Alfa Romeo 4C nanovo, tentokrát v kovově stříbřité barvě

7 komentářů

Conty
14. září • 7:11

Snad se v sériové výrobě objeví jiný motor. Doufal jsem v něco jako 3.2 GTA, tento motor bude sice lehký, ale moc potencionálu v sobě mít nebude.

wolff
14. září • 8:49

Tak i přes použitý motor to má už teď udávané lepší jízdní hodnoty než nejbližší konkurent od Porsche... Takže v motoru opravdu problém není... To autíčko je lehoučké... ;-)

jigg
14. září • 7:19

A kde by ho vzali? Vždyť v současný nabídce nic takovýho nefiguruje. Jen čtyřválce povětšinou s turbem. Poslední alfáckej šestiválec byl v GT 3.2 (resp. lehce modifikovaný z GTA)

Conty
14. září • 7:38

Já vím, že takový motor nenabízí, proto jsem doufal v jeho návrat.

Mira
14. září • 8:17

Myslím si že by to mohlo zabít koncept lehkého auta, ikdyž nevím přesně kolik V6 z GTA oproti 1,75Tbi váží. Spíš si myslím, že to bude startovací motorizace a pak udělají učitě vyšší výkonovu variantu se stejným motorem, jestli i s jiným ví bůh

lojz
14. září • 17:24

Jediný kdo ten koncept zabije je ten zkurfený účetní. Co jsem tak pochytil, tak už měli ukázat sériovou podobu, ale jen přestříkali koncept. Navíc zase odsun výroby o jeden rok, ale na posuny jsme zvyklí. Otázka proč to zpoždění. Zřejmě mají špageťáci problém s novými technologiemi, to není jak dosud zbouchnout dva plechy k sobě a zamáznout to tmelem.
A nevěřím tomu, že to půjde takhle do sériové výroby. Jak zkurfili koncept Brery, tak dají záhul i tomuhle. I když tady nemůžou tolik pokazit.
Kdo dá přes milion za ubohých 200 koní, je podle mě blázen. I když ty kobylky jsou zabalené do rajcovního balení.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jigg
14. září • 23:48


Při plánované váze je to jako kdyby v normálním autě bylo tak 300-350 koní, navíc se ta váha bude krásně brzdit a ještě líp krouhat zatáčky. Za tu cenu je to dobrá koupě. Navíc motor zcela jistě bude přes 200 koní, v Giulietta je nastavenej na 235 koní.

Doporučujeme

Články odjinud