Alfa Romeo 4C dostane příští rok facelift. Změnit se má i řízení

Alfa Romeo 4C je na trhu už čtyři roky. Platí za jedno z nejzábavnějších aut, které si můžete za "rozumné" peníze pořídit. Přesto prodeje zatím zůstávají za očekáváním automobilky.

Jiný motor, a také přepracované zavěšení a řízení. Právě to mnozí uživatelé vozu kritizují pro jeho nepředvídatelné chování.

Právě tyto záležitosti by měly být předmětem modernizace kupé i roadsteru Alfa Romeo 4C na konci příštího roku. Informace o chystaných změnách přinesl britský Autocar. Bližší informace ohledně změně v oblasti techniky avšak zdroj z britského zastoupení značky neuvedl.

Doplnit do ostřikovačů Alfy Romeo 4C kapalinu není snadné. Podívejte se

Doplnit do ostřikovačů Alfy Romeo 4C kapalinu není snadné. Podívejte se

Lze také očekávat změny v oblasti designu, vnitřních dekorů, nových barev karosérie či vzhledu kol z lehkých slitin. Mělo by však jít pouze o kosmetiku. Dodáme, že Alfa Romeo 4C se poprvé představila v roce 2013 ve verzi kupé, o dva roky později měla premiéru varianta Spider.

Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Vůz má uprostřed přeplňovaný zážehový čtyřválec se zdvihovým objemem 1,75 litru. Maximální výkon je 177 kW (237 koní), točivý moment má 350 Nm. Auto dosahuje maximální rychlost 257 km/hod a na stokilometrovou rychlost se z klidu dostane za 4,2 sekundy. To se podaří i díky hmotnosti, která je díky velkému množství karbonu pouze 895 kilogramů.

Snímky auta v dosavadní podobě si prohlédněte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků