Alfa Romeo 4C dostane příští rok facelift. Změnit se má i řízení

Alfa Romeo 4C je na trhu už čtyři roky. Platí za jedno z nejzábavnějších aut, které si můžete za "rozumné" peníze pořídit. Přesto prodeje zatím zůstávají za očekáváním automobilky.

Jiný motor, a také přepracované zavěšení a řízení. Právě to mnozí uživatelé vozu kritizují pro jeho nepředvídatelné chování.

Právě tyto záležitosti by měly být předmětem modernizace kupé i roadsteru Alfa Romeo 4C na konci příštího roku. Informace o chystaných změnách přinesl britský Autocar. Bližší informace ohledně změně v oblasti techniky avšak zdroj z britského zastoupení značky neuvedl.

Doplnit do ostřikovačů Alfy Romeo 4C kapalinu není snadné. Podívejte se

Doplnit do ostřikovačů Alfy Romeo 4C kapalinu není snadné. Podívejte se

Lze také očekávat změny v oblasti designu, vnitřních dekorů, nových barev karosérie či vzhledu kol z lehkých slitin. Mělo by však jít pouze o kosmetiku. Dodáme, že Alfa Romeo 4C se poprvé představila v roce 2013 ve verzi kupé, o dva roky později měla premiéru varianta Spider.

Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Vůz má uprostřed přeplňovaný zážehový čtyřválec se zdvihovým objemem 1,75 litru. Maximální výkon je 177 kW (237 koní), točivý moment má 350 Nm. Auto dosahuje maximální rychlost 257 km/hod a na stokilometrovou rychlost se z klidu dostane za 4,2 sekundy. To se podaří i díky hmotnosti, která je díky velkému množství karbonu pouze 895 kilogramů.

Snímky auta v dosavadní podobě si prohlédněte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

dnes | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků