Auto pro každé dobrodružství! Má i solární panely, stojí 4,5 milionu

Jiri  |  15. 12. 2018 12:47

Když odmyslime obytnou část, tak tohle je Off road paní redaktoři, ne audi q něco, Suzuki vitara nebo bmv x6 a podobně.

Odpovědět  |   | 
Květoslav Kozatý  |  15. 12. 2018 13:06

Ram je obyčejný pracovní pick up, případně náklaďáček. Ve městech s tím jezdí bazenáři, zahradníci, řemeslníci. Na venkově zemědělci. Takže si tomu říkej, jak chceš.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  15. 12. 2018 15:48

Já vím, to jsou auta na těžkou práci a většinou s rámem, aby to něco uvezlo, f650 může za sebou táhnout 15 tun.

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  15. 12. 2018 13:45

Grand Vitara je off road. Audi nebo Bmw off road nemá. Nevím zda za to dát 4,5 mega, kolega dole níže má pravdu, že to je běžné auto pro různé řemeslníky a farmáře. Kdybych si měl za 4,5 mega koupit off road, tak asi jetou, ale slušnou Landcruiser 200 okolo mega a 3,5mega by mi zbylo na bydlení a jiné radosti.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  15. 12. 2018 15:50

Zeptám se, má grand vitara rám?

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  15. 12. 2018 18:35

Ano, Suzuki Grand Vitara má žebřinový rám. I když v této generaci už plní spíše pomocnou funkci, narozdíl od minulé generace, kde měl pouze nosnou. Dále redukci a uzávěrku mezinápravy. Bavím se o tomhle autě: http://www.autos.ca/galleries/2012/index.php...

Odpovědět  |   | 
Saman  |  15. 12. 2018 19:30

tak presne tohle auto je primo Suzuki nazivano jen SUV a nikoliv Off-road, jako Off-road nazivaji u Suzuki Jimny

Odpovědět  |   | 
king014  |  15. 12. 2018 13:59

Tohle není auto pro každé dobrodružství, na kempování asi ok. Pro dobrodruhy jedině Tatra 815 GTC

Odpovědět  |   | 
Vlastimil Kozatý  |  15. 12. 2018 14:18

Jo, to byla mašina. S tou jsem se svého času dost najezdil. Řízení bylo docela obtížné a dost vyčerpávalo. Jezdil jsem s ní dálkové trasy, hlavně pokojíček - obývák. Občas i do ložnice. Ale to už maminka zavolala oběd a mohl jsem si odpočinout.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  16. 12. 2018 11:21

nevím, o co ti jde, ale 815 třístranka neměla odpojitelný předek a tak blbě zatáčela, ale tady není diskuze o hračkářství a pubošství.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  17. 12. 2018 10:09

Hehe, no to teda moc nenajazdil, moja T148 vozila vonku piesok a sutre, doma obcas stareho otca a pri stahovacke vsetko mozne od vytahu az na miesto zlozenia. Mala este jednu super vlastnost, ona dokonca aj plavala (ten moj kusok okusil uplne vsetko). Parkovala zasadne vonku (na balkone) a startovala na prvy dotyk. Udrzba jednoducha, stacilo obcas prejst kefou. Momentalne jazdi na nej mladsi rocnik, ja som na to uz stary

K tomu autu, celkom sa mi to paci. Su miesta kde ducato s budou nedojde. Na druhej strane, Jadran a naspat bude na dom onom ducate 'pravepodobne' jemne inde so spotrebou. No ale zasa to nebrani za tuto masinu este zapojit prives (ten diesel to nepociti vobec). Pripadne krakorec a clny a zajst si az dolu k vode. No ale to su veci, ktre nam tak ci tak zakazu. Masina fakt pekna. Kde ju vyuzit, druha vec.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 45 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A