Akční nabídka VW Caddy Van ENTRY

Praha, 12. července 2002 - Vyhlášený elegán mezi podobně koncipovanými dodávkovými vozy má v záloze hned několik trumfů, kterými překonává konkurenci. Akční modely Caddy Van ENTRY přidávají ještě jeden, a to velmi výrazný: Mimořádně zajímavou cenu!

Přibližně 11 tisíc korun ušetří zákazník, který se rozhodne pro jednu ze dvou verzí dvoumístné dodávky Volkswagen Caddy Van ENTRY - akční model Caddy Van ENTRY poháněný zážehovým motorem 1.4 16V/55 kW (75 k) se prodává za 299 900 Kč (bez DPH), model poháněný moderním vznětovým čtyřválcem 1.9 SDI o výkonu 47 kW/64 k se prodává za 334 900 Kč (bez DPH).

Na dodávkách Volkswagen Caddy řidiči oceňují především velmi pohodlný interiér dvoumístné kabiny, vysoké užitné parametry, tedy především objem prostoru pro náklad a užitečnou hmotnost, i bohatou výbavu. Pojetím svého interiéru si akční modely Caddy Van ENTRY v ničem nezadají s moderními cestovními vozy nižší střední třídy. Do sériové výbavy patří například výkonný posilovač řízení, který usnadňuje manévrování v omezených prostorách. Samozřejmostí je např. imobilizér, otáčkoměr, termoizolační skla nebo příprava pro montáž autorádia. Na přání lze vůz vybavit i airbagy, protiblokovacím systémem ABS, klimatizací nebo elektrickým ovládáním oken.

Při délce jenom 4226 mm nabízí skříň dvoumístného Volkswagenu Caddy Van ENTRY prostor pro náklad o objemu 2,9 m3, což je spolu s užitečnou hmotností až 625 kg v této kategorii malých dodávek špičková hodnota. K bezpečnému uchycení převážených předmětů slouží šest úchytných ok v podlaze nákladového prostoru.

Akční modely Caddy Van ENTRY se profilují jako hodnotné automobily především pro ekonomicky uvažující zákazníky. Tuto charakteristiku potvrzují i hospodárným provozem - například moderní vznětový čtyřválec 1.9 SDI se systémem přímého vstřikování paliva do válců se spokojí v průměru jenom s 5,9 l nafty na 100 km jízdy. A zážehová čtrnáctistovka 1.4 16V/55 kW (75 k) si řekne jenom o 7,8 l benzinu na 100 km jízdy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků