Alfa 8C Competizione: okruhový speciál se rýsuje

Designérské a konstrukční centrum Picchi, které se specializuje na vývoj a výrobu závodních speciálů a prototypů, představilo první počítačové snímky budoucí okruhové Alfy.

Jako základ posloužilo nejnovější dílo italské automobilky Alfa Romeo. Sportovní a velmi charismatické GT doznalo řádných změn. Ty jsou ovšem důležité, aby vůz dosahoval požadovaných parametrů a byl vhodný na vysokorychlostní okruhy.

Pohon budoucího závodního speciálu bude zajišťovat osmiválec, který bude v blízké době homologován pro závody GT a také pro vytrvalostní závody. Poté již přijde na řadu vlastní výroba a vývoj okruhového speciálu, který se v zařadí do speciální třídy prototypů.

Vůz v provedení Picchia bude zařazen do třídy DP2 (tedy do speciální třídy Daytona Prototype), bude splňovat všechny regule FIA a bude moci být nasazen i do vytrvalostní série LeMans Series.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Takto by měla vypadat okruhová Alfa 8C Competizione od Picchiho
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků