Alfa Giulietta G430: „zelenáč“ od Marangoni

Italský producent pneumatik Marangoni představil poněkud nazelenalý tuning Alfy Giulietta s označením G430 iMove.

Při ladění modelu Alfa Romeo Giulietta 1750 Quadrifoglio Verde (tato modelová řada skončila na skvělém druhém místě při volbě Auta roku 2011) spojil Marangoni své síly s firmou TRC Italia. Nic si nenalhávejme, hlavním důvodem vzniku stroje G430 iMove je prezentace nové řady „ekologických“ pneumatik, jež by se měly na trhu objevit co nevidět.

Deklarovaná přívětivost k životnímu prostředí je v tomto případě podtrhnuta zelenou barvou těchto pneumatik. Výstavní model Giulietta G430 iMove je osazen sadou speciálních pneumatik o rozměru 235/35 R19 se směsí doplněnou speciálním pigmentem, který má být schopen za tmy zářit. Konstruktéři tohoto obutí se snažili vytvořit zcela novou směs s vysokým podílem silikonu, jež má minimalizovat valivé odpory, a tím se podílet na snížení spotřeby paliva. Pro tento případ byly použity devatenáctipalcové ráfky Barracuda Karizzma s černě lakovanými, tenkými rameny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Stejně jako na předešlém konceptu Marangoni na bázi Alfy Romeo MiTo M430, také tentokrát se nechali pánové z firem MArangoni a TRC Italia po vzhledové stránce inspirovat modelem Ferrari F430. V tomto duchu se nese například nový přední nárazník s párem enormních, vstupů pro přívod vzduchu k chladičům a brzdám, zatímco při pohledu na zadní část vozu si všimneme robustního difuzoru z uhlíkových kompozitů. Celou optickou sadu završují prahové obklady a decentní střešní spoiler. Pod kapotou se nachází vylepšená jednotka 1750, jež dává zvláště díky přepracovanému turbodmychadlu výkon až 286 koní (210 kW), což je o nějakých 51 koní více než v sériovém naladění. Závěsy kol byly opatřeny nejen stavitelnými tlumiči KW, ale též posílenými silentbloky od stejného výrobce, světlá výška těmito modifikacemi klesla o 40 mm.

Sériová brzdová soustava byla vpředu nahrazena rýhovanými kompozitními kotouči Tarox B360 o průměru 330 mm. Interiér je čalouněn kombinací kůže a Alcantary a opatřen doplňky z uhlíkových kompozitů, přičemž ztvárnění sedadel a dveřních výplní má odkazovat na tradici skotského golfu. Jak se ale zdá, tento automobil bude pro golfistu jen těžko využitelný, protože do jeho kufru jen stěží vměstná sadu holí. Společnost TRC Italia slibuje, že všechny výše popsané prvky všem zájemcům o ladění Alfy Romeo Giulietta nabídne od příštího roku.

Výstavní model Romeo Giulietta 1750 Quadrifoglio Verde Marangoni G430 iMove se představí již na autosalonu v Boloni.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Giulietta G430 iMove

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 173 744 km
Cena: 100 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 250 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 47 983 km
Cena: 378 000 Kč
MINI Mini 1,4
Rok výroby: 2009
Stav: 156 911 km
Cena: 130 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 83 187 km
Cena: 316 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 110 855 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků