Alfa Brera v edici Italia Independent

Pokud by vás tato kráska oslovila, musíte si pro ni zajet přes naše západní hranice. Její styl si totiž budou moci vychutnat nejblíže v Německu.

Vozy Alfa Romeo disponují moderní technikou a tradičně zajišťují nezaměnitelné jízdní zážitky, ale co si budeme nalhávat, široká motoristická veřejnost je miluje především kvůli jejich stylu. A přesně tyto rysy má za cíl zdůraznit série Italia Independent.

O její přípravu se postará stejnojmenná italská společnost, čítat bude pouhých 900 jendotek a určena je pro vybrané trhy Evropy, Japonsko a Austrálii. Například v Německu se bude Brera Italia Independent nabízet se zážehovými motory 2,2 JTS s výkonem 185 koní (135 kW) a 3,2 JTS V6 o výkonu 260 koní (190 kW), a sice za 29 700, resp. 38 850 Euro, v obou případech lze přitom volit mezi pohonem předních a všech kol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak bylo naznačeno výše, návrhářská firma Italia Independent při své participaci na této omezené sérii přiložila ruku k dílu v oblasti, která je jí nejbližší, tedy v otázce designu. Tyto vozy se na první pohled vyznačují matným, „titanovým“ lakováním, s nímž koresponduje i povrch osmnáctipalcových litých kol s designem blízkým turbínovým lopatkám, k dojmu sportovně střižené exkluzivity přispívají i oranžově lakované brzdiče nebo hliníkové víčko nádrže.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Další porce modifikací se nachází v interiéru tohoto kupé s konfigurací sedadel 2+2. Jak se můžete přesvědčit při pohledu na přiložené snímky, Brera Italia Independent hodlá zapůsobit kombinací obkladů z uhlíkových kompozitů a koženého čalounění s kontrastním červeným stehováním. Celkovému dojmu výsostného postavení pomáhá instalace hliníkových doplňků, konkrétně specifické sady pedálů a destiček vložených v hlavových opěrkách předních sedadel, na nichž jasně čteme loga Brera a Italia Independent.

Ne že by to bylo zásadní, přesto připomeneme stručný seznam standardně instalovaných výbavových prvků. V něm najdeme kromě jiných také sedm airbagů, autmatickou dvouzónovou klimatizaci, tempomat nebo špičkovou audiosoustavu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Brera Italia Independent

bazar

Alfa Romeo 156 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 169 251 km
Cena: 58 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2002
Stav: 180 614 km
Cena: 68 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 150 613 km
Cena: 46 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 143 731 km
Cena: 36 000 Kč
Alfa Romeo 159 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 197 214 km
Cena: 100 000 Kč
Alfa Romeo Giulietta 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 80 053 km
Cena: 260 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků