Alfa Brera Spider a Alfa 159 SW nabírají reálnou podobu (nově bohatá fotogalerie)

Italská Alfa Romeo chystá v nejbližších dnech oficiálně představit další karosářské varianty svých nových modelů. Model Brera ve verzi kabrio a model 159 ve verzi kombi. Nyní se objevily první fotografie a informace. (Doplněno 22.2.)
Alfa Brera Spider a Alfa 159 SW nabírají reálnou podobu (nově bohatá fotogalerie)

Již za měsíc automobilka Alfa Romeo oficiálně představí své nové karosářské verze modelů Brera a 159. Alfa Brera Spider s tradiční plátěnou střechou vychází z nedávno uvedeného coupé. Brera ve verzi Spider bude o 15 mm kratší než coupé a bude tak měřit 4 396 mm. Zároveň bude o 5 mm nižší a na výšku bude měřit 1 367 mm. Rozvor pak má hodnotu 2 525 mm. I Brera Spider bude koncipována s vnitřním uspořádáním 2+2. Design vychází z dílny Giugiara a pod kapotou se objeví stejné motory jako u verze Coupé. Tedy čtyřválec 2,2 JTS o výkonu 136 kW (185 k), šestiválec 3,2 JTS o výkonu 191 kW (260 k) a naftový motor 2,4 JTD o výkonu 147 kW (200 k). Bližší specifikace budou zveřejněny až v průběhu ženevského autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Brera Spider

Zároveň s modelem Brera Spider přichází i kombi odvozené ze sedanu modelu 159. Hlavním rozdílem proti minulé generaci Alfy 156 a 156 Sportwagon je výrazné zvětšení užitné hodnoty vozu. Vždyť combi modelu 156 disponovalo menším zavazadelníkem, než verze sedan. Přesto Alfa dbala na udržení stylovosti a elegance, a tak nový Sportwagon bude opět patřit k nejkrásnějším kombi na trhu. I když Alfa nerada používá slovo combi. Pod kapotou se také objeví stejné motory, jako u verze sedan. Čtyřválce 1,9 a 2,2 JTS o výkonech 118 kW (160 k), resp. 136 kW (185 k), šestiválec 3,2 JTS o výkonu 191 kW s náhonem na všechna kola a trojice naftových motorů 1,9 s výkony 88 kW (120 k) u starší osmiventilové verze a s výkonem 110 kW (150 k) u novějšího šestnáctiventilu. Vrchol naftové nabídky je u motoru 2,4 JTD s výkonem 147 kW (200 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo 159 Sportwagon

Alfa úzkostlivě tají jakékoli bližší informace a chce je zveřejnit až při oficiálním odhalení v Ženevě. Zároveň se netrpělivě čeká, kdy Alfa oznámí nasazení i dalších motorů pro své nynější modely a to jak dalších šestiválců, tak i naftových motorů s vícestupňovým přeplňováním. Otevřenou otázkou zůstává i to, zda se v Alfě objeví osmiválce v ostrých modelech Brera GTA a 159 GTA, nebo zda použije italská automobilka přeplňované šestiválce.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků