Alfa MiTo Quadrifoglio Verde: malá náhrada za GTA

Na letošním autosalonu ve Frankfurtu se původně měla objevit ostrá verze modelu MiTo s nezaměnitelným přívlastkem GTA, avšak finanční situace a celkový stav trhu to automobilce neumožnil tak, jak si to její představitelé původně představovali. Malou náplastí však má být sportovní „čtyřlístková“ verze Quadrifoglio Verde s novým 1,4 litrovým přeplňovaným čtyřválcem MultiAir s výkonem 170 koní.

Tento výkon nejmenší Alfě bohatě postačuje na to, aby dokázala sprint z klidu na 100 km/h za 7 sekund a maximální rychlosti přesahující hranici 220 km/h. Kdo by však argumentoval přehnaně zvýšenou spotřebou, nemusel by mít tak zcela pravdu, výrobce totiž uvádí kombinovanou spotřebu pouze 4,8l/100 km, což je sice hodnota oficiální, ale až tak vzdálená od reality by být nemusela. Kromě novinek v motorové části nemůžeme nezmínit třeba novou šestistupňovou převodovku C635 posílající výkon na kola přední nápravy.
MiTo Quadrifoglio Verde se navíc může pochlubit elektronickým systémem Dynamic Suspension aktivně upravujícím tlumení, na jehož vývoji se podílela italská firma Magneti Marelli. Díky tomuto technickému řešení si může řidič nastavit tři předvolené konfigurace - Normal, All Weather a tužší Dynamic. Alfa samozřejmě nezapomněla ani na jemné úpravy vzhledu, standardem jsou 17-ti palcová litá kola, sedadla s výraznějším bočním vedením a decentní spoilery.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků