Alfa Romeo 4C nanovo, tentokrát v kovově stříbřité barvě

Zatímco řada z nás potají, kdesi ve skrytu duše doufala, že značka Alfa Romeo na letošním autosalonu ve Frankfurtu představí sériové provedení lehkého sportovního modelu s motorem před zadní nápravou, můžeme se podívat pouze na další studii. Alfa Romeo 4C se tentokrát představuje v novém, stříbřitém lakování, nicméně od premiéry na letošním autosalonu v Ženevě se nic víc nezměnilo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vůz je tedy opatřen zážehovým čtyřválcem s objemem 1,75 l, přeplňováním a výkonem okolo 200 koní (147 kW), umístěným hned za řidičem. Točivý moment se na kola zadní nápravy přenáší skrze dvouspojkovou převodovku Alfa TCT. Pánové z automobilky Alfa Romeo nás ujišťují, že sériová výroba tohoto modelu naběhne v roce 2013.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 59 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků