Alfa Romeo 166

V roce 2000 se v případě, že se rozhodnete pro koupil Alfy Romeo 166, setkáte s několika změnami
Alfa Romeo 166
V roce 2000 se v případě, že se rozhodnete pro koupi Alfy Romeo 166, setkáte s několika změnami. 

Alfa Romeo 166 je nyní standardně vybavena předními sedadly s elektrickým ovládáním a se třemi paměťmi. Tato změna má na svědomí plošné zvýšení ceny o 17 500 Kč. Dosavadní potahy z kůže nahradily potahy z perforované kůže a všechny verze dostaly také nový výklopný klíč s odděleným ovládáním zámků dveří a zavazadlového prostoru. 

U 166 vybavené motory 2.5 V6 a 3.0 V6 Sportronic je možné volit mezi standardním podvozkem a sportovně laděným podvozkem, který je nyní bez příplatku.

Verze Super má sportovní podvozek již ve standardním vybavení a navíc je ji možné za příplatek 30 000 Kč vybavit systémem VDC – systém elektronického řízení stability. 

Posledním modelem, který prodělal změny je 166 2.4 JTD. Konkrétně se týkají převodovky, u které byl zrušen ekonomický stálý převod a jednotlivé převodové stupně jsou laděné sportovněji.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Alfa Romeo 166 2,4
Rok výroby: 2002
Stav: 182 530 km
Cena: 46 000 Kč
Alfa Romeo 156 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 169 251 km
Cena: 55 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2002
Stav: 180 614 km
Cena: 65 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 150 613 km
Cena: 46 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 143 731 km
Cena: 36 000 Kč
Alfa Romeo 159 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 197 214 km
Cena: 100 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků