Podle Reuters způsobila cenová sleva nového Golfu pokles ceny akcií koncernu Volkswagen. Několik měsíců po uvedení na trh zvýhodnil výrobce nový model akční nabídkou klimatizace zdarma, což vyvolalo v investorech pocit, že Golf se neprodává tak dobře, jak se čekalo. I při uvedení na český trh nabízí české zastoupení Volkswagenu stejnou akční nabídku. Právě nový Golf by měl zvednou zisky, které v loňském roce koncernu poklesly; není tedy divu, že tato akční nabídka nevzbuzuje příliš mnoho důvěry.
Snížení ceny je jasným důkazem toho, že je Golf i přes vysokou základní výbavu příliš drahý a výrobce si musí akční nabídkou pomáhat k lepším prodejům. Volkswagen ale není jediný, kdo nabízí různé slevy na svoje auta; např. i naše Škoda si tímto vylepšuje odbyt zastárávající Octavie i málo se prodávajícího Superbu (zde je sleva okolo sto tisíc korun na akční model Celebration).