Alfa Brera v edici Italia Independent

Pokud by vás tato kráska oslovila, musíte si pro ni zajet přes naše západní hranice. Její styl si totiž budou moci vychutnat nejblíže v Německu.

Vozy Alfa Romeo disponují moderní technikou a tradičně zajišťují nezaměnitelné jízdní zážitky, ale co si budeme nalhávat, široká motoristická veřejnost je miluje především kvůli jejich stylu. A přesně tyto rysy má za cíl zdůraznit série Italia Independent.

O její přípravu se postará stejnojmenná italská společnost, čítat bude pouhých 900 jendotek a určena je pro vybrané trhy Evropy, Japonsko a Austrálii. Například v Německu se bude Brera Italia Independent nabízet se zážehovými motory 2,2 JTS s výkonem 185 koní (135 kW) a 3,2 JTS V6 o výkonu 260 koní (190 kW), a sice za 29 700, resp. 38 850 Euro, v obou případech lze přitom volit mezi pohonem předních a všech kol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak bylo naznačeno výše, návrhářská firma Italia Independent při své participaci na této omezené sérii přiložila ruku k dílu v oblasti, která je jí nejbližší, tedy v otázce designu. Tyto vozy se na první pohled vyznačují matným, „titanovým“ lakováním, s nímž koresponduje i povrch osmnáctipalcových litých kol s designem blízkým turbínovým lopatkám, k dojmu sportovně střižené exkluzivity přispívají i oranžově lakované brzdiče nebo hliníkové víčko nádrže.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Další porce modifikací se nachází v interiéru tohoto kupé s konfigurací sedadel 2+2. Jak se můžete přesvědčit při pohledu na přiložené snímky, Brera Italia Independent hodlá zapůsobit kombinací obkladů z uhlíkových kompozitů a koženého čalounění s kontrastním červeným stehováním. Celkovému dojmu výsostného postavení pomáhá instalace hliníkových doplňků, konkrétně specifické sady pedálů a destiček vložených v hlavových opěrkách předních sedadel, na nichž jasně čteme loga Brera a Italia Independent.

Ne že by to bylo zásadní, přesto připomeneme stručný seznam standardně instalovaných výbavových prvků. V něm najdeme kromě jiných také sedm airbagů, autmatickou dvouzónovou klimatizaci, tempomat nebo špičkovou audiosoustavu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Brera Italia Independent
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků