Alfa Romeo 147 Sport a Sport Q2: speciality z Itálie

Alfu Romeo 147 snad není třeba nějak zvlášť představovat. Výrobce však již zanedlouho uvede na trh dvě speciální edice svého jediného hatchbacku. 

První z nich, s jednoduchým přídomkem Sport, v sobě bude zahrnovat některé drobné úpravy detailů jak v exteriéru, tak i v interiéru. Vůz taktéž dostane střešní spoiler, sportovní zpětná zrcátka a sportovní koncovku výfuku. Dojem dynamičnosti pak dotvářejí 17 palcové disky. V interiéru byly vylepšeny drobnosti, jako jsou například hliníkové pedály, tónovaná skla, nebo multifunkční sportovní volant. Alfa 147 z této limitované edice se oproti běžnému modelu nějakých zásadních technických nebo motorických změn nedočkala. Zákazník si bude moci vybrat mezi benzínem poháněným motorem objemu 1,6 TS , nebo dieselem 1,9 JTDm.

Limitovaná verze s názvem Sport Q2 v sobě dokonce skrývá i poměrně výraznou technickou změnu. Tou je použití samosvorného diferenciálu a sportovní ladění podvozku, díky kterému šel vůz mírně „k zemi“. Na vnějším vzhledu se taktéž podílejí kola o velikosti 17 palců, stejně jako u sportovní verze „bez Q2“. Interiér je komplet čalouněný černou kůží a zdoben hliníkovými prvky, standardní součástí vozu z této edice bude dvouzónová klimatizace. Alfu Romeo 147 z edice Sport Q2 však dostanete jen s dieselem 1.9 JTDm produkujícím 150 koní, který už se ale ke slůvku Sport moc nehodí.

Chybí už jen připomenout, že obě sportovní verze budou dostupné jenom v červené, šedé a černé metalíze a na trh se dostane jenom 450 kusů z každé. Informace o tom, kolik si za „ostrou“ Alfu 147 připlatíte, zatím nejsou známé.

Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo 147 Sport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků