvrtý, „nejdrsnější“ režim Race.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo 4C
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků