Alfa Romeo 147 Sport a Sport Q2: speciality z Itálie

Alfu Romeo 147 snad není třeba nějak zvlášť představovat. Výrobce však již zanedlouho uvede na trh dvě speciální edice svého jediného hatchbacku. 

První z nich, s jednoduchým přídomkem Sport, v sobě bude zahrnovat některé drobné úpravy detailů jak v exteriéru, tak i v interiéru. Vůz taktéž dostane střešní spoiler, sportovní zpětná zrcátka a sportovní koncovku výfuku. Dojem dynamičnosti pak dotvářejí 17 palcové disky. V interiéru byly vylepšeny drobnosti, jako jsou například hliníkové pedály, tónovaná skla, nebo multifunkční sportovní volant. Alfa 147 z této limitované edice se oproti běžnému modelu nějakých zásadních technických nebo motorických změn nedočkala. Zákazník si bude moci vybrat mezi benzínem poháněným motorem objemu 1,6 TS , nebo dieselem 1,9 JTDm.

Limitovaná verze s názvem Sport Q2 v sobě dokonce skrývá i poměrně výraznou technickou změnu. Tou je použití samosvorného diferenciálu a sportovní ladění podvozku, díky kterému šel vůz mírně „k zemi“. Na vnějším vzhledu se taktéž podílejí kola o velikosti 17 palců, stejně jako u sportovní verze „bez Q2“. Interiér je komplet čalouněný černou kůží a zdoben hliníkovými prvky, standardní součástí vozu z této edice bude dvouzónová klimatizace. Alfu Romeo 147 z edice Sport Q2 však dostanete jen s dieselem 1.9 JTDm produkujícím 150 koní, který už se ale ke slůvku Sport moc nehodí.

Chybí už jen připomenout, že obě sportovní verze budou dostupné jenom v červené, šedé a černé metalíze a na trh se dostane jenom 450 kusů z každé. Informace o tom, kolik si za „ostrou“ Alfu 147 připlatíte, zatím nejsou známé.

Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo 147 Sport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků