Aero: Z doplňkových výrobků se staly nejkrásnější vozy české historie

stealth01  |  05. 03. 2018 09:05

Mně by třeba zajímala hypotetická diskuze na Autorevue té doby.
"Zase nám cpete Aero" nebo "nesnáším práci českých konstruktérů" a JoeDoeův dědeček by napsal něco ve smyslu: "tohle už měla Toyota před několika lety (kdyby nebyla založena až někdy v roce 1937)"...

Ale vážně, krásná auta, uměli jsme to a umíme to i dnes. Akorát kdyby nebyli ti zatracení hateři.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 03. 2018 09:06

Omlouvám se, "koho - co" mě a ne "Mně"

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 03. 2018 09:19

Prehanis. Jinak Aerovka super. Ten spor s CD

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  05. 03. 2018 09:37

Jen škoda, že tehdy se to fakt nejmenovalo České dráhy, ale Československé státní dráhy, že si to autor nejdřív trošku neověřil... Ale to jen taková maličkost na okraj...

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  05. 03. 2018 09:41

Přestože karoserie od Sodomky se mi vždycky líbily, v případě Aero 50 Dynamik to vypadá, jak kdyby ta karoserie přesedla z mnohem většího/širšího auta

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  05. 03. 2018 11:03

Přesně, z boku nádhera, zepředu či zezadu hrůza. To bylo první, co mě praštilo do očí tehdy pří té slavnostní premiéře tohoto zrenovovaného kusu ve Vysokém Mýtě. Bál bych se, že v zatáčce se to převrhne s těmi proporcemi brusle...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  05. 03. 2018 13:06

V článku automobilech Aero mi chybí zmínka o mnohem úspěšnějších modelech 662, nástupcích pětistovky s dvouválcovým motorem a o výkonnějším provedení Aero 1000. Možná by si měl autor článku nejdřív o Aerovkách něco zjistit, popovídat si s majiteli či nadšenci značky nebo alespoň otevřít alespoň Wikipedii. O starých českých automobilech si vždycky něco rád přečtu, ale tenhle příspěvek jsem mohl vynechat.

Odpovědět  |   | 
Igor  |  05. 03. 2018 14:51

Celokovová karoserie u kabrioletu není pravda. "30" měla plochý rám z obdélníkových dutých profilů, ke kterému byla přidělána kovová karoserie na dřevěné kostře.
K jinému příspěvku: jízdní vlastnosti byly vynikající, Aut bylo velmi lehké (cca 800 kg) a těžiště bylo velmi nízko i díky nízkému umístění sedadel. Uspořádání pohonu bylo na dnešní dobu velmi neobvyklé: odpředu- difereciál, převodovka, motor, který byl téměř v polovině auta, zadní sedadla u čtyřmístné verze nad zadními sedadly. Výsledek byl, že v zatáčce pod lehkým plynem auto "zametalo" zadkem!

Odpovědět  |   | 
Martin  |  05. 03. 2018 18:33

Aero 30 roadster ať dvousedadlový + 1 a nebo čtyřsic neměla dřevěnou kostru, ta výdřeva tam není kvůli karoserii ale aby bylo k čemu přišroubovat čalounění!

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  05. 03. 2018 14:14

Ale ale,tohle se chlebodarci libit nebude,takovy nadpis! Pry nejkrasnejsi ceska auta...jste bez premii,panove!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A