Airbag může být spásou. Jak by dopadl řidič při kolizi bez něj?

Airbag může být spásou. Jak by dopadl řidič při kolizi bez něj?

Airbag už patří neodmyslitelně k výbavě současných vozů. Jeho úkolem je hlavně tlumit náraz a usměrňovat tělo při nehodě. Abychom jej ale jen neopěvovali, může také poškodit váš sluch.

V nových autech už airbagy od Takaty nebudou. Firma je v úpadku.

V nových autech už airbagy od Takaty nebudou. Firma je v úpadku.

Na internetu se teď objevilo video naznačující důležitost airbagů. Sestříhané záběry z crashtestů ukazují, co se stane po nárazu s pasažéry. Hlavně tedy s řidičem. A to s airbagem a taky bez něj. Rozhodně je to zajímavá podívaná. A pamatujte, že airbag je konstruovaný tak, aby spolupracoval s bezpečnostními pásy. Jen tak bude fungovat naprosto správně. 

Zdroj: Youtube

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků