Alfa 159 facelift: další hvězda Ženevy

Poslední rozsáhlý facelift Alfy 159, jednoho z nejhezčích sedanů současnosti, proběhl na začátku loňského roku a my jsme vás o něm informovali na tomto místě. Pro Ženevu Alfa Romeo připravila další modifikace těchto vozů, s karosériemi sedan a kombi, ale revoluci nečekejme. Alfa zatím kromě jednoho snímku neuvedla žádné podrobnosti o modernizaci, kromě těch o nových pohonných jednotkách. Zajímavou novinkou bude jistě nový zážehový čtyřválec 1,8TBi s přeplňováním a výkonem 200 koní, jenž se bude dodávat v kombinaci s diferenciálem Q2 na poháněné přední nápravě, čímž se zřejmě nové provedení stane o něco krotším bratříčkem varianty GTA. Milovníky nafty pak jistě potěší nástup nového motoru JTDm o výkonu 170 koní.

I v těchto těžkých časech, nebo právě v nich, Fiat zvažuje návrat svých vybraných modelů na americký trh, a sportovní sedan od Alfy patří k favoritům. Dopomoci by k tomu měla ohlášená spolupráce s Chryslerem, jenž by na místní trhy produktům Fiat mohl otevřít dveře uvolněním části svých výrobních kapacit. Toho se však již typ 159 zřejmě nedočká, zatímco jeho nástupce je údajně již vyvíjen s přihlédnutím k požadavkům amerických zákazníků.  

Klepněte pro větší obrázek
Alfa 159 facelift
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků