ADAC otestoval novou funkci VW Golf. Tvrdí, že jde o milník jako ABS či airbagy

11 komentářů

Tom
24. března • 6:04

To je ta slavna technologie, kterou maji nova elektroauta ID3? Proto jsou jich plna parkoviste a nesmeji do provozu? Opravdu prelomovy objev. VW nikdy nic kloudneho nevymyslel, jsou to vetsi plagiatori nez Cinani. Diru na destnik a mastnou skrabku od benzinu ci nafty nepovazuji za technologicky objev, ale samozrejme uznavam, ze jejich objev patri koncernu VW.

Kankunen
23. března • 7:32

To bych mohl jezdit do zatáček přes protisměr a ostatní to zastaví. Vivat nelegálnímu závodění.

mpolan
22. března • 21:35

Zrovna na wifi to není ideální, to je dnes už tak zahlcené pásmo, že další přidávání provozu ve městech povede k totálnímu kolapsu.

Neurotic
22. března • 17:56

Já si s autem povídat nechci. Já chci, aby mělo normální jízdní vlastnosti, 2m vysoká stodola s rozložením hmotnosti 90:10 a 3 hrnkem to opravdu nesplňuje ani omylem:-))

booch
22. března • 15:16

Na tohle se už připravuje i ČR. Spíš jde o to aby se přijal jednotný standard. A hejblo se s infrastrukturou. Samo, že to bude kšeft pro správce systému, výrobce komunikačních jednotek atd. Ale tak jako dnes spousta řidičů využívá dynamickou navigaci, bude využívat i tohle. A určitě to bude levnější než elektrifikace... Na druhou stranu, nevim jestli jsem zrovna klidný že data z mýho auta frčí někam do neznáma. Ale stejně už si někdo sosá spoustu dat z mýho mobilu.

Julo
22. března • 15:07

To to aj beriem na vedomie W a Adac :)

Jim
22. března • 14:27

Když to tvrdí VW tak to nebude milník, ale určitě mylník.

kolkyno
22. března • 12:02

ked to tvrdi nemec o nemeckej firme tak to bude pravda :-D

petr r. (petrumr)
22. března • 11:22

otázka je kdo to zaplatí, levnější řešení je snížit max. rychlost a rychlejší vybodování řidičů ze strany uřadu- tohle nás nebude nic stát. Řidiči co nepustí pedál plynu a jedou kde nevidí nemají za volantem co dělat a nějaký asistenty my dobří řidiči nechceme.

Moik
22. března • 12:29

Je asi myšleno, že tě auto upozorní 11s dopředu, že za zatáčkou je havárka. Nedojde ani k té krizové situaci, i kdybys to dobrzdil. Rozhodně super nápad (i když ne VW)V případě VW se spíš obávám, že to mají zprovozněný na několika málo situacích, který k testování půjčili ADACu. Do reálnýho provozu to bude mít daleko.....ale to nemůže nikdo zpochybnit ani to nevadí, protože infrastruktura stejně neexistuje.VW jde podle mě je dnu...

ACE
22. března • 10:47

Proč ne, pokud praktickou funkčnost potvrdí i někdo hodnověrnej.

Doporučujeme

Články odjinud