Alfa Romeo 4C nanovo, tentokrát v kovově stříbřité barvě

Zatímco řada z nás potají, kdesi ve skrytu duše doufala, že značka Alfa Romeo na letošním autosalonu ve Frankfurtu představí sériové provedení lehkého sportovního modelu s motorem před zadní nápravou, můžeme se podívat pouze na další studii. Alfa Romeo 4C se tentokrát představuje v novém, stříbřitém lakování, nicméně od premiéry na letošním autosalonu v Ženevě se nic víc nezměnilo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vůz je tedy opatřen zážehovým čtyřválcem s objemem 1,75 l, přeplňováním a výkonem okolo 200 koní (147 kW), umístěným hned za řidičem. Točivý moment se na kola zadní nápravy přenáší skrze dvouspojkovou převodovku Alfa TCT. Pánové z automobilky Alfa Romeo nás ujišťují, že sériová výroba tohoto modelu naběhne v roce 2013.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků