Adrenalinové představení Jaguaru F-Pace: Takovou věc jste asi ještě neviděli

Jaguar představil nový F-Pace, a to velmi stylově. Automobilka s ním vystřihla otočku o 360 stupňů a jen tak mimochodem tím stanovila nový světový rekord.

SUV Jaguar F-Pace bez maskování odhaleno na první fotografii

SUV Jaguar F-Pace bez maskování odhaleno na první fotografii

Za volant Jaguaru F-Pace usedl profesionální řidič Terry Grant, který strávil dva měsíce přípravou na tuto akci, protože při provádění otočky bylo jeho tělo vystaveno přetížení 6,5 G. 

Jaguar F-Pace designově navazuje podle očekávání na koncept C-X17, který se představil přesně před dvěma lety také ve Frankfurtu. Vůz bude k dispozici s motory 20d (180 k), 30d (300 k), 30t AWD (340 k) a S AWD (380 k). Jestli si vzpomínáte na nedávné představení nového XF, pak je vám asi jasné, že nabídka motorizací pro F-Pace kopíruje právě nové XF. Rozdíl je pouze v tom, že si zde můžete pořídit také u základního naftového čtyřválce pohon všech kol, ostatní jednotky ho mají ve standardu.

Jaguar XF nové generace je o třídu větší XE [první jízdní dojmy]

Jaguar XF nové generace je o třídu větší XE [první jízdní dojmy]

Podle předběžného ceníku bude nový F-Pace stát minimálně 1 173 700 Kč (20d, RWD, manuál). Naopak vrcholné provedení S AWD s benzinovým šestiválcem o výkonu 380 koní vyjde zhruba na 2,1 milionu korun.

Během prvního roku prodeje se bude nabízet kromě klasických výbav také First Edition. Díky ní si budete moci pořídit F-Pace s unikátním modrým nebo zlatým lakem karoserie, tedy se stejnou barvou, s jakou se prezentoval koncept. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků