Akce: Volkswagen Passat Ocean se slevou 70 tisíc

25 komentářů

P.F.
31. března • 12:37

Co to tam dali za motor do té akční výbavy? Nejvíce se z dieselů prodává (u VW) 1.9 TDI 96 kW.

Spíše to vypadá, že ten slabší TDI se už moc neprodává, tak se to snaží oživit.

74kW na tak velké auto je nic moc...

mida
31. března • 15:29

svez se s tim a uvidis ze to bohate staci, krome dlouhych tras po dalnici pres pul evropy, kde je ten sestikvalt ohrome super. na takovy obycejny jezdeni 74 kW staci a i pocitove se ten slabsi diesel proti silnejsi verzi lip ovlada plynovym pedalem - davkovani sily motoru je snazsi

Dusan
31. března • 20:27

To je fakt, ono neni co davkovat, takze clovek s tim ovladanim plynem nema problemy. Jinak mel jsem jako sluzebak Passata s 1.8T 110kw a bylo to *VELICE* nedostatecne. S moturkem z travni sekacky je to mozna slusny taxik, ale pro normalniho ridice nestesti nejvetsi.

Funcarver
1. dubna • 1:35

Dušan : už dobrý, pěkně se hoď do klidu... Na to abys využíval naplno potenciál 1,8T tedy těch 150k opravdu s největší pravděpodobností nemáš.. takových lidí je jen zlomek. Jistě jsou i silnější motory, ale zkus tu sekačku poškádlit na plno na okrskách uvidíš, že to nedokážeš... Takže klídek...

Dusan
2. dubna • 22:47

Odpovim vam oboum najednou. Moturkem z travni sekacky jsem myslel ten diesel. Koupit si Passat a mit 0-100 pres dvanact vterin a maximalku stodevadesat to je skutecne smutne. S tim se na dalnici fakt neda poradne jezdit.
Oproti tomu ten 1.8T byl tak na hrane. Pro takovehle vozy je to asi tak mezni motorace, o ktere ma smysl uvazovat. Je dost rozdil mezi timto motorem v Octavii a Passatu, kde mi prijde takovy tlumenejsi. Jak se rucicka tachometru priblizi k dvousetkilometrove hranici, tak uz to auto zretelne ztraci nadseni. Dle svych zkusenosti bych rekl, ze realna cestovni rychlost na dalnici je tak o 15% nizsi nez uvadena maximalka. Ono malokdy mate prostor to auto na tu maximalku "roztlacit". Jizda na okrskach mne prilis nezajima, moc tam toho nenajezdim.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
T
22. listopadu • 9:55

K tomu co jsi napsal není co dodat.Jsi vážně debil!!!!! Zamysli se nad sebou.

Milanos
30. října • 15:29

Tak se treba zab ty hovado. Pokud vim tak na ceskejch dalnicich je max 130. Asi jsi jeden z tech kokotu co mi zabil rodinu protoze curak jeden letel 240 a absolunte nestacil zastavit pri kolone za zatackou, ktery sou mimochodem na ceskejch dalnicich naprosto prehnany a na tyhle rychlosti nejsou absolutne staveny. Presne tehlech mistru shumachru jako si ty se vsichni co to mame v hlave srovnany hrozime. Polib si prdel, prestehuj se do Nevady a tak si litej v sestilitru 300 z mista omezence. BTW> sam si stejne tyhle auta nemuzes dovolit a tak mastis sluzebni auta, ktery nicis protoze z ciziho krev netece co? Bolshevicka vychova dedo?? Kravataku zassranej. Fakt si me vytocil, ses to presne ty > VRAH na silnici.

JirkaF
3. listopadu • 18:25

Já myslím, že to asi někdo dle Vaší charakteristiky bude. Jestli se Vám skutečně stalo, co říkáte, pak Vám chci vyslovit upřimnou soustrast.
Já bych Vám chtěl jen napsat dvě věci.
Takoví mistři světa prostě nemají duševně na to aby pochopili, že život je o jiných věcech, než o vysoké rychlosti. A cokoli jim napíšete to nezmění a to ani tak hrubá forma.
A tou druhou věcí je má osobní zkušenost jedním takovým individuem.
Byl jsem na nějaké oslavě a jeden z přítomných mi byl označen jako takový "závodník". Když se v průběhu večera dostalo na diskusi s ním, tak jsem ji stočil na auta a jízdu po dálnici. On si začal s tím jak lidi neumí jezdit, ... kamarád nadhodil, že já si jedu svých stabilních 140. On něco poznamenal, ne zrova uctivého, což jsem přehlédl, abych si jej mohl vychutnat. A začal jsem s vyprávěním.
Když jedu po dálnici tak jezdím v pravo i když jedu 140. Ne jako někteří, co si myslí že jezdit v pravo je pod jejich úroveň. (to začal nabírat barvu, ale já pokračoval)
Když předjíždím kolonu kamionů ve 140 tak prostě ten rychlejší za mnou musí počkat, než mám kam uhnout. Když na mě bliká a troubí, nemyslím si o něm, že je to hovado, prase, nebo zmrd. Řeknu si, že lidé jsou v podstatě dobří a on také. Asi mi tedy chce něco naznačit. Například abych zpomalil na 130, že je tam dál měření rychlosti. (to už měl te dotyčný velmi zdravou až červenou barvu)
A já pokračoval, než se nadechl.
A když pokračuje v blikání, troubení a tak, tak si řeknu, že jsem asi přehlédl nějaké omezení rychlosti a srovnám rychlost s právě předjížděným kamionem. A pár kilometrů, než to přejde(přestane troubit a blikat) vydržím vedle něj.
(věřte, nebo ne ale dotyčný nebyl schopen slova a byl fialový)
Mile jsem se na něj usmál a zeptal se jej, jestli to dělám správně, když si myslím že jsou lidi dobří a ne prasata. Kupodivu neodpověděl a po několika minutách jsem ho už na té oslavě neviděl.
Dělejte to také tak. Jezděte co nejslušněji, v pravo a tyto individua pěkně vyduste.

Niemand
31. března • 22:08

Prosim Vas, kazdy ridic povazuje za optimalni neco jineho. Nechci Vam sahat do svedomi, ale pokud jste nebyl s motorem 1.8 turbo 110 kW spokojen, alespon co se dynamiky tyce, tak jste asi zvykly na neco zcela jineho. Osobne povazuji tento motor ve sve objemove kategorii za jeden z nejlepsich. Jestli ho oznacujete za "moturek ze sekacky", pak jste asi trochu mimo. Sam jsem s timto motorem najezdil cca 50 000 km (konkretne Skoda Octavia Combi 1.8 turbo SLX) a byl jsem s nim spokojen. Samozrejme 5.8 V8 ktery jsem testoval v Jeepu je neco jineho, ale je nutne srovnavat srovnatelne.

Ujistuji Vas, ze pro normalniho ridice (v Cechach) jsou zrchleni pod 10s, maximalni rachlost vice jak 210 km/h a spotreba kolem 8,5 l/100 km vice nez slusne parametry.

Geronymo
31. března • 9:57

Cena je pořád moc vysoká. Navíc s tím motorem to je líná lemra.

Hanz XX
31. března • 9:51

Za tyhle prachy... ja chtel kombika v dieselu - nakonec jsem se rozhodl pro RENAULT MEGANE GRANDTOUR - vybava COMFORT-EXPRESSION - 1.5 DCI 100k 73 kw (klimatizace, 6x AirBack atd.) - po sleve se dostanu na castku 598tis. Kc... - PASSAT je kvalitne zpracovane auto, ale design a vnitrek.... uz to proste zaspalo dobu, citil bych se osizen

Funcarver
1. dubna • 1:25

Srovnávat Passat (střední třída) s Meganem (nižší střední) -  fáákt dobrý.. Jinak v pořádku? Přijde Vám divné, že Megane je levnější než Laguna?

emtébé
1. dubna • 17:20

To srovnání je vskutku prapodivné. "Chtěl jsem původně Mercedes E, ale koupil jsem nakonec Matíz Exclusive. Vyšlo to levněji."

Dík, auto s logem dámského oného už nikdy. Stačila mi Laguna 2,2D.

80tisíc km: čepy přední osy
84tisíc: vodní pumpa
91tisíc: vstřikovací čerpadlo
106tisíc: kompresor klimatizace
122tisíc: totálně opotřebená vačka a vahadla
123tisíc: prodej hluboko pod cenou srovnatelně starého a jetého passatu

Na tomhle žabožroutském šmejdu jsem prodělal velké peníze.

 

 

Pepe
2. dubna • 9:04

Hehe, vzhledem k mýmu nájezdu by to všechno byly opravy v 2leté záruce, takže by mě to zase tolik peněz nestálo )

Jel jsem do HR na jachtu s partou lidí. Měli jsme sraz v Pze, tam jsme jeli Passatem TDI, v Pze jsme se měli rozhodnout jestli změníme auto. Změnili jsme za Lagunu dCi a nelitujem, za celou cestu do HR jsem nebyl tak rozlámanej jako za cestu do Phy s lidovým vozem - ca 180 km...

 

 

 

 

 

tibor
1. dubna • 23:13

golf4

25,000km-moturek ztahovani predniho okna,nato central-neslo otevirat

40,000km-vymena plovaku

62,000km-odeslo turbo a 3!mesice jsem byl bez auta,jo zaruka mobility do konce zivota

78,000km-auto po sobe nekolikrat zhaslo a nikdo nevedel co stim,nakonec vymena software a ridici jednotky,pak uz slo z baraku.Ztoho plyne,ze nejen francouzka ale vami vychvalovana wv auta jsou proste sunky a kramy a ver mi ze ted uz bych wv nebral!

Funcarver
1. dubna • 23:38

Kazí se všechno.... ale 3 měsíce kvůli výměně turba?? to jsi měl asi hoodně špatný servis...tomu se mi nechce věřit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
X12345678
2. dubna • 11:09

Taky pochybuji, že to je pravda.

VW dává na turbo po záruce kulanci 100% až do 100 tisíc km a zároveň mění zdarma katalyzátor. Turba jak pro TDI tak pro 1,8T jsou k dispozici jak v autorizovaných servisech tak v centrálním skladu ihned a vyřízení kulance netrvá déle než 24 hodin. Oprava v autorizovaném servisu za více než 2 dny je nesmysl.

Dusan
2. dubna • 22:35

Od te doby co jsem zazil jak se na blby plech (dekl kufru) pro VW Polo cekalo dva mesice uz bych veril vsemu.

Šumík
1. dubna • 19:07

Renaulty jsou šmejdy, to už vím dávno. Jejich "úžasným" designem se nenechám oklamat jako většina evropy... Kdo tu tvrdí, že by se za Passata styděl, tak v něm nejspíše nejel. Ono auto nedělá nejen design, ale spousta jiných faktorů

LK
31. března • 10:42

Když už tam máte airback, tak už tam taky mohli dát klomatazaci.

Pepe
31. března • 9:11

A co Laguna, C5, Mondeo, Accord....

 

Myslim, ze Passat uz jsou vcerejsi noviny a i s tou akci je dost drahej....

Niemand
30. března • 23:59

Jen doplnim, ze cena VW Passat Ocean 1.9 TDI 74kW Comfortline je 681 600 Kc, s vybavou Highline 721 700 Kc. Za tyto penize je uz velmi slusna vybava. Mazda 6 2.0 MZR-CD sedan Exclusive je za 799 900. Problem je, ze do Mazdy slabsi motor nedate a se slabsim motorem nekoupite vyssi vybavu. Slabsi motor s vybavou Comfort je za 669 900 Kc. Cenove tedy opet rozdil minimalni. 

Jemand
31. března • 7:19

Vzhledove ovsem rozdil kardinalni! Do VW bych se stydel sednout.

Franta
31. března • 13:46

A nebudou vam na Mazde 6 vadit spatne licujici zadni svetla?

Ja ted mam skoro mesic novy Pasat Business a ten firmu stal mene nez 700.000 a ma to plnou vybavu s TDi 96kW a sestikvaltem (samozrejme 6x airbag, automaticka klima, aero sterace, hlinik vsude - fuj). Pro rodinne a sluzebni jizdy dokonale auto - vymenil jsem za Octavku SLX TDi a to je uplne jina trida ve vsech ohledech! Akorat pro sportovni jezdeni to opravdu neni - prilis to "smrdi" limuzinou a komfortem ...

Jemand
3. dubna • 6:56

To by mi u Passatu dost vadilo. Japonci jsou prosluli kvalitou, tam neco takoveho nehrozi.

Doporučujeme

Články odjinud