Alfa Romeo 149 snad již v létě (spy photos)

Jako nástupce modelu 147 vypustí Alfa Romeo pravděpodobně již v létě tohoto roku kompletně novou generaci a ta dostane číselné označení 149. Špionážním fotografům se nyní podařilo zachytit testovací vůz v okolí legendárního Nűrburgringu - jeho maskování však zůstalo stále poměrně výrazné. Zástupce nižší střední třídy bude mít za cíl chytnout za srdce zákazníky především mladšího věku, kteří hledají sportovnější svezení a nechtějí přílišnou usedlost.

Na délku bude nová Alfa měřit 4,3 m a bude postavena na základech (jak jinak než) Fiatu Bravo. K dispozici bude pouze pětidveřová karoserie, s 3D provedením se prozatím nepočítá. Pod kapotou se objeví turbodmychadlem přeplňované benzínové i dieselové agregáty, vrchol nabídky bude tvořit atmosférický šestiválec ve verzi GTA. Výkony motorů se mají pohybovat od 120 do 265 koní a všechny budou kombinovány se šestistupňovými manuály. K některým agregátům bude za příplatek k dispozici také šestistupňový automat. Cena vozu by měla podle odhadů začínat někde okolo částky 20 tisíc Eur (540 tisíc Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Alfa Romeo 149 chce oslovit především mladé zákazníky

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků