Alfa 159 facelift: další hvězda Ženevy

34 komentářů

Dvořák J.
5. května • 11:39

Do dnešního neexistuje hezčí auto než ALFA ROMEO 159 SEDAN,to už se ani nedá překonat-nádhera!!

xjohny
20. února • 23:16

Alfa je jedna z minima evropských značek, která opravdu umí B-]

sax
21. února • 8:17

Já vám nevím, ale po pár příspěvcích a přečtení článků jsem musel na ty blbáboly co se tady mnohdy píšou přestat regovat. Nehájím teď jen Alfu ale odsuzuju troufalost a blbost některejch autorů "odborníků" a komentátorů "odborníků" kteří často žijí jen internetovým světem a ve skutečnosti NEVÍ......smutný je že jsou tací i mezi těma co by měli ty neznalý seznamovat s fakty a ne mýty :-D No a abych taky přidal něco čeho se vy šťouralové můžete chytnout, tak jsem majitelem AR147 a svým způsobem se mi líbí i onen výše podotýkaný "fádní" béžový interiér. Co máte za káry vy co ho tak haníte? GOLFA???? Čest takovejm "srdcařům" B-] A abych ještě citoval klasika: "Alfou se nejezdí, Alfou se žije!" :-P

Dusan
21. února • 16:32

... dokud se Alfou neumre, coz je v tve AR 147 velmi snadne. :-D

sax
21. února • 17:49

Ostatně jako v jakémkoliv jiném autě B-]

sax
21. února • 17:50

Můžu vědět co máš za auto ty? Jestli se nestydíš? A hlavně nelži ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dušan
21. února • 18:46

Jezdí na kole značky Favorit:-DP.S.: Jo a nejsem výše uvedený Dušan;-)

sax
21. února • 18:52

Okamžitě jsem si všiml toho markantního rozdílu v podpisu Dusan/Dušan :-D Jojo fávo sem měl taky, říkal sem mu důvěrně Ferarit ;-)

Dušan
21. února • 19:02

já fávo bohužel neměl, ale měl jsem BMX-koB-]

xjohny
20. února • 23:16

vypadlo mi slovo designově :-)

Jiříček
20. února • 18:32

Další podobné auto na světě!

wolff
20. února • 7:42

Nádherné, super auto... Nemůžu si pomoct...;-)

pete
20. února • 10:03

jj, jen doufam, ze totalne prepracuji interier. V tehle dobe je ten soucasny ostuda.

Radek Ondrášík
20. února • 10:14

No ostuda je snad jenom ten základní, TI verze, verze s navi apod. vypadají velmi schopně.

ethicon
20. února • 17:04

pán redaktor čo poviete na tých 200-300 kg???:-D k tomu, že ste napísal, že základná interér je hrozný nemôžem povedať nič je to váš čisto subjektívny názor... tiopuje, že taký "nádherný" interiér ako má Passat Oktávka Golf či A3 sa vám páči nie?

Dusan
20. února • 12:25

Vsechny vypadaji hnusne. A ty s navigaci vypadaji jak kdyz ji tam Fanda z hospody namontoval za pomoci flexy a uhelniku. Paradoxem je, ze kvalita interieru u Alfy 159 je zretelne horsi nez u socialniho modelu socialni znacky stejneho koncernu konkretne Fiatu Brava.

brcmaiden
20. února • 12:36

Hele Dušane, pokud všechny verze, tedy třeba i Elegante, Sport nebo dokonce TI, vypadají hnusně, tak jaký je podle tebe vzor oné krásy a dokonalosti v této třídě. Přejdu srovnání s Bravem, tady jsi jistě, jen trochu neobratně, popustil emocím uzdu, což se dá v pátek po poledni pochopit... Předpokládám také, že AR159 dobře znáš, jinak bys se svůj příspěvek ani nepsal, to se rozumí samo sebou. Asi jsem měl štěstí (smůlu) že jsem zatím narazil jen na lidi, kterým se vnitřek AR159, jakékoli verze, líbil, a přiznám se ti, sám nejsem výjimkou;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
20. února • 15:29

Tak mi se vnitrek AR159 dokonce i hnusi. treba toto je humac z nejvyssich:http://www.autorevue.cz/Obrazky/2006/01leden/alfa159/int16.jpgNa druhou stranu ve vyssich verzich, s navi, TI apod. to je jina liga. Ale toto konkretni je ke zbliti.

Dusan
21. února • 8:42

No tohle je spickovy interier od Alfy 159 a rozhodne to neni zadna vyhra. Jediny hnusnejsi co mne napada je jakykoliv Seat.http://www.caradisiac.com/media/images/le_mag/mag230/alfa-159-4big.jpg

sax
21. února • 12:30

nevyznám se v tvým příspěvku co máš přesně na mysli, každopádně ale máš pravdu že Seat by s těma interiérama měl všeobecně něco udělat, kámoš má novýho Leona s tím sport paketem a musím říct že druhej kámoš co má Cordobu v nejnižší výbavě má ten vnitřek skoro hezčí.....chce to čas:-D

IO
20. února • 20:46

uff,..ten interier je silne kafe,...
Vahovo sa zda byt 159 tazsia kvoli blbemu podvozku narozdiel od konkurentov,....realny rozdiel vo vahe nie je....desing exterieru je ale super!

wolff
20. února • 12:54

Avensis, minulá generace... :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

gewehr
20. února • 7:49

To bude tym, ze tebe uz pomoci neni. Ale suhlasim, auto je to fakt pekne.

Permon
20. února • 9:43

.. a tezke jak to hovedo :-/

wolff
20. února • 10:52

Fakt?

Radek Ondrášík
20. února • 11:19

No vůči ostatním podobně sportovně naladěným konkurentům je hendikep 200-300 kilo docela znát.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Uwe Filter
20. února • 11:25

Radku, co jsou sportovně ladění konkurenti? BMW 3? Oproti němu je Alfa ve všech srovnatelných verzích lehčí... Kdo dál?

Radek Ondrášík
20. února • 11:42

Srovname-li stejne objemove motory, pak Mazda6, Acco, A4 jsou lehci. BMW vazi stejne, mene i vice.

Uwe Filter
20. února • 12:03

Ano M6 je lehčí, ale rozhodně to nejsou 200-300 kg. Accord bych neviděl jako sportovně zaměřený sedan a Audi je lehčí o pár desítek kg... Tu váhu Alfice bych neviděl tak tragicky, jak je často prezentována.

Lukys
20. února • 13:23

TAkže, takhle nějak vypadá těch 200-300kg ;)) udaje tehcnických specifikacich na strankach jednotlivých značekBMW 320/318d - 1505kg (130/105kW)Ford Mondeo - 2.0TDCi - 1580kg (103kW)Audi A4 2.0TDI - 1495kg (105kW)Octavia II 2.0TDI - 1355kg (103kW) - po faceliftuMercedes C200CDI - 1560kg (100kW)Volvo S40 2.0D - 1451kg (100kW)Honda Accord 2.2i-DTEC - 1610kg (110kw) - uvedeno včetně náplní a 75kg řidičMazda 6 2.0MZR-CD - 1500kg (103kW)Alfa Romeo 159 1.9JTDm - 1490kg (110kW)Ať žijou dogmata...

ethicon
20. února • 16:59

táto dogma o nadváhe Alfy sa tu traduje od jej uvedenia na trh a niektorý papgáji to tu neustále omielajú...a najsmutnejšie je na tom to, že aj redaktori...že 200-300kg!!!! ako to môže niekto vôbec napísať:-))))) pritom takz. "etalon" jazdných vlastností Ford Mondeo je ťažší a je zaujímavé, že nikomu to tu z redaktorov nevadí, tu je jasne vidieť ako platia frázy a vymyslené hendikepy...predtým to bolo papagájovanie o zlom dielenskom spracovaní a teraz o váhe....vždy sa niečo najde...

Dusan
21. února • 16:31

Mondeo bych do toho netahal, protoze to je auto rozmery naprosto mimo stredni tridu, takze ho lze tezko srovnavat s auty o hodne mensimi.

sax
21. února • 17:48

Předpokládám tedy že jsi v Mondeu i 159 několikrát seděl a mluvíš z vlastní zkušenosti.

bbb
21. února • 10:50

Hlavně se vždycky najdou vocasové co to trouběj dál do světa, navíc s pocitem, jak tomu rozumí a všem to musí dokázat. Ještě že průměrnej čtenář ví víc než průměrnej novinář.:-D

Doporučujeme

Články odjinud