Alfa Romeo 166

V roce 2000 se v případě, že se rozhodnete pro koupil Alfy Romeo 166, setkáte s několika změnami
Alfa Romeo 166
V roce 2000 se v případě, že se rozhodnete pro koupi Alfy Romeo 166, setkáte s několika změnami. 

Alfa Romeo 166 je nyní standardně vybavena předními sedadly s elektrickým ovládáním a se třemi paměťmi. Tato změna má na svědomí plošné zvýšení ceny o 17 500 Kč. Dosavadní potahy z kůže nahradily potahy z perforované kůže a všechny verze dostaly také nový výklopný klíč s odděleným ovládáním zámků dveří a zavazadlového prostoru. 

U 166 vybavené motory 2.5 V6 a 3.0 V6 Sportronic je možné volit mezi standardním podvozkem a sportovně laděným podvozkem, který je nyní bez příplatku.

Verze Super má sportovní podvozek již ve standardním vybavení a navíc je ji možné za příplatek 30 000 Kč vybavit systémem VDC – systém elektronického řízení stability. 

Posledním modelem, který prodělal změny je 166 2.4 JTD. Konkrétně se týkají převodovky, u které byl zrušen ekonomický stálý převod a jednotlivé převodové stupně jsou laděné sportovněji.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků