Alfa Romeo 4C nanovo, tentokrát v kovově stříbřité barvě

Zatímco řada z nás potají, kdesi ve skrytu duše doufala, že značka Alfa Romeo na letošním autosalonu ve Frankfurtu představí sériové provedení lehkého sportovního modelu s motorem před zadní nápravou, můžeme se podívat pouze na další studii. Alfa Romeo 4C se tentokrát představuje v novém, stříbřitém lakování, nicméně od premiéry na letošním autosalonu v Ženevě se nic víc nezměnilo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vůz je tedy opatřen zážehovým čtyřválcem s objemem 1,75 l, přeplňováním a výkonem okolo 200 koní (147 kW), umístěným hned za řidičem. Točivý moment se na kola zadní nápravy přenáší skrze dvouspojkovou převodovku Alfa TCT. Pánové z automobilky Alfa Romeo nás ujišťují, že sériová výroba tohoto modelu naběhne v roce 2013.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky