Alfa Romeo 159 odhaluje své ceny (oživeno)

Doplněno: Kompletní český ceník si již můžete stáhnout z webu české Alfy Romeo.

Alfa Romeo 159 se již zhruba za týden představí v České Rebulice. Přesné ceny ještě nejsou známy, ale pro orientaci vám přinášíme ceny na Německém trhu. Ceny se pohybují od 750 000 Kč po 1,1 milionu Korun, což určitě při velmi bohaté základní výbavě, silným a výkoným motorům a nejvyšši bezpečnostní výbavě v dané třídě, může řádně zamávat střední třídou. BMW řady 3, Audi A4 a MB C-klasse dostanou zdatného soupeře.

Ceny na německém trhu:
Alfa 159 1.9 JTS 16V Progression 26.700 Euro (cca 775 tis. Kč)
Alfa 159 2.2 JTS 16V Progression 28.100 Euro  (cca 815 tis. Kč)
Alfa 159 3.2 JTS V6 24V Q4 Progression 34.900 Euro (cca 1 020 tis. Kč)
Alfa 159 1.9 JTDM 8V Progression 25.900 Euro (cca 750 tis. Kč)
Alfa 159 1.9 JTDM 16V Progression 27.900 Euro (cca 810 tis. Kč)
Alfa 159 2.4 JTDM 20V Progression 31.900 Euro (cca 925 tis. Kč)
Alfa 159 1.9 JTS 16V Distinctive 28.500 Euro (cca 825 tis. Kč)
Alfa 159 2.2 JTS 16V Distinctive 29.900 Euro (cca 870 tis. Kč)
Alfa 159 3.2 JTS V6 24V Q4 Distinctive 37.850 Euro (cca 1 100 tis. Kč)
Alfa 159 1.9 JTDM 8V Distintive 27.700 Euro (cca 805 tis. Kč)
Alfa 159 1.9 JTDM 16V Distinctive 29.700 Euro (cca 860 tis. Kč)
Alfa 159 2.4 JTDM 20V Distinctive 34.850 Euro (cca 1 010 tis. Kč)

Motory pro Alfu 159:
1.9 JTS 16V - 118 kW (160 k)
2.2 JTS 16V - 136 kW (185 k)
3.2 JTS V6 24V - 191 kW (260 k)
1.9 JTDM 8V - 88 kW (120 k), 280 Nm
1.9 JTDM 16V - 110 kW (150 k), 320 Nm
2.4 JTDM 20V - 147 kW (200 k), 400 Nm

Mimo tyto motory se v budoucnu představí i motor 3.0 JTDM 24 V s výkonem okolo 200 kW a také ostrá verze GTA s motorem 3.2 JTS V6 TwinTurbo s výkonem okolo 295 kW a náhonem na všechna kola.

Výbava Progression mimo jiné obsahuje: ABS, ESP, brzdový asistent, 16" kola z lehkých slitin s pneu 215/55, sedm airbagů, el. okna a zrcátka, klimatizaci.

Výbava Distinctive mimo prvky slabší výbavy obsahuje: tempomat, automatickou klimatizaci, 17" kola s pneu 225/50, dešťový senzor, kontrolu tlaku v pneu.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků