Alfa Romeo 147 a GT v novém kabátě pro modelový rok 2007

Italská automobilka Alfa Romeo přichystala drobné změny pro své modely 147 a GT. Prozatímní informace prosákly z představení novinek pro vybrané dealery a Alfa tyto informace nijak nedementovala.

Oba modely se dočkají hlavně proměny interiéru. Design středového panelu by se měl výrazně změnit a měl by se podobat těm, které mají Alfa 159 a Brera. Změnou by měl projít i přístrojový panel, který se také více přiblíží zmíněným novinkám.

Alfa 147 navíc dostane novou chromovanou mřížku chladiče. Alfa GT dostane i nové přední světlomety, které by měly být podobné těm z modelů 159 a Brera.

Pod kapotou těchto modelů by se měl navíc objevit naftový agregát 1,9 Mjet o výkonu 128 kW (175 k), který je vybaven filtrem pevných částic a plní normu Euro 4. Ten by měl nahradit dosavadní motor o výkonu 110 kW (150 k). Alfa 147 s ním zrychlí na stovku za 7,8 s dosáhne maximální rychlosti 220 km/h. V těchto modelech se nejspíš objeví i benzínový motor GM Ecotec o objemu 1,8 l s výkonem 103 kW (140 k), který má svůj původ ve vozech Opel.

Pro Alfu 147 je oživené velmi nutné. Přestože prošla před dvěmi léty faceliftem, je na trhu již opravdu dlouho a nástupce se jen tak nedočká. Alfa totiž počítá s jeho představením nejdříve na konci příštího roku, ale reálněji vypadá až začátek roku 2008.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků