Alfa Giulietta G430: „zelenáč“ od Marangoni

Italský producent pneumatik Marangoni představil poněkud nazelenalý tuning Alfy Giulietta s označením G430 iMove.

Při ladění modelu Alfa Romeo Giulietta 1750 Quadrifoglio Verde (tato modelová řada skončila na skvělém druhém místě při volbě Auta roku 2011) spojil Marangoni své síly s firmou TRC Italia. Nic si nenalhávejme, hlavním důvodem vzniku stroje G430 iMove je prezentace nové řady „ekologických“ pneumatik, jež by se měly na trhu objevit co nevidět.

Deklarovaná přívětivost k životnímu prostředí je v tomto případě podtrhnuta zelenou barvou těchto pneumatik. Výstavní model Giulietta G430 iMove je osazen sadou speciálních pneumatik o rozměru 235/35 R19 se směsí doplněnou speciálním pigmentem, který má být schopen za tmy zářit. Konstruktéři tohoto obutí se snažili vytvořit zcela novou směs s vysokým podílem silikonu, jež má minimalizovat valivé odpory, a tím se podílet na snížení spotřeby paliva. Pro tento případ byly použity devatenáctipalcové ráfky Barracuda Karizzma s černě lakovanými, tenkými rameny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Stejně jako na předešlém konceptu Marangoni na bázi Alfy Romeo MiTo M430, také tentokrát se nechali pánové z firem MArangoni a TRC Italia po vzhledové stránce inspirovat modelem Ferrari F430. V tomto duchu se nese například nový přední nárazník s párem enormních, vstupů pro přívod vzduchu k chladičům a brzdám, zatímco při pohledu na zadní část vozu si všimneme robustního difuzoru z uhlíkových kompozitů. Celou optickou sadu završují prahové obklady a decentní střešní spoiler. Pod kapotou se nachází vylepšená jednotka 1750, jež dává zvláště díky přepracovanému turbodmychadlu výkon až 286 koní (210 kW), což je o nějakých 51 koní více než v sériovém naladění. Závěsy kol byly opatřeny nejen stavitelnými tlumiči KW, ale též posílenými silentbloky od stejného výrobce, světlá výška těmito modifikacemi klesla o 40 mm.

Sériová brzdová soustava byla vpředu nahrazena rýhovanými kompozitními kotouči Tarox B360 o průměru 330 mm. Interiér je čalouněn kombinací kůže a Alcantary a opatřen doplňky z uhlíkových kompozitů, přičemž ztvárnění sedadel a dveřních výplní má odkazovat na tradici skotského golfu. Jak se ale zdá, tento automobil bude pro golfistu jen těžko využitelný, protože do jeho kufru jen stěží vměstná sadu holí. Společnost TRC Italia slibuje, že všechny výše popsané prvky všem zájemcům o ladění Alfy Romeo Giulietta nabídne od příštího roku.

Výstavní model Romeo Giulietta 1750 Quadrifoglio Verde Marangoni G430 iMove se představí již na autosalonu v Boloni.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Giulietta G430 iMove
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků