Alfa Romeo 156 GTA: Opravdové Cuore Sportivo

20 komentářů

Milos
4. května • 0:09

V hodnoceni vozu mne dojal komentar pod jednou z fotografii "Mezi akcelerátorem a brzdou
by mohlo být více místa, zvyknout si však lze." Jestli mam spravne informace, tak model GTA je modelem sportovnim, urceny pro sportovne zalozene ridice a pro sportovni jizdu, ne pro rodinne vylety v gumovkach. U takoveho typu vozu je naprostou klasikou a nezbytnosti, aby tyto dva pedaly byly tesne vedle sebe, lepe se pak podrazuje s meziplynem pri brzdeni, s takto ulozenymi pedaly je to doslova hracka a radost. Jenze to patrne panu sefredaktorovi nic nerika... Nekdo, kdo nevyznava sportovni jizdu a nema pro ni ani dostatecne technicke dovednosti, nemuze hodnotit sportovni vuz, vysledkem jsem pak pouze takoveto smesne, amaterske komentare...

Franta
7. května • 13:15

My vime Milosi, ze jsi machr.
Ted bys jeste mohl basnit o tve skvele Primere, se kterou jezdis 230 a vsem natres prdel. Nebo o tvych jizdach 613, se kterou jsi delal rekordy na brnenske dalnici...
Jsi proste rozenej zavodnik, mel byses prihlasit do nejakych soutezi, aspon veteranskych, tam bysis mohl jeste zvysit sve ego - cena utechy by se pro tebe urcite nasla

Franta

 

Milos
7. května • 17:46

Ubohe a nizke, sve komplexy sem prosim netahej.

Franta
7. května • 18:13

Musim te zklamat, ale komplexy tykajici se rizeni a aut zatim nemam. To se mi spis zda, ze ty nejak tezce neses, kdy si nekdo poridi poradnou Fabku... Ja vim, kupovat si novy vuz je neracionalni, nevim vsak, jake by to bylo, kdyby se kazdy ridil rozumem...

Jan Pewner
2. dubna • 17:50

Zajimalo by me, zda-li ma autor clanku vubec nejakou fantazii ci tvurci schopnost. Opet jste se predvedli a ukazali nam dalsi z nudnych testu, kterych je na tomto i jinych webech vice nez dost.

Radek Šilhavý
2. dubna • 18:33

Tento článek není testem, ale informací o uvedení GTA na český trh - zhodnocení po prvních kilometrech za volantem.... Zcela jistě se dočkáte i klasického redakčního testu, který připravujeme...

Skye
2. dubna • 16:04

Po prohlédnutí krásných fotografií jsem se těšil na zajímavý test, místo toho mě však čekal strohý a nudný text s telegrafickými informacemi o (u vozu toho ražení a značky) o výbavě apod. Žádné stopy po emocích, po nějáké zajímavosti. O jízdních vlastnostech, které jsou Alfou a Omegou (zaplaťpánbůh ne tou automobilovou) tohoto vozu jsem našel zmínku o něčem jako "potvrzení dokonalých papírových vlastností podvozku". Mrzí mě, že test nenapsal autor s trochou jiskry, protože tento vůz ji jistě má. Cuore Sportivo!

Ivan Hrbek
2. dubna • 10:47

Pro zájemce o další informace k tomuto vozu a ostatním alfám doporučuji http://www.alfa-romeo.cz . Je to klub alfistů v ČR.

MIG 22
26. března • 11:42

Vždycky když někdo nemá co psát, napíše že volant padne dobře do ruky. Proč to radši nenecháte dělat někoho, kdo tomu rozumí? V poslední době pro vás píše pan V.Dolejš - to je odborník. Nechte ho, ať tyhle věci dělá on. Nesdá se nic dělat, exopert je expert.

Jan Vsacký
26. března • 12:20

Nechápu co se ti na tom nezdá? Podle mě je to důležitá informace.... stejně jako ostatní v článku,  třeba taková omega má volant blbý - tenký. A Dolejš? Odborník? Jak se to vezme.. z jeho působení na TV3, mám dojem, že auta se dělí na závodní a špatná.

Bimbo
18. dubna • 20:59

Omega je blbá celá, neomezuje se jen na volant

Lubos
22. března • 12:30

o objemu 3.2 litru a výkonu 150 koní (184 kW).

Nejaky bug, nie ?  150 koni = 114kW. 184kW = 242 koni co je asi spravne.

 

cosworth
22. března • 16:28

konečně Alfa pro mě. Německé bmw, audi, vw se půžou jít klouzat... je někde úplně jinde.. zajímalo by mě, zda bude GTA i v jiných řadách?

Delfín
23. července • 21:46

Proč by se měli jít klouzat? Protože Alfa má TA? To asi nebudou považovat za dostatečný důvod.

Mezi námi, když už používáš nick Cosworth, víš komu Cosworth dnes patří? Volkswagenu.

Skye
9. srpna • 14:52

A taky Cosworth není tam kde jsme ho byli zvyklí vídat. Alfa má v sobě obrovské charsima, které, když už jsi zmínil Volkswagen, je ostatním autům většinou cizí (schválně porovnej s Passatem). Jedná se čistě o auto pro radost, které je v řadě věcí nekompromisní. A navíc...je to umělecké dílo, žádný spotřební design.

Radek Šilhavý
22. března • 17:17

Ano, budou. Alfa Romeo 147 GTA bude uvedena n konci letošního roku a 166 GTA na jaře roku 2003.

 

 

Richard
19. května • 13:38

Zdravim,nevim jak na takovem aute muze nekdo najit nejaky nesvar.Vzdyt je to uplna bomba.

K informacim o dalsich GTA , Alfa 147 ano bude na podzim a je se na co tesit !

Alfa Romeo 166 , bude az v lete 2003 a bude mít mírne inovovaný disigna.Obrázky a forku jak bude vypadat najdete na http://home.tiscali.cz/alfaclub

Alfe zdar

Richard(administrator stranek)

http://home.tiscali.cz/alfaclub

alfaclub@tiscali.cz

honza
25. března • 9:42

už se těším, až si ji půjdu koupit, vybadá líp jak všechny podobné auta, má prostě styl a opravu pěkně udělaný interiér... věžím, že ty sedadla jsou tak dobré jak vypadají...

Vlastimil Matyáš
23. července • 18:29

Sedadla jsou parádně sportovní jen trochu moc tvrdé, asi by bylo je odskoušet na delší jízdu. Ale jinak mi vůbec nesedí zařazení mezi rodinné vozy, GTA je pouze pro Cuore Sportivo! 

Lubos
22. března • 12:30

o objemu 3.2 litru a výkonu 150 koní (184 kW).

Nejaky bug, nie ?  150 koni = 114kW. 184kW = 242 koni co je asi spravne.

 

Doporučujeme

Články odjinud