Alfa Brera Spider a Alfa 159 SW nabírají reálnou podobu (nově bohatá fotogalerie)

Italská Alfa Romeo chystá v nejbližších dnech oficiálně představit další karosářské varianty svých nových modelů. Model Brera ve verzi kabrio a model 159 ve verzi kombi. Nyní se objevily první fotografie a informace. (Doplněno 22.2.)
Alfa Brera Spider a Alfa 159 SW nabírají reálnou podobu (nově bohatá fotogalerie)

Již za měsíc automobilka Alfa Romeo oficiálně představí své nové karosářské verze modelů Brera a 159. Alfa Brera Spider s tradiční plátěnou střechou vychází z nedávno uvedeného coupé. Brera ve verzi Spider bude o 15 mm kratší než coupé a bude tak měřit 4 396 mm. Zároveň bude o 5 mm nižší a na výšku bude měřit 1 367 mm. Rozvor pak má hodnotu 2 525 mm. I Brera Spider bude koncipována s vnitřním uspořádáním 2+2. Design vychází z dílny Giugiara a pod kapotou se objeví stejné motory jako u verze Coupé. Tedy čtyřválec 2,2 JTS o výkonu 136 kW (185 k), šestiválec 3,2 JTS o výkonu 191 kW (260 k) a naftový motor 2,4 JTD o výkonu 147 kW (200 k). Bližší specifikace budou zveřejněny až v průběhu ženevského autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Brera Spider

Zároveň s modelem Brera Spider přichází i kombi odvozené ze sedanu modelu 159. Hlavním rozdílem proti minulé generaci Alfy 156 a 156 Sportwagon je výrazné zvětšení užitné hodnoty vozu. Vždyť combi modelu 156 disponovalo menším zavazadelníkem, než verze sedan. Přesto Alfa dbala na udržení stylovosti a elegance, a tak nový Sportwagon bude opět patřit k nejkrásnějším kombi na trhu. I když Alfa nerada používá slovo combi. Pod kapotou se také objeví stejné motory, jako u verze sedan. Čtyřválce 1,9 a 2,2 JTS o výkonech 118 kW (160 k), resp. 136 kW (185 k), šestiválec 3,2 JTS o výkonu 191 kW s náhonem na všechna kola a trojice naftových motorů 1,9 s výkony 88 kW (120 k) u starší osmiventilové verze a s výkonem 110 kW (150 k) u novějšího šestnáctiventilu. Vrchol naftové nabídky je u motoru 2,4 JTD s výkonem 147 kW (200 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo 159 Sportwagon

Alfa úzkostlivě tají jakékoli bližší informace a chce je zveřejnit až při oficiálním odhalení v Ženevě. Zároveň se netrpělivě čeká, kdy Alfa oznámí nasazení i dalších motorů pro své nynější modely a to jak dalších šestiválců, tak i naftových motorů s vícestupňovým přeplňováním. Otevřenou otázkou zůstává i to, zda se v Alfě objeví osmiválce v ostrých modelech Brera GTA a 159 GTA, nebo zda použije italská automobilka přeplňované šestiválce.

bazar

Alfa Romeo 156 1,9
Rok výroby: 2002
Stav: 210 480 km
Cena: 41 000 Kč
Alfa Romeo 147 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 228 317 km
Cena: 51 000 Kč
Alfa Romeo 159 2,4
Rok výroby: 2006
Stav: 172 200 km
Cena: 90 000 Kč
Alfa Romeo 166 2,4
Rok výroby: 2002
Stav: 182 530 km
Cena: 46 000 Kč
Alfa Romeo 156 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 169 251 km
Cena: 58 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2002
Stav: 180 614 km
Cena: 68 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků