Akční model Mondeo Titanium pod 700 tisíc

19 komentářů

Zelí
28. května • 13:49

Oni snad podlezli cenu OII. Asi u fordů uznali, že to není na sestřelení prémiovek, jak tady někteří redaktoři básnili a tak se snaží sestřelit OII. Pro zájemce o mondeo dobrá zpráva. Jenom aby nezjistili, že nestačí ani na sestře,lení OII. Pak by museli cenou pod cedník. Zákazník co to koupil za 800tisíc je musí proklínat.

Rychlik
29. května • 0:34

Protože sem si Titanium X ve full ted koupil, můžu v pohodě potvrdit že na prémiovky alá MB E atd má, jel jsem v obojím. Sice je nesestřelí, ale osobně mám v mondeu vše co kámoš v E. E má jen lepší motory a 4x4, jinak to je stejný, obrovskej prostor, tichej naftovej motor, mám 2.2TDCI 175 koní což je ažaž. Nemám si na co stěžovat. OII je proti tomu shit. A těch lidí co se za mnou otáčí :-) to si docela užívám. Nejspíš koukáš i ty :)

dodo
29. května • 1:27

ty vole abyses neposral z toho krámu...

Johny
30. května • 0:04

Teď si mu to nandal. Už má 10cm? Jsi vážně dobrej...

RS
28. května • 15:14

Vzdy budou akcni vozy a na zakasku to nema nic spolecneho se setreleni OII nebo konkurenci prémiovek.jako u Focuse muzes mit akcni skladovy za 400 000 nebo vyrobeny primo pro tebe na ktery budes cekat nez ti ho tovarna udelat za 600 000 i tak to je Mondem, proto i nadale uvidime Mondea i za 8-900 000.

Zelí
28. května • 22:02

To se dá pochopit, ale proč s vrcholným modelem titanium lezou tak nízko ? Jediné vysvětlení je, že jdou pod cenu konkurenta, se kterým se oni sami srovnávají. Kdyby chtěli jít cenou pod Passata, tak ta cena vypadá jinak. Nejsem odborník na marketing, ale tak nějak to vnímám.

Rychlik
29. května • 0:42

Nevím proč by se měli srovnávat, Ford to nemá za potřebí protože je nejúspěšnější dovozce, tvoje dedukce je absolutně lichá. Co potom řekneš na Mercedes E Energi a ostatní co dávaj slevy? Passata řešit nemusej, je sice jedničkou v prodeji ale soustavně a rychle klesá protože jde o starý model, Mondeo je nový a popravě bych za něj dal i víc než mega vzhledem k tomu, jaký z něho mám celkový pocit :) A ostatní jak mi mondeo chválej :D

Dusan
28. května • 15:45

Akorat, ze je neuvidime na silnicich, protoze tam se neakcni Fordy moc nevyskuji. Napriklad potkat v CR Focus I, ktery ma lakovana zrcatka je maly svatek.

mibi
28. května • 8:59

za stejny penize si z Danska dovezu Mondeo 2.5T v kombiku a v maximalni mozne vybave vcetne vsech priplatkovych blbosti ... takze asi tak

RS
28. května • 12:02

Mas pravdu staci jet i do Nemecka. Tak to je vec celeho trhu v CR, ale treba u malych aut se to uz nevyplati ;-)

Me2d
28. května • 12:39

V Německu je to tak, že všechny ty auta jsou odjinud, často z Dánska často z Belgie atd. Tj. pokud chce člověk ušetřit a udělat si výlet, má možnost si to koupit jinde a ušetří jednoho překupníka. V Německu se dá zase super domluvit, je to blízko, proces přihlášení a pojištění tam je dostatečně popsaný ve fórech. Má to ale slabinu, že v Něměcku jsou ty auta vesměs už "aktivovaný" tzn. ve skutečnosti ze záruky uběhlo 2-6 měsíců třeba, protože servisku orazil ten první prodejce a ne překupník.

RS
28. května • 15:09

Tak pokud kujes auto OD nemeckeho Autorizovaneho dealera Fordu jsi prvni majitel jako v CR v tom neni rozdil. Sktivovaný 2-6 měsíců třeba to se ti muze nastat i v CR zalezi jeslti je to funglovka nebo nejake predvadeci kde je prvni majitel prodejce a tak podobne.

Me2d
28. května • 11:58

místní dealeři z nás tady dělají slušný dojný krávy. Ta 2.5ka stojí z DK 658 tisic, s dovozem těch 675. Celoevropskou záruku Ford to samozřejmě má. Přihlášení bez mrknutí oka s CoC.
Nejsmutnější na tom ALE je, že při nákupu tady všechny pojišťovny zkalkulují na takové auto pojistku z nákupní ceny, ale zůstatkovou hodnotu berou z ceny "jinde" - podle známých vzorečků. Po roce tak zjistíte, že auto za který jste tady dali mega, nemá cenu očekávaných 750, ale 525. JAKÉ TO PŘEKVAPENÍ ŽE?

Rychlik
29. května • 0:27

No naštve to, ted sem koupil 2.2TDCI Titanium X za mega, ale leasing s nulovym navýšením mi v DK nikdo nedá a kvůli krádeži si platím GAP, ty mi doplatěj rozdíl kterej pojištovna zkrátí. Takže asi tak. Jsem spokojenej.

Radek Ondrášík
28. května • 16:58

Tedy nevím kde berete ty ceny. Když si vezmu DK cenu 2,5 verze, odečtu jejich daně, přidám své DPH jsem někde jinde, než je 675tisíc.

Johny
29. května • 23:58

Naprosto úpřímně musím říct, že závidím lidem, na které reagujete. Tak jednoduchý pohled na trh. Určitě to jsou experti na MO....:-|

RS
28. května • 12:08

Me2d nikdo ti nebrani po mesici nebo pul roce pojistku predelat na aktualni realnou cenu, ze to nikdo nedela to je blbost lidi. Navic existuji pojistovany ktere dopojistuji kupni cenu vozu tak ze ti doplati 225 tisic podle tveho pripadu, stoji to cca 12000.

Me2d
28. května • 12:29

dokážu si představit, že se někdo baví tím že střídá pojistky jako na běžícím pásu. To není problém pojištění. Je to problém, jak se stanoví zůstatková hodnota. Mnohem důležitější je to třeba pro zpětný leasing, nebo ručení autem. Myslel jsem to tak, že zatímco místní prodejci budou uvádět svoji cenu jako normální a šedý dovoz jako levný, je to tak, že šedý dovoz je normální a tady je to předražený.

Radek Ondrášík
28. května • 11:08

amen

Doporučujeme

Články odjinud