Alfa Brera S: odlehčení je zde (nové foto)

Alfa Brera S má představovat verzi modelu, která má být určena pro ty, kteří chtějí i něco více než jen stylovou jízdu v těžkopádném voze. Zda se to povedlo, musíte posoudit sami.

Výrobce počítá s produkcí pěti set vozů Brera S, které se budou od běžné verze lišit hlavně nastavením a mírným odlehčením. Verze s motorem 3,2 V6 JTS shodí rovných 100 kg a verze s motorem 2,2 JTS 35 kg, což se podepsalo ne mírném zlepšení ve zrychlení. Šestiválcová Brera to nyní na stovku zvládne za 7 s a čtyřválcová Brera S za 8,6 s.

Na druhou stranu tomuto bude sekundovat změněné nastavení podvozku a to nejen tradiční výměna pružin a tlumičů, ale Brera S má dostat kompletně přepracovanou geometrii, upravené uložení, silnější stabilizátory a další prvky, které mají přispět ke zlepšení jízdních vlastností. Zde Prodrive spolupracoval se špičkovými výrobci podvozků, společnostmi Eibach a Bilstein. Brera pak šla díky aplikaci nových dílů o 10 mm blíže k zemi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Brera S
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků