Akční model Hyundai Terracan Adventure za 899 tisíc

V nedávné době byl uveden na český trh modernizovaný model Hyundai Terracan patřící do kategorie Off Road. Nyní přichází na trh limitovaná série s názvem Adventure.

V rámci uvedení tohoto modernizovaného modelu uvádí nyní Hyundai na trh limitovanou sérii s názvem Terracan Adventure. Vůz je v nabídce se vznětovým motorem 2,9 CRDi o výkonu 120kW/164k a se dvěma typy převodovek pětistupňovou manuální a 4 stupňovou automatickou.

Výbava: Velice bohatá základní výbava vozu Hyundai Terracan Adventure se například sestává z  disků kol z lehkých slitin, předních mlhových světlometů, bočního obložení dveří a nárazníků, integrované antény v zadním skle a  střešních ližin s příčníky. Tyto prvky výbavy jsou viditelné na exteriéru vozu.
Z bezpečnostních prvků se pak jedná o antiblokovací systém ABS a EBD, diferenciál zadní nápravy s omezenou svorností, bezpečnostní vzduchový vak řidiče i spolujezdce a imobilizér.

V rámci vnitřní výbavy  komfortu získá zákazník při koupi již v základní výbavě výškově nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče  s bederní opěrkou, kožené čalounění sedadel a vyhřívaná přední sedadla, elektricky  nastavitelné sedadlo řidiče, elektricky ovládané a výklopné střešní okno, přípravu na rádio, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, dálkově ovládané centrální zamykání, automatickou klimatizaci, kůží potažený volant a hlavice řadící páky a obložení přístrojové desky imitací dřeva a další.

Zlepšení technických parametrů: U Terracanu Adventure je novinkou trvalý pohon 4x4 s aktivním přenosem točivého momentu.

Ceny: Terracan Adventrue s manuální převodovkou v ceně 899 900 Kč s DPH, v případě úpravy pro kategorii N1 775 208 Kč bez DPH, patří ve své kategorii mezi nejvýhodnější nabídky na trhu. Verze s automatickou převodovkou je za 949 900 Kč, resp. 817 225 Kč bez DPH.

Záruka: Stejně jako na ostatní vozy značky Hyundai je i na Terracan Adventure poskytována záruka 3 roky bez omezení počtu ujetých kilometrů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků