Alfa Brera Spider a Alfa 159 SW nabírají reálnou podobu (nově bohatá fotogalerie)

Italská Alfa Romeo chystá v nejbližších dnech oficiálně představit další karosářské varianty svých nových modelů. Model Brera ve verzi kabrio a model 159 ve verzi kombi. Nyní se objevily první fotografie a informace. (Doplněno 22.2.)
Alfa Brera Spider a Alfa 159 SW nabírají reálnou podobu (nově bohatá fotogalerie)

Již za měsíc automobilka Alfa Romeo oficiálně představí své nové karosářské verze modelů Brera a 159. Alfa Brera Spider s tradiční plátěnou střechou vychází z nedávno uvedeného coupé. Brera ve verzi Spider bude o 15 mm kratší než coupé a bude tak měřit 4 396 mm. Zároveň bude o 5 mm nižší a na výšku bude měřit 1 367 mm. Rozvor pak má hodnotu 2 525 mm. I Brera Spider bude koncipována s vnitřním uspořádáním 2+2. Design vychází z dílny Giugiara a pod kapotou se objeví stejné motory jako u verze Coupé. Tedy čtyřválec 2,2 JTS o výkonu 136 kW (185 k), šestiválec 3,2 JTS o výkonu 191 kW (260 k) a naftový motor 2,4 JTD o výkonu 147 kW (200 k). Bližší specifikace budou zveřejněny až v průběhu ženevského autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Brera Spider

Zároveň s modelem Brera Spider přichází i kombi odvozené ze sedanu modelu 159. Hlavním rozdílem proti minulé generaci Alfy 156 a 156 Sportwagon je výrazné zvětšení užitné hodnoty vozu. Vždyť combi modelu 156 disponovalo menším zavazadelníkem, než verze sedan. Přesto Alfa dbala na udržení stylovosti a elegance, a tak nový Sportwagon bude opět patřit k nejkrásnějším kombi na trhu. I když Alfa nerada používá slovo combi. Pod kapotou se také objeví stejné motory, jako u verze sedan. Čtyřválce 1,9 a 2,2 JTS o výkonech 118 kW (160 k), resp. 136 kW (185 k), šestiválec 3,2 JTS o výkonu 191 kW s náhonem na všechna kola a trojice naftových motorů 1,9 s výkony 88 kW (120 k) u starší osmiventilové verze a s výkonem 110 kW (150 k) u novějšího šestnáctiventilu. Vrchol naftové nabídky je u motoru 2,4 JTD s výkonem 147 kW (200 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo 159 Sportwagon

Alfa úzkostlivě tají jakékoli bližší informace a chce je zveřejnit až při oficiálním odhalení v Ženevě. Zároveň se netrpělivě čeká, kdy Alfa oznámí nasazení i dalších motorů pro své nynější modely a to jak dalších šestiválců, tak i naftových motorů s vícestupňovým přeplňováním. Otevřenou otázkou zůstává i to, zda se v Alfě objeví osmiválce v ostrých modelech Brera GTA a 159 GTA, nebo zda použije italská automobilka přeplňované šestiválce.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků