Alfa GT – nejprodávanější kupé roku 2006

Alfa GT se již podruhé za sebou stala nejprodávanějším kupé roku na českém trhu. Model, který vychází z úspěšné Alfy 156, byl u nás uveden v roce 2004. Prvenství v prodeji zaznamenal hned v následujícím roce 2005. Svůj úspěch zopakoval i v roce loňském.
 
Emocionální sympatický model se vzletnými agresivními liniemi nezapře design ateliéru Bertone. Tvůrci designu mohli navázat na slavnou tradici Alfa Romeo, založenou ve třídě Granturismo modely jako 1900 SS, Guilietta Sprint, Alfetta či Guilia Sprint.
 
Alfa GT přináší novodobou koncepci sportovního vozu včetně důrazu na komfort, bezpečnost i eleganci. Fascinující tvary a silový charakter modelu Alfa GT vhodně dotváří široká paleta vynikajících pohonných jednotek s velkým výběrem nabídky výkonů používajících nejmodernější techniku. Jsou nejvýmluvnějším důkazem pro „sportovní srdce“, kterým se Alfa Romeo vyznačuje.
Speciálně konstruovaný podvozek se čtyřprvkovým zavěšením na přední nápravě a se zavěšením typu McPherson s příčnými výztuhami rozdílné délky na zadní nápravě lze kombinovat se současnou nabídkou motorů: 1.8 Twin Spark o největším výkonu 103 kW (140 k) a 2.0 JTS s největším výkonem 121 kW (165 k), oba velice pružné motory, jejichž litrový výkon se v každé objemové třídě řadí mezi nejlepší. Motor 1.9 Multijet 16v s největším výkonem 110 kW (150 k) je použit exkluzivně u Alfy GT. Pro náročné zákazníky, kteří kladou nejvyšší nároky na celkový vzhled a sportovní charakter, je v nabídce verze s motorem 3.2 V6 24v s největším výkonem 176 kW (240 k) se specifickým technickým vyladěním (podvozek, řízení, brzdy).
 
S přihlédnutím ke všeobecné známosti vysoké hodnoty a především k dědictví automobilové koncepce, lze vznik a vývoj elegantního sportovního kupé Alfa Romeo rozhodně považovat za přínos.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků