Alfa Romeo 156 Sport Edition: bonus 170 tisíc

U příležitosti rozloučení se s modelem Alfa 156, který byl na český trh uveden v roce 1997 s velkým úspěchem (stal se Autem roku 1997 v Evropě a Autem roku 1998 v České republice) a jenž bude letos nahrazen zcela novým modelem Alfa 159, připravila Alfa Romeo pro český trh speciální edici SPORT u modelů Alfa 156 a Alfa Sportwagon.

Jedná se o vůz vybavený nafťákem 1.9 JTD Multijet se vstřikováním Common Rail. Motor nabízí výkon 110 kW (150 koní) a kroutící moment 305 Nm. U této motorické verze je standardně dodávana šestistupňová převodovka a v základní výbavě je šest airbagů, systémy ABS, EBD a ASR nebo dvouzónová automatická klimatizace. 

U edice Sport je navíc k dispozici výjimečná nadstandardní výbava: černý metalický lak, sportovní kožený volant a hlavice řadící páky, označení vozu Sport, rádio s přehrávačem CD s ovládáním na volantu, xenonové světlomety, ostřikovače světel, dešťový, pachový a mlhový senzor, speciální slitinové 17" ráfky s pneu 215/45, sportovní nastavení podvozku a boční prahové lišty.

Standardní cena modelu Alfa 156 1.9 JTD 16V Progression činí 817 000 Kč, verze Sportwagon stojí 857 000 Kč. Cena výše uvedené nadstandardní výbavy činí 134 800 Kč. Alfa 156 Sport Edition  stojí 791 800 Kč, tzn. bonus pro klienta činí 160 000 Kč. Alfa Sportwagon Sport Edition stojí 821 800 Kč, tj. výhoda pro klienta představuje 170 000 Kč. K dispozici je pouze limitovaný počet kusů, více informací lze získat u autorizovaných dealerů zn. Alfa Romeo.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků