Adrenalinové představení Jaguaru F-Pace: Takovou věc jste asi ještě neviděli

Jaguar představil nový F-Pace, a to velmi stylově. Automobilka s ním vystřihla otočku o 360 stupňů a jen tak mimochodem tím stanovila nový světový rekord.

SUV Jaguar F-Pace bez maskování odhaleno na první fotografii

SUV Jaguar F-Pace bez maskování odhaleno na první fotografii

Za volant Jaguaru F-Pace usedl profesionální řidič Terry Grant, který strávil dva měsíce přípravou na tuto akci, protože při provádění otočky bylo jeho tělo vystaveno přetížení 6,5 G. 

Jaguar F-Pace designově navazuje podle očekávání na koncept C-X17, který se představil přesně před dvěma lety také ve Frankfurtu. Vůz bude k dispozici s motory 20d (180 k), 30d (300 k), 30t AWD (340 k) a S AWD (380 k). Jestli si vzpomínáte na nedávné představení nového XF, pak je vám asi jasné, že nabídka motorizací pro F-Pace kopíruje právě nové XF. Rozdíl je pouze v tom, že si zde můžete pořídit také u základního naftového čtyřválce pohon všech kol, ostatní jednotky ho mají ve standardu.

Jaguar XF nové generace je o třídu větší XE [první jízdní dojmy]

Jaguar XF nové generace je o třídu větší XE [první jízdní dojmy]

Podle předběžného ceníku bude nový F-Pace stát minimálně 1 173 700 Kč (20d, RWD, manuál). Naopak vrcholné provedení S AWD s benzinovým šestiválcem o výkonu 380 koní vyjde zhruba na 2,1 milionu korun.

Během prvního roku prodeje se bude nabízet kromě klasických výbav také First Edition. Díky ní si budete moci pořídit F-Pace s unikátním modrým nebo zlatým lakem karoserie, tedy se stejnou barvou, s jakou se prezentoval koncept. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 41 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků