no nevim, proc si lidi kupujou Polo, je to o dost drazsi nez Fabie, a je to v podstate stejny auto, stejnej podvozek, motory, jen jinak zahnuta kastle a hlavne VW vepredu z cehoz maj asi lisi pocit ze je to neco lepsiho.... nebo se pletu??? ale proti gustu.....
Vazeny pane, Polo neni v jistych pripadech drazsi nez Fabie. Konkretne pro model Polo 1.9 tdi comfortline a Fabia 1.9 tdi comfort vypada nabidka cen takto: Polo 467 000, Fabia 482 000. Nejedna se presne o cenikove ceny, ale o nabidku nekolika firem pro temer vybavove zcela identicke vozy. Plus Polo ma o neco komfortnejsi podvozek a pak veci navic. Treba dozivotni zaruku mobility, delsi servisni intervaly (i u stejneho motoru!) a rekneme lepsi dilenske zpracovani (dle me zkusenosti). Osobne se mi design Pola libi stejne jako Fabie, takze volba je jasna. Tot odpoved na dotazy, jak si tento vuz muze nekdo koupit.
o proti Fabii má Polo měkčí podvozek, tedy respektivě jeho naladění. Pokud cestuješ zejména po městech řekl bych, že je Polo vhodnější. Jinak je to samozřejmě identické a nepříhliš vzhledné auto s citelně nesympatickým interiérem. Do města bych si vybral bud Yarise nyní s posilovačem, klimatizací a CDčkem za 280 tis což je podle mě hodně dobrý, a nebo bych si počkal na C2 či vzal větší C3. Nakonec i nejstarší 206 od Peugeotu je pořád hezčí než Polo a řekl bych i mnohem prodávanější.
Mám Polo. Bohužel s mým platem ( 19 000 čistého ) jsem se nezmohl na prostornější rodinný nový vůz. Tebou zvolená auta by jsem si nekoupil, protože mají značně menší vnitřní prostor.
Řešení se jmenuje ojetina Za cenu nejméně vybaveného pola se slaboučkým motorem máš pořádné auto s motorem jako kráva - TDI, 1.8T apod.
No jo asi bych taky za těch cca 300 tis zvolil pokud jsi chtěl spolehlivé auto nějakého středního Japonce, kde bude kvalita bezesporu vyšší a vzhledem k tomu, že Japonec, tak bude i s nějakou výbavou, dnes již bezproblémů i s klimatizací. Nicméně každý má právo výběru a každý má svou hlavu i své důvody.
Jenomze, kdyz si koupite jeteho Japonce, tak uz se na nove auto nikdy nezmuzete, protoze ceny nahradnich dilu jsou mnohonasobne vyssi nez treba u Skodovky. Priklad- celni sklo pro Opel Agila 10 000, stejne auto- Suzuki Wagon R+ 21 000!!!
No a na Nissana Almeru 7000,- . Zeby Nissan uz nebyl japonec ale spis francouz?
co to co to, jaktoze ace2 propaguje japonce - nebo ze by mu nekdo sebral nick?
No protože když tu napíšu, že za 300 kilo bych sehnal Cadillac DeVville ve výbavě d'Elegance kde bych určitě neměl rotační páku místo mikrospínače, tak bych tu byl za idiota, který nezná kvality VW....
Ojeté auto jsem měl. Děkuji, jsem rád, že mám nové. Po Novém roce byly slevy ještě větší. Základ 5 dveří za 255 000 a comfortline za 289 000. Vybíral jsem mezi Fabií, potom se mně zdálo prostornější Polo, tak jsem po něm šáhl. Ještě jsem uvažoval o Fiestě, byl jsem nažhaven z ford.de na motor 1,25, ale ten se dodával pouze na Západ. Myslím, že se do mého gusta příště strefí Škodovka, kde šéf Kulhánek slibuje u příští Fabie prostornost.
Tipnul bych si, že polo si často kupujou lidi, co maj hlavní auto od vw a dbaj na prestiž. V některejch kruzích jsou stále němecná auta in. Stačí se jen podívat na prodeje střední třídy a výsledky starých pasatů se rachtavými pd motory. Myslím že kdo se někdy svez v dieselovým fordu nebo citroenu, ten oželí o něco menší spotřebu a krapet nižší výkon a volí radši ticho.
gugl
Polo je skutečně měkčí než Fabia a Ibiza (Ibiza je z trojice nejtvrdší, čímž chce Seat podtrhnout sportovní charakter vozu), nicméně jeho interiér je skutečně velmi fádní, i když fabia na tom není o moc lépe.
elektricke ovladani oken vpredu je novinka u comfortline a highline ?? To uz bylo v serii u techto vybav i drive, ne ?
Taky mi to bylo divné, ale v reklamě to prezentují jako novinku
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.