Nezapomente ze ceny jsou určitě s motorem 1,2,coz tedy nic moc
před 2 lety jsem chtěl koupit auto se 4 airbagy, ABS, klimatizací a velkým zavazadlovým prostorem. Chtěl jsem cenu do 330 tisíc Kč. Prodejci Škody Auto ( mix 8 prodejen ) mi tehdy řekli, že airbagy lidi v ČR nechtějí, klimu si do malého auta v ČR skoro nikdo nebere a kombi za 330 tisíc neseženu. Renault a Opel nabizeli za cenu 330 tisíc malé 3dveřové verze bez kufru Peugeot 206 SW tehdy ještě neexistoval.
Jak je vidět, všechno lze, když se chce.....
Jsem rád, že to začíná fungovat
za tu cenu to mi to nabizi aut. dealer ted v listopadu a nebudu asi dal cekat (vozy co ma na sklade)
Fabia Kombi 1,2
- nabidli mi dva airbagy, stavitelny volant a sedadlo ridice, delena sedadla, elektrika vpredu, zimni gumy, central, construct a handrkuju se jeste o alarm, radio, lekarnu, gum. koberecky
ta lekarnička je opravdu opruz ! Za to se musí škodofka stydět. A koberečky od dealera by měla byt samozřejmost a plná nádrž taky udělá radost. Ale prodejci škody jsou škrti a prodávaji to jak banány.
Uvedomte si totiz, ze je listopad a za mesic a pul bude novy rok, tzn. autu uz bude papirove jeden rok a to se projevi na cene a to dost. Takze tech 60 tisic zvyhodneni je v podstate jen kompenzace pro ty, kteri si budou kupovat auto v poslednich tydnech tohoto roku. Protoze takovych lidi moc neni a vyse popsane skutecnosti si uvedomuji, musi automobilky, potazmo prodejci vyrukovat s akcemi, aby se co nejvic vozu vyrobenych v danem roce prodalo jeste ten rok. Pokud by byly vsichni "bernardyni" s klimou a rekneme jeste s hliniky, byla by to za 300 tisic celkem dobra koupe, ve srovnani s tim, co skodovka nabizi (= vysmech), takhle se ale jedna o prumernou nabidku, na kterou nicmene spousta lidi skoci, stejne jako sli do akce "ja na to mam" a po peti letech budou doplacet 50 tisic zustatkove ceny vozu, pokud jej tedy rovnou nevymeni za jiny.
Zase jeden móc chytrej....
Lepsi chytrej a mit k tomu co rict, nez psat ubohy prispevky jako ty
Jo Ty jsi taky nechápal,že v akci "Já na to mám... "se má doplatit na závěr leasingu 50 000 kč,tak to asi tak moc chytrej nejseš nebo jenom umíš třeba špatně číst...pokud chceš vidět neseriózní reklamu tak se podívej na Autorevue na článek o slevách na Nissany,pak se můžeš rozčilovat.Možná,že můj příspěvek tam nazveš ubohým,ale je pravda.
Pavle, nejak nechapu Tvoji argumentaci, ale budiz. Co se prispevku u Almery tyce, nez budes neco vzkazovat autorovi, podivej se, jaky charakter zprava (clanek) ma a pripadne kdo je uveden na miste autora, v tomto pripade je to zprava tiskova, tzn. reklama. To, ze je pripadne klamava ci nikoliv je vec druha, asi mas pravdu, nevim, je mi to jedno, o Nissanu jsem v posledni dobe neslysel moc dobreho a proto jsem tuto znacku prehodnotil a je u me az na nekolikatem miste z nemnoha tech, ktere bych v pripade koupe vozu zvazoval.
Marku nezlob se,ale bohužel Tvůj argument o akci já na to...,že nebyla uvedena poslední splátka 50 000 je blbost,leták mi přišel s novinami rovněž na webu Škody to bylo napsáno naprosto jasně.Možná v reklamě v TV to nebylo jasné,ale letáky s touto akcí snad byli ve všech novinách a tam to bylo naprosto jasně.Co se týče tiskové zprávy Nissanu ten co to uveřejnil na svém webu v případě,že se nejedná o pravdu by snad mohl napsat dodatek,tím jsem mínil trochu nejasně autora.
prima cena,proti tomu nelze nic namítat
Když tak koukám na tu výbavu, napadá mne otázka "je v ceně základního modelu (bez akčních nabídek) alespoň volant, nebo i ten se musí přikoupit?"
V základní výbavě Classic je nenastavitelný volant s posilovačem a airbag Všechno ostatní je příplatková výbava. Základní modely Fabie jsou skutečně hodně drahé na to, co je v nich za výbavu. Fabii, a koneckonců i Octavii se vyplatí koupit jen v nějaké akční nabídce.
auto neni jenom vybava... co takle dilensky zpracovani, pasivni bezpecnost, design, jizdni vlastnosti, cena auta pri prodeji? fabia je teba prospikovana elektronikou... kde si za 2100 koupite prohlidku po dvou letech nebo po 50 000 km? a verte mne ze jenom za tu prohlidku date docela dost...
CANBus je teď moderní, zejména protože v konečném důsledku přináší úspory na kabeláži. Cena procesoru je dnes zlomkem ceny mědi v nahrazených vodičích. Jenom nevím, co s takovým autem udělá trošku silnější EMG výboj...
Jinak bych řekl, že cena prohlídek se primárně odvozuje od nákupní ceny auta.
Prekvapuje me bocni airbag.. kdyz to clovek spocita dohromady, tak to opravdu neni spatne!
Ha ! Že by došlo na má slova a Škodovka konečně pochopila, že její auta jsou předražené a že ji už konkurence v parametru "value for money" (poměr hodnoty a ceny) už předběhla ? Jen nechápu , že jim to trvalo tak dlouho....., asi proto že mě tam (ve vedení) nemají....
Pokud by měla Fabia takovou výbavu pořád, pak to bude konkurenceschopné auto, jinak je to jen předražený WV.... se značkou Škoda.
Pokud jsi toho nevšiml, tak zlevňují všichni výrobci aut nejenom Škoda!
No právě protože zlevňují všichni, tak Škodovce nic jiného ani nezbývá..... Berme však v potaz, že se Škoda vždy prezentovala jako levné domácí auto, ale díky konkurenci to už delší dobu neplatilo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.