Alfa 8C Competizione: okruhový speciál se rýsuje

Designérské a konstrukční centrum Picchi, které se specializuje na vývoj a výrobu závodních speciálů a prototypů, představilo první počítačové snímky budoucí okruhové Alfy.

Jako základ posloužilo nejnovější dílo italské automobilky Alfa Romeo. Sportovní a velmi charismatické GT doznalo řádných změn. Ty jsou ovšem důležité, aby vůz dosahoval požadovaných parametrů a byl vhodný na vysokorychlostní okruhy.

Pohon budoucího závodního speciálu bude zajišťovat osmiválec, který bude v blízké době homologován pro závody GT a také pro vytrvalostní závody. Poté již přijde na řadu vlastní výroba a vývoj okruhového speciálu, který se v zařadí do speciální třídy prototypů.

Vůz v provedení Picchia bude zařazen do třídy DP2 (tedy do speciální třídy Daytona Prototype), bude splňovat všechny regule FIA a bude moci být nasazen i do vytrvalostní série LeMans Series.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Takto by měla vypadat okruhová Alfa 8C Competizione od Picchiho
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků