Auto pro každé dobrodružství! Má i solární panely, stojí 4,5 milionu

Jiri  |  15. 12. 2018 12:47

Když odmyslime obytnou část, tak tohle je Off road paní redaktoři, ne audi q něco, Suzuki vitara nebo bmv x6 a podobně.

Odpovědět  |   | 
Květoslav Kozatý  |  15. 12. 2018 13:06

Ram je obyčejný pracovní pick up, případně náklaďáček. Ve městech s tím jezdí bazenáři, zahradníci, řemeslníci. Na venkově zemědělci. Takže si tomu říkej, jak chceš.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  15. 12. 2018 15:48

Já vím, to jsou auta na těžkou práci a většinou s rámem, aby to něco uvezlo, f650 může za sebou táhnout 15 tun.

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  15. 12. 2018 13:45

Grand Vitara je off road. Audi nebo Bmw off road nemá. Nevím zda za to dát 4,5 mega, kolega dole níže má pravdu, že to je běžné auto pro různé řemeslníky a farmáře. Kdybych si měl za 4,5 mega koupit off road, tak asi jetou, ale slušnou Landcruiser 200 okolo mega a 3,5mega by mi zbylo na bydlení a jiné radosti.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  15. 12. 2018 15:50

Zeptám se, má grand vitara rám?

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  15. 12. 2018 18:35

Ano, Suzuki Grand Vitara má žebřinový rám. I když v této generaci už plní spíše pomocnou funkci, narozdíl od minulé generace, kde měl pouze nosnou. Dále redukci a uzávěrku mezinápravy. Bavím se o tomhle autě: http://www.autos.ca/galleries/2012/index.php...

Odpovědět  |   | 
Saman  |  15. 12. 2018 19:30

tak presne tohle auto je primo Suzuki nazivano jen SUV a nikoliv Off-road, jako Off-road nazivaji u Suzuki Jimny

Odpovědět  |   | 
king014  |  15. 12. 2018 13:59

Tohle není auto pro každé dobrodružství, na kempování asi ok. Pro dobrodruhy jedině Tatra 815 GTC

Odpovědět  |   | 
Vlastimil Kozatý  |  15. 12. 2018 14:18

Jo, to byla mašina. S tou jsem se svého času dost najezdil. Řízení bylo docela obtížné a dost vyčerpávalo. Jezdil jsem s ní dálkové trasy, hlavně pokojíček - obývák. Občas i do ložnice. Ale to už maminka zavolala oběd a mohl jsem si odpočinout.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  16. 12. 2018 11:21

nevím, o co ti jde, ale 815 třístranka neměla odpojitelný předek a tak blbě zatáčela, ale tady není diskuze o hračkářství a pubošství.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  17. 12. 2018 10:09

Hehe, no to teda moc nenajazdil, moja T148 vozila vonku piesok a sutre, doma obcas stareho otca a pri stahovacke vsetko mozne od vytahu az na miesto zlozenia. Mala este jednu super vlastnost, ona dokonca aj plavala (ten moj kusok okusil uplne vsetko). Parkovala zasadne vonku (na balkone) a startovala na prvy dotyk. Udrzba jednoducha, stacilo obcas prejst kefou. Momentalne jazdi na nej mladsi rocnik, ja som na to uz stary

K tomu autu, celkom sa mi to paci. Su miesta kde ducato s budou nedojde. Na druhej strane, Jadran a naspat bude na dom onom ducate 'pravepodobne' jemne inde so spotrebou. No ale zasa to nebrani za tuto masinu este zapojit prives (ten diesel to nepociti vobec). Pripadne krakorec a clny a zajst si az dolu k vode. No ale to su veci, ktre nam tak ci tak zakazu. Masina fakt pekna. Kde ju vyuzit, druha vec.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 130 N/A