Alfa Romeo 4C nanovo, tentokrát v kovově stříbřité barvě

Zatímco řada z nás potají, kdesi ve skrytu duše doufala, že značka Alfa Romeo na letošním autosalonu ve Frankfurtu představí sériové provedení lehkého sportovního modelu s motorem před zadní nápravou, můžeme se podívat pouze na další studii. Alfa Romeo 4C se tentokrát představuje v novém, stříbřitém lakování, nicméně od premiéry na letošním autosalonu v Ženevě se nic víc nezměnilo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vůz je tedy opatřen zážehovým čtyřválcem s objemem 1,75 l, přeplňováním a výkonem okolo 200 koní (147 kW), umístěným hned za řidičem. Točivý moment se na kola zadní nápravy přenáší skrze dvouspojkovou převodovku Alfa TCT. Pánové z automobilky Alfa Romeo nás ujišťují, že sériová výroba tohoto modelu naběhne v roce 2013.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků