Alfa Brera, temperamentní slečna z jihu přichází (podrobné představení)

Tech  |  15. 11. 2005 00:06

tak opravdu hezké autíčko, v garáži by se mi líbilo
Jinak  ale ten slabší motor tam snad ani nepatří, ale je to věc názoru. 
 

Odpovědět  |   | 
GTI  |  15. 11. 2005 00:14

autino krasne, ale docela tezka krava...s 260ti konikama na stovku za 6.8.... ale za srdce chytit umi

Odpovědět  |   | 
Martin  |  15. 11. 2005 00:15

No jo, Italove a umelecke vrcholy patri uz po staleti k sobe.... Neni co dodat, design je naprosto uchvatny, cisty, osobity, proste takovy, o jakem si napr. Korejci muzou nechat naveky jen zdat . Doufam jen, ze i technika a spolehlivost bude dosahovat stejnych vrcholu, jako treba BMW.... nebo alespon 75% bavoracke urovne .
 
 

Odpovědět  |   | 
wolff  |  15. 11. 2005 09:14

Úrovně BMW? TO bych fakt Alfě nepřál... Ať Alfa fnguje a jezdí spolehlivě a ne jako BMW...Ti ať si svoji nedokonalost a nedodělanost nechají...

Odpovědět  |   | 
wolff  |  15. 11. 2005 09:15

Úrovně BMW? TO bych fakt Alfě nepřál... Ať Alfa fnguje a jezdí spolehlivě a ne jako BMW...Ti ať si svoji nedokonalost a nedodělanost nechají...

Odpovědět  |   | 
Koba  |  15. 11. 2005 07:38

krasne auticko... tie svetla su fakt efektne, ale som zvedavy, kto to bude umyvat...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 11. 2005 11:45

V nárazníku je ostřikovač, dle testu 159 v AMR prý funguje spolehlivě a světla vyčístí.

Odpovědět  |   | 
Koba  |  15. 11. 2005 12:06

sice som ten test nevidel, ale videl som tie svetla na autosalone... aby ten ostrekovac odstranil aj musky, ktore cestou naberie, tak by tam musel mat nejaku kyselinu, bo bez drhnutia to asi sotva pojde...

Odpovědět  |   | 
petr  |  16. 11. 2005 22:02

Taky jsem zvedavej, jak se ty svetla zalepi ve snehove vanici. To v Italii na jihu neznaji

Odpovědět  |   | 
Skye  |  17. 11. 2005 15:01

V Itálii nejsou Alpy?

Odpovědět  |   | 
Bond007  |  15. 11. 2005 09:14

tak kdyz nic, aspon ze to ma ten velkej kufr
kdy bude test AR na strankach AR?

Odpovědět  |   | 
Merlin  |  15. 11. 2005 11:08

Momentalne asi najpritazlivejsi desing sucasnosti. Len ten interier sa mi zda trochu nudny.

Odpovědět  |   | 
brrr  |  15. 11. 2005 11:30

ten predni previs je moc dlouhej je videt ze to natahly aby tam narvaly jeste ty dve sedacky, mohli se pak ale radsi vykaslat na kufr, jinak jak ctu to hafo elektroniky.....hmm docela tezka mrcha, mohli by udelat race verzi: vyhodit zadni sedacky a eletroniku, naladit to na 300k to by bylo :))

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 11. 2005 11:44

Tak třeba pohon Q4 je čistě mechanický...

Odlehčená verze bude (prý) GTA.

Odpovědět  |   | 
Roňouch  |  15. 11. 2005 13:24

Designově nádhera.Jen škoda,že ty motory mají s takovým těžkým autem moc práce.Dřív stačil dvoulitr a 114 kw aby měla stovku za 8.6,pravda i když na úkor bezpečnosti.Jestli to tak půjde dál,tak za chvílu bude dvoulitr podmotorovanost.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 11. 2005 13:58

Alfa se patrně vydala trochu jiným směrem, jednak se chce vyrovnat "prémiovým" značkam jako MB, Audi a BMW a přidružený komfort na sebe nabaluje kila a druhak, Alfa se vrací na US trh, kde by s malýma prckama moc neuspěla, což je nejvíce vidět na 159. Krom toho, tři diferenciály, mohutné brzdy, extrémně tuhá karoserie...

Odpovědět  |   | 
Mirek2  |  15. 11. 2005 16:23

Motor 3.2 V6 jsem  neměl zatím možnost vidět ve skutečnosti, ale dle publikovaných údajů a foto (např.ročenka Auto moto sport) se jedná o lehce upravený motor s přímým vstřikováním z koncernu GM!!! Tady bohužel nevychází ze slavného šestiválce minulé generace z vývoje Alfa Romeo, jak chybně uvádí Radek Ondrášík.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  15. 11. 2005 19:37

Ale no tak...

Odpovědět  |   | 
LeonardoCupranek  |  15. 11. 2005 19:56

Jsem tady jediny, kdo vidi tridverovy hatchback a ne sportovni coupe?
Vzdyt to ma tvary jako treba novy Focus. Je to samozrejme hezci, ale tvarove podobne...

Odpovědět  |   | 
delph  |  15. 11. 2005 19:57

mě se to auto líbí jen od čumáku po přední kola dál už to tak užasně nevypadá, ale to spousta lidí nevidí. kouknou na uchvatnej předek a pak je auto celý krásný.. nevím proč, ale funguje to tak skoro vždycky ...

Odpovědět  |   | 
Mino  |  15. 11. 2005 21:57

Mam podobny pocit, predek hezky, zadek taktez. Ale jak jsem to videl z boku, mel jsem dost. Jeste jsem nevidel fotku z tohoto uhlu a uz vim aj proc. Ten rozvor je miniaturni, tech 10cm by rozhodne neskodilo, zdruhe bocni okynko by take mohlo byt o neco vetsi. Jinak pri pohledu zepredu (resp. zezadu) a mine z boku to vubec neni videt a to auto je opravdu designersky skvost.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 11. 2005 22:14

K tomu bočnímu pohledu. Osobně jsem nezažil fotku, kde by boční linie vypadala tak dobře jako přední či zadní část. Je to i tím, že ta zadní partie atd. se v tom ztrácí. Na druhou stranu v reálu je to úplně jiné auto a evokuje spíše pohled coupe, než hatche. Ono je to tedy ve výsledku takový hatch-coupé. Brera není z bočního profilu moc fotogenická.

Odpovědět  |   | 
,??m.d╩  |  16. 11. 2005 01:19

mě to s těma nechutně velkejma převisama připomíná peugeota... má to skvělé detaily ale celkově děs... bleh .... fakt hatchback...škoda

Odpovědět  |   | 
delph  |  16. 11. 2005 15:39

no třeba bmw3 z boku je pěkný. i audiny se mi z boku docela líbí. legaci kombi taky pěkný autí a to jsme zatím "při zemi" když pujdu víš, tak aston martin a gallardo jsou k sežrání ze všech pohledů

Odpovědět  |   | 
737888840  |  16. 11. 2005 21:15

Tyto auta jsou výborná= na okruhy.. Je neuvěřitelné jak jsou z hlediska pasivní bezpečnosti měkká. Ale to je asi nevýhoda téměř všech zástupců této třídy,takže dávejte pozor,ať Vás v takové raketě nesestřelí nějaký mlaďoch jako mě v předchůdci této krasavice.Vím jen,že každý umí šlápnout na plyn,ale s volantem je to horší,a kdo tyhle vozy zná,ví že v kolejích na dálici je to o hubu vinou podvozku a pneu.Asi to tady nepatří ale kdo ví..

Odpovědět  |   | 
limach  |  17. 11. 2005 08:53

Člověče přečetl sis někde něco o Breře? Asi ne, protože bys nemohl napsat takovouhle hloupost. Podívej se na bezpečnostní výbavu a na tuhost skeletu Brery. Pak zjistíš, že se jí jen máloco v této kategorii může rovnat. Kdybys napsal, že se ti líbí víc Audi, že BMW má lepší motory, tak ani nehlesnu, protože je to Tvůj názor, ale napsat takovouhle pitomost, to je do nebe volající.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  17. 11. 2005 10:06

Nebyl by někde údaj o trozní tuhosti u Brery? Nějak ho nemohu najít a znám hodnotu pouze pro Alfu 159 u Brery se o tom nějak mlčí.

Odpovědět  |   | 
GTI DSG  |  17. 11. 2005 22:57

radku jenom pro tebe : The new coupe is claimed to offer a five fold increase in torsional rigidity, to a class leading 59,329 square Newton yards

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  17. 11. 2005 23:01

Ještě třeba přepočítat na kontinentálně evropské míry :) Ale to už zvládnu. Díky

Odpovědět  |   | 
GTI DSG  |  17. 11. 2005 23:06

no to uz se prave nechal na tebe at mas na tom taky nejakou zasluhu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A