Alfa Romeo 147 a GT v novém kabátě pro modelový rok 2007

Italská automobilka Alfa Romeo přichystala drobné změny pro své modely 147 a GT. Prozatímní informace prosákly z představení novinek pro vybrané dealery a Alfa tyto informace nijak nedementovala.

Oba modely se dočkají hlavně proměny interiéru. Design středového panelu by se měl výrazně změnit a měl by se podobat těm, které mají Alfa 159 a Brera. Změnou by měl projít i přístrojový panel, který se také více přiblíží zmíněným novinkám.

Alfa 147 navíc dostane novou chromovanou mřížku chladiče. Alfa GT dostane i nové přední světlomety, které by měly být podobné těm z modelů 159 a Brera.

Pod kapotou těchto modelů by se měl navíc objevit naftový agregát 1,9 Mjet o výkonu 128 kW (175 k), který je vybaven filtrem pevných částic a plní normu Euro 4. Ten by měl nahradit dosavadní motor o výkonu 110 kW (150 k). Alfa 147 s ním zrychlí na stovku za 7,8 s dosáhne maximální rychlosti 220 km/h. V těchto modelech se nejspíš objeví i benzínový motor GM Ecotec o objemu 1,8 l s výkonem 103 kW (140 k), který má svůj původ ve vozech Opel.

Pro Alfu 147 je oživené velmi nutné. Přestože prošla před dvěmi léty faceliftem, je na trhu již opravdu dlouho a nástupce se jen tak nedočká. Alfa totiž počítá s jeho představením nejdříve na konci příštího roku, ale reálněji vypadá až začátek roku 2008.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků