Alfa Romeo 147 a GT musí do servisů

Také italská automobilka Alfa Romeo musí svolat část svých vozů do servisů. Jedná se o model 147, který byl vyrobem mezi červnem 2004 a únorem 2006 a o model GT, který byl vyrobem mezi únorem 2003 a listopadem 2005.

Dle dostpuných informací vykazuje problém elektronika stabilizačního systému VDC. Ve vozech by měly být instalovány řídící jednotky německého výrobce Bosch, které mohou v určitých případech chybně vyhodnotit situaci.

Automobilka zároveň uvedla, že se nejedná o závažnou závadu a doposud nebyla hlášena žádná nehoda, na které by se podílel tento systém.

Přestože se jedná o poměrně velký interval výroby, do servisů budou povolány pouze vybrané vozy. Nejedná se tedy o akci všech modelů. Pokud tedy vlastníte vůz z tohoto období kontaktujte autorizované servisní středisko, které vám poskytne bližší informace.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků