Alfa Romeo 159 byla podle šéfa Fiatu přehmat

Sergio Marchionne, nejvyšší muž Fiatu, prohlásil v rozhovoru pro Automotive News, že stávající model Alfa Romeo 159 byl z řady důvodů „omylem“, což konec konců dokazují také prodejní statistiky.

Na trhu prémiových vozů střední třídy, opanovaném především německými značkami, totiž na jednu stranu postrádá svou někdejší identitu, která vždy přitahovala trvdé jádro zákazníků značky, na druhou stranu ji chybí kvalita a schopnosti, které by Alfě 159 pomohly opravdu seriózně konkurovat zavedeným sedanům a kombi od BMW nebo Audi.

Následnický model by se měl pod staronovým označením Giulia představit na sklonku roku 2012 a měl by znamenat mimořádný pokrok ve všech důležitých parametrech, neboť se s jeho výrobou počítá také v USA. Marchionne zároveň přiznal, že o odkup značky Alfa Romeo projevil zájem koncern Volkswagen, nicméně z prodeje sešlo. Alfa Romeo totiž hraje významnou roli v pětiletém restrukturalizačním plánu celého koncernu Fiat a její cena by byla pro Němce „neúměrně vysoká“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfu 159 už odepsal i šéf koncernu Fiat, nová Giulia by měla zamířit mnohem výše
Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 16 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 31 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků