Akční model Škoda Fabia Tour de France

52 komentářů

polakow
27. dubna • 20:10

Mě by se  1.2 - 47 kw líbila moc a hlavně ve žlutý to bude líbiví !!!.Přesto  MSR  a jejich rádio bych nechtěl, taky  nikde není psaný zda to má střešní lyžiny . Cena by ale mohla bejt alespoň vo 25.000,- míň !!! Jen na okraj  srovnávat combi  se sedanem, to snad néé !

richie
22. dubna • 16:32

vie mi niekto poradit lepsiu/lacnejsiu alternativu k fabii combi N1 ?  (zatial ambiente s 1.4/55kW)
mne sa nepodarilo nic najst, vdaka

wermi
22. dubna • 17:15

neviem co presne xes  a za aku cenu ale urocite su. napr. kia rio combi chevrolet laceti combi suzuki liana toyota corolla combi... ale jedno je iste. fabia sa uz dneska neoplati kupit. su ovela lepsie ponuky od prestiznejsich znaciek ako je skoda.

ip
22. dubna • 18:24

Sem s tými lepšími ponukami od prestížnejších značiek!
Tiež vyberám, a nemôžem si pomôcť, ale tiež mi najlepšie vychádza Fabia Combi...
Corolla Combi? Spadol si z višne - veď základná stojí 600 tisíc, čo je o 200tisíc viac, než spomínaná F Combi Ambiente 1,4 55kw!!!

MadMack
22. dubna • 19:59

Musim rict, ze jsem resil ted to stejne a nakonec jsem se taky rozhodl pro Fabii. Taky jsem uvazoval o N1 ale nakonec jsem to vzdal - sice usetris pri porizeni (odectes DPH), ale zase DPH odvedes pri prodeji a za tu prestavbu zaplatis 20000,- bez DPH a auto bude homologovano jen jako 4-mistne!

Jirka
22. dubna • 19:42

V tomhle případě fakt nic šikovnějšího za stejné peníze není. Možná Ford Fusion(v ČR od 309tis.Kč) u kterého ale bohužel není, alespoň v ČR verze N1.

richie
22. dubna • 16:33

pardon zabudol som doplnit ze by to mala byt ponuka na Slovensku

Bobek
22. dubna • 15:39

No jasně!!! Chvíli mi trvalo, než jsem to pochopil!
Totiž: jde o akční model "Tour de France" - pohonné jednotky tudíž nesmí být moc výkonné, aby servisní Fabie nemohly cyklistům ujet! Cena ještě zahrnuje tajné odkládací prostory na zakázané podpůrné prostředky s první dávkou zdarma a střešní nosič na kola.

patrik
22. dubna • 3:13

To bude asi úžadný výsledek toho, jak se vedení Škodovky vyšklebovalo Hyundaiům, že jsou tak trapní, že sponzorují MS ve fotbale -  to že oni ve Škodovce mají něco onačejšího! Teď už akorát schází, aby cyklotýmu rozdali tyhle nádherné akční modely (když ti troubové fotbalisti nafasovali XG a nové sonáty...) a hned bude propagace jako víno... taková trochu kyselá

-mac-
21. dubna • 21:44

Podle me jsou ve skodovce asi tak trochu blbi. Prodavaji Fabii "sportovniho" vzhledu s totalne nesportovnimi motory. Ma to byt snad Fabia RS pro chude? No vzhledem k "vyhodnym" cenam asi ne Vzdyt ty motory jsou dobre tak do sekacny na travu a ne do auta A jeste k tomu absence klimy...

milan
21. dubna • 13:31

nikde nevidim klimu. cena je uz na urovni octavia classic podobnej vybavy. skoda, je to stale ta ista skoda.

Aress
21. dubna • 12:45

Ve skodovce fakt asi nejsou normalni.Tohle auto je totalne predrazeny!!!Nevim jak trubka to koupi.Dyt v bazaru si muzu koupit 2 roky staryho passata a udela mi lepsi sluzbu nez fabka.Fakt k smichu!

D.a.l.i
21. dubna • 9:50

... o 100.000 nadsazene?

Půjdech
21. dubna • 9:19

"jen se základními motory do výkonu 55 kW" vs. "tříramenný sportovní volant"

Dan
21. dubna • 8:38

Co je na této výbavě akčního jsem nepochopil, snad jen pro Fabii stále nadstandardní ABS+MSR a ono radio s CD..... Tohle si vážně koupí snad jen totální fanda Škody nebo magor! 

bowler
21. dubna • 8:01

No to si z nás asi někdo dělá legraci.  

Mac2
21. dubna • 7:46

Jen o 5000 Kč dražší než ty akční modely je Fabia Combi Elegance (a to vám i víc než těch 5 tisíc každý dealer sleví). Ta sice nemá kraviny typu chrompaket a zatmavená skla, zato má klimatizaci, tempomat a boční airbagy. To se pak ten akční model fakt vyplatí

Haya
21. dubna • 8:31

u Škodovky potažmo u VW asi spadli z višně, či co...

vlada
21. dubna • 9:44

Fabia Elegance chrompaket má. Jinak souhlas. Akční model, který je za stejnou cenu hůř vybavený než "neakční" je fakt terno. Jinak na Eleganci dostaneš v pohodě slevu od prodejce o dost vyšší než těch 5000,-. Já za ceníkovou cenu Elegance měl navíc alarm, zámek na převodovku, střešní lyžiny, koberce a přehozené rádio ze staršího auta do nového. Tedy věci za necelých 20 kKč.

makro
21. dubna • 7:32

Jen blazen by si koupil toto nove auto, kdyz za 325 tisic muze mit naprosto noveho Megane Sedan II.

M
21. dubna • 8:39

No nevím, ale na stránkách renaultu slavně hlásají, že Megane je již od 350k. Tak by to možná chtělo si nejdřív ověřit informace.

makro
21. dubna • 10:15

Chtelo by se to podivat i na jine stranky nez renault.cz  
http://www.renault-pokorny.cz
Snad to tam neprehlednete :o))))))))))))))))))))
Taky jsem si objednal a priplatil na 72 kw motor. No, zcela novy Megane Sedan II za 340 tisic s motorem 72kw. No, neberte to.

milan
21. dubna • 13:29

ma to klimu a central ?

makro
21. dubna • 22:36

Vzdyz si to muzes priplatit.

Laďa
21. dubna • 14:30

To moje ano.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Krull
21. dubna • 14:59

Tak to je bomba. Teď ještě, aby to mělo motor a je to super auto

Krull
21. dubna • 15:05

Tím jsem nechtěl hanět tu nabídku, ale jen jsem chtěl říct, že 72 kW je prostě málo. Raději bych dal další prachy aspoň za 1.6.

Laďa
21. dubna • 16:03

No a proto jsem si připlatil a koupil 1,6 16V 115 koníků

Krull
21. dubna • 19:17

Ty jo, ale Makro koupil jen 1.4. To bych do velkýho megana nechtěl.

Laďa
22. dubna • 9:01

Souhlasím s Krullem - myslím si, že 1,4 do sedana je málo

Pete
22. dubna • 15:10

A to tak, že hodně málo  Nedávno jsem jel starým Méganem 1.4 72 kW a nic moc, jako jede to, ale musí se to tahat do zbytečně vysokých otáček, kde to už výkon má. Na poklidnou jízdu se to moc nehodí, protože to v nízkejch otáčkách netáhne.

makro
22. dubna • 16:10

Budte v klidu, me to netrapi :)

Pete
22. dubna • 16:44

Teď, ale co a půl roku? Znám to, měl jsem Fabii 1.4 50 kW a po roce jsem toho motoru měl plné zuby. Teď mám dva roky 1.8T 110 kW a už si začínám říkat, že to chce něco lepšího  Ideálně tak 140-150 kW a šest válců.

makro
22. dubna • 23:15

Ani to me nebude trapit  Mel jsem Xsaru, 1.4/55 kw a dalo se jezdit

Petr Broža
23. dubna • 10:30

Mégane sedan je ale těžší a robustnější než Xsara, takže ten rozdíl zase nebude až tak znatelný, resp. poznáte ho až ve vyšších otáčkách. Ale na každý pád na objem 1.4 velmi slušný výkon, sám jsem jezdil se Stilem 1.4 70 kW a když jsem ho dostatečně vytáčel, odměnil se dobrou dynamikou.

makro
21. dubna • 22:37

Me 1.4/72 KW bohate staci.

Laďa
21. dubna • 12:56

Hele, kdy sis to auto objednával a kdy ho máš dostat? Já jsem si u nich 1.dubna objednal sedana 1,6 ve verzi Sport way (i s klimou a CD přehrávačem) za 390 tisíc. A dodání je až 8. června

makro
21. dubna • 22:36

Ja to objednal cca 10. dubna a bude kolem 8-15. cervna :(

Ladis
21. dubna • 15:32

To těch 120 kKc sleva je i na Sport way? No tak to je vážně super nabídka, kombi stojí stejně jako sedan, takže taky za 390 kKc, klima, 6bagů.... Ty slevy mají i ostaní dealeři, nebo jen Pokorný Brno? Do kdy slevy platí?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Laďa
21. dubna • 16:04

Ještě jsme zapomněl na jednu věc - ta sleva je jenom na sedan. Na kombík mně nabídli (tuším) nějakých 60 tisíc slevu. To si ale už přesně nepamatuju.

Ladis
21. dubna • 17:12

Díky za info, chystám se na výstavu aut co je teď v Letňanech tak se pozeptám. Těch 60 tisíc sleva je ofiko renault, maj to na webu. Proto mě překvapilo těch tvých 120.  

Nick2
21. dubna • 16:44

myslim, ze neni nahoda, ze ta sleva 120 tis je pouze na sedan: pokud vim, vyrabi se jako jediny jinde, nez ostatni verze (v turecku) (tim samozrejme nechci rict, ze z turecka bude renault horsi..)

makro
22. dubna • 7:34

Sedan se vyrabi ve Spanelsku, Kombi v Turecku

Pete
22. dubna • 7:59

Je to přesně naopak, v Turecku se vyrábí Mégane sedan a Thalia  Máš turecký auto

makro
22. dubna • 9:43

Ono je to jedno, ale na www.auto.cz byl presny opak toho, co pisete

Pete
22. dubna • 15:51

Sedan v Turecku, Grandtour ve Španělsku, stačí trochu zagooglovat.

makro
22. dubna • 16:12

Sedan ve spanelsku :))

http://www.autorevue.cz/Automobilka/Ar.asp?ARI=2102&CAI=2137

Laďa
21. dubna • 16:01

Ano, ta sleva je i na verzi Sport way. Ty slevy mají pravděpodobně všichni dealeři (nabídli mně to i v Praze a v Hodoníně, jinde jsem se neptal). A ta cena je samozřejmě za základní barvu. Takže za metalízu si musíš případně přičíst 12 tisíc. Bomba je, že je to na všechny vozy obecně (tedy nejen skladové) a tudíž si můžeš na tom autě vybrat cokoliv z nabízené výbavy (např. mlhovky, ESP apod.). Myslím si, že ta nabídka platí do konce dubna.

Marek
21. dubna • 12:06

Tak to je fakt super ponuka...

Laďa
21. dubna • 9:16

Ano, na stránkách něco hlásají. Bohužel ale na oficiálních stránkách nepíšou (a jak řekl jeden prodejce), že na všechny sedany (i vozy vyrobené teprve na přání!!!) mají slevu 120 tisíc. Taky jsem si takto jedno objednal

mfilip
21. dubna • 7:23

akcni model za naprosto neakcni cenu.

1zdavu
21. dubna • 7:01

Skodovka mala na modelovu radu Fabia uz tolko akcii a aknych pomenovani, ako ine automobilky na vsetky modely za celu svoju eru existencie. Basnicka otazka znie, predavala by sa vobec tak Skodovka keby kazdomesacne nemala nove akcne modely a predavat by mala len podla katalogove vybavy (ktore su defacto uplne zbytocne). Som zvedavy aky nazov vymyslia pre dalsi, lebo pomaly s tym budu mat problem.

Doporučujeme

Články odjinud