Alfa Romeo 159 2011: poslední facelift před Giuliou

Pokud vše půjde podle plánu, měl by se nástupce současného modelu Alfa 159 připravovaný pod staronovým označením Giulia představit v roce 2012, a to na obou stranách Atlantiku. Do té doby to bude muset typ 159 ve verzích sedan i kombi Sportwagon vydržet s několika drobnými změnami.

Do nabídky pohonných jednotek nedávno přibyly varianty 1750 TBi a 2,0 JTDm, o nichž jsme psali třeba na tomto místě v souvislosti s jejich zástavbou do modernizovaných řad Brera a Spider. V modelovém roce 2011 kromě nich dostane Alfa 159 také nové materiály v interiéru a výbavové stupně s pozměněnými specifikacemi, jež prakticky kopírují strukturu použitou na nových kompaktech Alfa Romeo Giulietta a MiTo. Tyto stupně tak nesou jména Comfort Pack, Sport Pack, Comfort Plus Pack a TI Plus Pack.

Prodej inovovaného provedení začne na evropských trzích v průběhu příštího měsíce, zda se úpravy dotknou i ceníku zatím nevíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo 159 2011

bazar

Alfa Romeo Giulietta 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 93 704 km
Cena: 240 000 Kč
Alfa Romeo 156 1,7
Rok výroby: 1999
Stav: 178 000 km
Cena: 36 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2002
Stav: 180 640 km
Cena: 60 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 150 613 km
Cena: 40 000 Kč
Alfa Romeo Giulietta 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 80 053 km
Cena: 250 000 Kč
Alfa Romeo 159 2,4
Rok výroby: 2006
Stav: 163 126 km
Cena: 133 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků