Alfa Romeo 147 a GT v novém kabátě pro modelový rok 2007

Italská automobilka Alfa Romeo přichystala drobné změny pro své modely 147 a GT. Prozatímní informace prosákly z představení novinek pro vybrané dealery a Alfa tyto informace nijak nedementovala.

Oba modely se dočkají hlavně proměny interiéru. Design středového panelu by se měl výrazně změnit a měl by se podobat těm, které mají Alfa 159 a Brera. Změnou by měl projít i přístrojový panel, který se také více přiblíží zmíněným novinkám.

Alfa 147 navíc dostane novou chromovanou mřížku chladiče. Alfa GT dostane i nové přední světlomety, které by měly být podobné těm z modelů 159 a Brera.

Pod kapotou těchto modelů by se měl navíc objevit naftový agregát 1,9 Mjet o výkonu 128 kW (175 k), který je vybaven filtrem pevných částic a plní normu Euro 4. Ten by měl nahradit dosavadní motor o výkonu 110 kW (150 k). Alfa 147 s ním zrychlí na stovku za 7,8 s dosáhne maximální rychlosti 220 km/h. V těchto modelech se nejspíš objeví i benzínový motor GM Ecotec o objemu 1,8 l s výkonem 103 kW (140 k), který má svůj původ ve vozech Opel.

Pro Alfu 147 je oživené velmi nutné. Přestože prošla před dvěmi léty faceliftem, je na trhu již opravdu dlouho a nástupce se jen tak nedočká. Alfa totiž počítá s jeho představením nejdříve na konci příštího roku, ale reálněji vypadá až začátek roku 2008.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků