Alfa 8C Competizione bude brázdit závodní okruhy

Již za necelý rok a půl zamíří italská automobilka Alfa Romeo opět na okruhy slavných vytrvalostních závodů. Do třídy GT2 totiž pošle svůj nejnovější sportovní vůz 8C Competizione, který se na trhu objevil teprve před pár týdny.

Tip: Představení Alfy 8C Competizione naleznete zde.

Extrémní zájem zákazníků o tento skvost se podepsal na tom, že bude vyrobeno o několik vozů navíc, které nepůjdou k zákazníkům, ale budou homologovány pro tyto závody.

Již v sezóně 2008 se tak na okruzích objeví zcela nové auto, které naváže na původní Alfu 8C z let 1931 až 34, která se úspěšně účastnila slavných závodů v Le Mans.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa 8C Competizione
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků