Alfa Brera, temperamentní slečna z jihu přichází (podrobné představení)

30 komentářů

737888840
16. listopadu • 21:15

Tyto auta jsou výborná= na okruhy.. Je neuvěřitelné jak jsou z hlediska pasivní bezpečnosti měkká. Ale to je asi nevýhoda téměř všech zástupců této třídy,takže dávejte pozor,ať Vás v takové raketě nesestřelí nějaký mlaďoch jako mě v předchůdci této krasavice.Vím jen,že každý umí šlápnout na plyn,ale s volantem je to horší,a kdo tyhle vozy zná,ví že v kolejích na dálici je to o hubu vinou podvozku a pneu.Asi to tady nepatří ale kdo ví..

limach
17. listopadu • 8:53

Člověče přečetl sis někde něco o Breře? Asi ne, protože bys nemohl napsat takovouhle hloupost. Podívej se na bezpečnostní výbavu a na tuhost skeletu Brery. Pak zjistíš, že se jí jen máloco v této kategorii může rovnat. Kdybys napsal, že se ti líbí víc Audi, že BMW má lepší motory, tak ani nehlesnu, protože je to Tvůj názor, ale napsat takovouhle pitomost, to je do nebe volající.

Radek Ondrášík
17. listopadu • 10:06

Nebyl by někde údaj o trozní tuhosti u Brery? Nějak ho nemohu najít a znám hodnotu pouze pro Alfu 159 u Brery se o tom nějak mlčí.

GTI DSG
17. listopadu • 22:57

radku jenom pro tebe : The new coupe is claimed to offer a five fold increase in torsional rigidity, to a class leading 59,329 square Newton yards

Radek Ondrášík
17. listopadu • 23:01

Ještě třeba přepočítat na kontinentálně evropské míry :) Ale to už zvládnu. Díky

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
GTI DSG
17. listopadu • 23:06

no to uz se prave nechal na tebe at mas na tom taky nejakou zasluhu

delph
15. listopadu • 19:57

mě se to auto líbí jen od čumáku po přední kola dál už to tak užasně nevypadá, ale to spousta lidí nevidí. kouknou na uchvatnej předek a pak je auto celý krásný.. nevím proč, ale funguje to tak skoro vždycky ...

Mino
15. listopadu • 21:57

Mam podobny pocit, predek hezky, zadek taktez. Ale jak jsem to videl z boku, mel jsem dost. Jeste jsem nevidel fotku z tohoto uhlu a uz vim aj proc. Ten rozvor je miniaturni, tech 10cm by rozhodne neskodilo, zdruhe bocni okynko by take mohlo byt o neco vetsi. Jinak pri pohledu zepredu (resp. zezadu) a mine z boku to vubec neni videt a to auto je opravdu designersky skvost.

Radek Ondrášík
15. listopadu • 22:14

K tomu bočnímu pohledu. Osobně jsem nezažil fotku, kde by boční linie vypadala tak dobře jako přední či zadní část. Je to i tím, že ta zadní partie atd. se v tom ztrácí. Na druhou stranu v reálu je to úplně jiné auto a evokuje spíše pohled coupe, než hatche. Ono je to tedy ve výsledku takový hatch-coupé. Brera není z bočního profilu moc fotogenická.

delph
16. listopadu • 15:39

no třeba bmw3 z boku je pěkný. i audiny se mi z boku docela líbí. legaci kombi taky pěkný autí a to jsme zatím "při zemi" když pujdu víš, tak aston martin a gallardo jsou k sežrání ze všech pohledů

,??m.d╩
16. listopadu • 1:19

mě to s těma nechutně velkejma převisama připomíná peugeota... má to skvělé detaily ale celkově děs... bleh .... fakt hatchback...škoda

LeonardoCupranek
15. listopadu • 19:56

Jsem tady jediny, kdo vidi tridverovy hatchback a ne sportovni coupe?
Vzdyt to ma tvary jako treba novy Focus. Je to samozrejme hezci, ale tvarove podobne...

Mirek2
15. listopadu • 16:23

Motor 3.2 V6 jsem  neměl zatím možnost vidět ve skutečnosti, ale dle publikovaných údajů a foto (např.ročenka Auto moto sport) se jedná o lehce upravený motor s přímým vstřikováním z koncernu GM!!! Tady bohužel nevychází ze slavného šestiválce minulé generace z vývoje Alfa Romeo, jak chybně uvádí Radek Ondrášík.

wolff
15. listopadu • 19:37

Ale no tak...

brrr
15. listopadu • 11:30

ten predni previs je moc dlouhej je videt ze to natahly aby tam narvaly jeste ty dve sedacky, mohli se pak ale radsi vykaslat na kufr, jinak jak ctu to hafo elektroniky.....hmm docela tezka mrcha, mohli by udelat race verzi: vyhodit zadni sedacky a eletroniku, naladit to na 300k to by bylo :))

Tom
15. listopadu • 11:44

Tak třeba pohon Q4 je čistě mechanický...

Odlehčená verze bude (prý) GTA.

Roňouch
15. listopadu • 13:24

Designově nádhera.Jen škoda,že ty motory mají s takovým těžkým autem moc práce.Dřív stačil dvoulitr a 114 kw aby měla stovku za 8.6,pravda i když na úkor bezpečnosti.Jestli to tak půjde dál,tak za chvílu bude dvoulitr podmotorovanost.

Tom
15. listopadu • 13:58

Alfa se patrně vydala trochu jiným směrem, jednak se chce vyrovnat "prémiovým" značkam jako MB, Audi a BMW a přidružený komfort na sebe nabaluje kila a druhak, Alfa se vrací na US trh, kde by s malýma prckama moc neuspěla, což je nejvíce vidět na 159. Krom toho, tři diferenciály, mohutné brzdy, extrémně tuhá karoserie...

Merlin
15. listopadu • 11:08

Momentalne asi najpritazlivejsi desing sucasnosti. Len ten interier sa mi zda trochu nudny.

Bond007
15. listopadu • 9:14

tak kdyz nic, aspon ze to ma ten velkej kufr
kdy bude test AR na strankach AR?

Koba
15. listopadu • 7:38

krasne auticko... tie svetla su fakt efektne, ale som zvedavy, kto to bude umyvat...

Tom
15. listopadu • 11:45

V nárazníku je ostřikovač, dle testu 159 v AMR prý funguje spolehlivě a světla vyčístí.

Koba
15. listopadu • 12:06

sice som ten test nevidel, ale videl som tie svetla na autosalone... aby ten ostrekovac odstranil aj musky, ktore cestou naberie, tak by tam musel mat nejaku kyselinu, bo bez drhnutia to asi sotva pojde...

petr
16. listopadu • 22:02

Taky jsem zvedavej, jak se ty svetla zalepi ve snehove vanici. To v Italii na jihu neznaji

Skye
17. listopadu • 15:01

V Itálii nejsou Alpy?

Martin
15. listopadu • 0:15

No jo, Italove a umelecke vrcholy patri uz po staleti k sobe.... Neni co dodat, design je naprosto uchvatny, cisty, osobity, proste takovy, o jakem si napr. Korejci muzou nechat naveky jen zdat . Doufam jen, ze i technika a spolehlivost bude dosahovat stejnych vrcholu, jako treba BMW.... nebo alespon 75% bavoracke urovne .
 
 

wolff
15. listopadu • 9:15

Úrovně BMW? TO bych fakt Alfě nepřál... Ať Alfa fnguje a jezdí spolehlivě a ne jako BMW...Ti ať si svoji nedokonalost a nedodělanost nechají...

wolff
15. listopadu • 9:14

Úrovně BMW? TO bych fakt Alfě nepřál... Ať Alfa fnguje a jezdí spolehlivě a ne jako BMW...Ti ať si svoji nedokonalost a nedodělanost nechají...

GTI
15. listopadu • 0:14

autino krasne, ale docela tezka krava...s 260ti konikama na stovku za 6.8.... ale za srdce chytit umi

Tech
15. listopadu • 0:06

tak opravdu hezké autíčko, v garáži by se mi líbilo
Jinak  ale ten slabší motor tam snad ani nepatří, ale je to věc názoru. 
 

Doporučujeme

Články odjinud