Alfa Romeo 159: do Ženevy s novým motorem

Italská automobilka Alfa Romeo začala s postupným ohlašováním svých novinek, které budeme moci spatřit na březnovém ženevském autosalonu. Na povrch se nejnověji dostala informace, že v expozici si budeme moct poprvé prohlídnout nový přeplňovaný benzínový agregát, jež vyplní vzniklou mezeru a při menším objemu nabídne zajímavý výkon.

Půjde totiž o nový turbem přeplňovaný 1,8 litrový agregát s označením Di Turbo Jet, jenž se bude chlubit výkonem až 147 kW/200 koní, což je dokonce ještě vyšší hodnota než u nabízeného 2,2 litrového čtyřválce. Novinka bude standardně doplněna šestistupňovou manuální převodovkou, přičemž za příplatek bude k dispozici i šestistupňová sekvenční převodovka Aisin.
V souvislosti s novým agregátem připomeňme, že přeplňovaný 1,8 litrový čtyřválec se zařadí do nabídky jako pátý motor a figurovat bude mezi atmosférickým 1,8 l (102 kW), 1,9 l (117 kW), 2,2 l (136 kW) a vrcholným 3,2 litrovým šestiválcem (195 kW). 

Klepněte pro větší obrázek 
Novinka se bude dodávat i k verzi Sportwagon
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků