ADAC: Nejspokojenější zákazníky má Audi A6, na chvostu je Fiat

43 komentářů

Zd
1. října • 13:34

Tak to nechápu, oni postaví octavii 2 proti avensisu, passatu, A5 nebo mazdě 6....

stanley
9. září • 23:30

alebo postavia Superb oproti F10 alebo A6 :) To je vtip tyzdna.

LOL
1. října • 10:11

Pašík je ve střední s oktávkou a Superb ve vyšší střední.. WTF?!

Zilvar
30. září • 20:57

Jo co se týká značkových servisů jezdí hodně lidí servisovat svůj vůz do německa! Kupodivu servis je levnější a práce je zaručeně odvedená! Né jako moje zkušenost,že můj zaplacenej olej maže vůz někoho jiného! A když se dotážu zn. servisu zda je možno si být u vozu při inspekční prohlídce, prý jednoznačně ne! Odpověď: mohl bych přijít k úrazu!?? :-O

kosta kostic
30. září • 16:59

Blahopreji naprostému vitezstvi Hundai a to téměř ve všech kategoriích. Toto vitezstvi jasne ukazuje kvality vyroby a služeb tohoto ceskeho výrobce...

jogurt
30. září • 23:49

OMG, ox vošický zas diskutuje.....

Rover623
30. září • 10:49

Evropa je silně protekční trh, nechte podobnou pitomost vyplnit v Itálii a hádejte kdo bude první. Navíc hodnocení prodejců a servisní sítě je značně regionální, nechte němce seznámit s přístupem a servisem Audi v ČR a příští auto co si koupí rozhodně Audi nebude. Navíc pokud 70% celého dotazníku tvoří tohle, o spokojenosti s daným autem to neřekne nic, o spokojenosti se značkou jako celkem je to platné jen pro daný stát.

x12345678
30. září • 11:09

V čem jako je servisní síť Audi v ČR problémová? Jsou mezi nimi excelentní servsy (TOP Centrum, Porsche Plzeň, Barth s výhradou, jistý umělec tam hromadně chybně kóduje servisní intervaly, ISR,......) , slušné servisy (naprostá většina ostatních) a několik málo těch, kteří by měli o značku přijít, jenže v době aktuálního znění blokové výjimky by se stejně nic nezměnilo, protože by stejně dál mohli fungovat jako nezávislí opravci.

Rover623
30. září • 11:21

Porsche Plzeň? Byl jste tam někdy, jejich neschopnost a neochota řešit cokoli v rámci záruky je do nebe volající a po ČR je takových víc. Audi jsou na firmě 2 (v Plzni) a po zkušenostech s Porsche Plzeň se na servis jezdí do Německa. To samé platí pro Mercedes (ale ten není Porsche Plzeň).

K1
30. září • 19:15

Jsem z Plzně a lépe bych to nenapsal . Mluvím o Mercedesu a zkušenosti ve VSP 3-[ . V současné době jezdím do Německa a připadám si jak na jiné planetě. Většina autorizovaných servisu v ČR kazí jméno své značce.

David
1. října • 5:53

A kam do toho Německa jezdíš ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
K1
2. října • 17:37

Mercedes-Benz Hirschvogel GmbH & Co. KG Straubing

Krezz
30. září • 13:49

Nevím jak Audi, ale ja třeba se Seatem jezdím k Hellerovy do Opavy (dělají koncerny) a jsem nadmíru spokojen. Měl jsem auto těsně po záruce, nemělo ani moc najeto a rozsypala se převodovka a velmi ochotně s pomocí Seatu zaplatili 70% materiálu. Takže co se týká přistupu, nemůžu si stěžovat.

Radek
2. října • 10:29

Já jezdím k jednomu garážníkovi a jsem taky naprosto spokojen. Nevím, proč bych měl v autorizovaném servisu platit jen za připojení na počítač 500-1000Kč, když to není žádný servisní úkon. A takhle bych mohl pokračovat.

Bohdan
30. září • 14:03

Auto nemělo nic najeto, bylo v zaruce a servis zaplatil jen 70% ceny DILU? Takže draha prace a část predrazenych dílu bylo placeno vámi. A je to tu vyzdvihovano jako výborný servis.To mi prostě hlava nebere. Hold jsme asi narod ovcí a dost se bojím budoucnosti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Krezz
30. září • 18:06

Tak teda ještě jednou, auto bylo cca 3 měsíce po záruce tedy měl jsem zaplatit všechno. To jest důvod proč jsem zde vůbec psal, protože ono to s tím servisem koncernu zas tak černý není. Já jsem vyzkoušel i jiné značkové pracoviště a popravdě Heller Opava je úplně na jiné urovni než třeba VW Olomouc.

Michal
1. října • 15:47

Mě by teda zajímalo kolik měl seat najeto??? Protože aby se po 2,3roku rozsypala převodovka je na můj vkus docela brzo. Mam Fiata Grande punto. Najeto 38Kkm, a ano měl jsem závadu, vadný mikrospínač v 5dveřích, tot vše.

Saj
19. října • 10:48

Ono se to těžko soudí, když dotyčný to mohl nějak prasit. Když se podíváte na silnici, tak lidi jezdit prostě neumí

jogurt
30. září • 23:58

Protože to byl seat. U škody bys zaplatil jen práci a kulance by byla na díly plná. U VW a audi bys nezaplatil ani práci. BMW, M-B, Toyota, Honda. Ford totéž. U HK by ti vysvětlili, proč za to můžeš sám a že na to se záruka 85let tak nějak nevztahuje.

Damon
30. září • 17:40

Pane, přečtěte si příspěvek od Krezze ještě jednou. Psal, že auto bylo těsně po záruce, ne že bylo ještě v záruce. Docela podstatný detail :)

Petus
30. září • 16:25

Řeč ale je o pozáruční opravě.

Jorg
30. září • 16:20

Ovce neovce, prostě to pisateli vyhovovalo. Kvůli tomu je "ovce" a ty ajnštajn? Jseš vůl.

marcelo
30. září • 14:12

Na koncern dobrý přístup :-D
Kolegyni se na VW Polo podělal půl roku po záruce motor 1.2 HTP (prohnutý blok motoru, jedna z typických konstrukčních vad tohoto motoru) a chtěli to po ní zaplatit do poslední koruny. Poslala je někam a nechala si jej přebrousit v neznačkovém za zlomek ceny.

kukol
30. září • 14:18

Možná i proto je VW v této statistice v kategorii Servis mezi nejhoršími. Body naopak získal v kategorii Image značky. Je na každém z nás, co je pro nás důležitější.

Zelí
30. září • 15:42

Standardní asijská strategie, která má navodit dojem spolehlivosti, spočívá v delší záruce vykoupené častými návštěvami ve značkovém servise díky krátkým servisním intervalům. Toto je zajímavé pro kategorii domácí mazlík, ale nikoli pro firemní vozidla s velkým nájezdem. Tím vzniká i nedorozumnění mezi různými skupinami uživatelů. Každý upřednostňuje něco jiného. Kdo si kupuje domácího mazlíka koupí si korejce, kteří tuto strategii pajcli od japonců a díky ještě větším a delším zárukám japonce z evropského trhu vytlačili. Kdo potřebuje firemní vozidlo ten kupuje u němců. Tak jsou momentálně na trhu rozdané karty.

Mirek
30. září • 17:17

To je naprostá hloupost. Pokud se člověk zeptá odborníků, tak např. každý řekne, že požívat longlife oleje a jezdit jej měnit jednou za dva roky, tak si koleduješ o průser. V tom jsou Japonci zodpovědnější. Kde jsi přišel na blbost o dlouhých zárukách u Japonců a že to Korejci opajcovali od nich a ještě je prodloužili? Japonci nabízeli vždy standart 2 roky. Zdá se ti to moc dlouho? Za delší záruku sis musel připlatit.

Zelí
30. září • 19:35

Zapomeň na odborníky. Dieslové motory jezdí dnes běžně a v souladu se servisním plánem na jednu výměnu 100 tisíc km. Long life na 50 tisíc u vw je zcela OK. Motory jezdící v režimu long life najezdí v pohodě 400 tisíc a víc km. Japonci nabízeli i tři roky nebo 90 tisíc km (např.nissan). Takže korejci je touto psychologickou strategií vytlačili. Stačí si přečíst názory zákazníků HK. Přesně jim na to skočili a návnadu sbaštili. Já proti tomu nic nemám, já je dokonce chápu. Sám žádné domácí mazlíky neprovozuju, tak korejce ani japonce nekupuju.

Mirek
30. září • 20:50

Je zvláštní, že v této krajině hodně lidí hledí na odborníky skrz prsty a myslí si, že jsou chytřejší. To se potom nemůže v tomto státě člověk ničemu divit. Sotva vyučený zedník chce řídit stát (jistý skokan na lyžích, pro neznalé). Lidé bez patřičného vzdělání se cítí umět vše, kde přijdou. Jen se divím, že tohle ještě neproniklo do zdravotnictví. To by byl pocit, operoval mne instalatér za asistence kunsthistorika. :-P

Zelí
1. října • 20:43

Nesmíš prostě všemu věřit. Dieslové motory jsou dnes běžně provozovány se sevisním intervalem 120 až 150 tisíc kilometrů. Žádné diskuze o vyčerpání mazacích schopností motorového oleje po desetitisících km, jak někteří tzv. odborníci prezentují tam nejsou pozorovány. Motory vydrží 1-2 miliony km do GO.

Petr
3. října • 13:57

A pokud to Zelí myslí vážne tak je vypatlaný osel.

Zelí
4. října • 15:51

Osel jsi sám. Můžeš měnit olej klidně každých 8 tisíc km, jak se to dělalo ještě nedávno u japonských aut zcela běžně. Nic ti v tom nebrání, budeš mít dobrý pocit, že máš dobře namazáno. A servis bude taky spokojený.
Rozhlídni se kolem sebe a uvidíš profi dieslové motory, které mění olej v intervalu větším než 100 tisíc km. To opravdu není nic zvláštního naopak je to zcela běžné.

Rover623
4. října • 16:22

Asi vám králíci ožrali hlávku, když píšete takové voloviny. Motorový olej jako takový už znehodnocuje jen jeho přítomnost v motoru, sráží se v něm vzdušná vlhkost, která nakonec téměř zničí schopnost mazat motor. Ten interval je různý, ale obvykle výrobci nedoporučují ponechávat ten olej déle než 2 roky.Provozem se olej znehodnocuje prostě tím, že se v něm zachytávají nečistoty z motoru, které vznikají při spalování, tím postupně ztrácí olej schopnost mazat motor (dostat se na potřebná místa). LongLive oleje jsou husté hnusy, které velmi dobře odolávají zhoustnutí, jenže v létě když motor namáháte zachycují menší množství nečistot a v zimě se po studeném startu déle dostávají na potřebná místa. Většina výrobců co má rozum je nepředepisuje aby nedocházelo k velkému opotřebení motoru. Při nedokonalém mazání, které je s použitím longlive olejů spojené je totiž pouze otázka jak dokonale to dokáže motor snášet a jak dlouho. To ovšem nic nemění na faktu, že kolem 60tis. nájezdu už je jakýkoli olej v autě více ve stavu pevném než tekutém, navíc už je totálně ucpaný filtr což snižuje tlak a dále tak zhoršuje mazání motoru. Není tajemstvím, že motory s předepsanou výměnou 30tis. mají až 3x takový tlak oleje než ty s výměnou po 10tis. což mimoděk zvyšuje zátěž na konstrukci motoru.Ty "profi" motory o kterých mluvíte, jsou velké agregáty (buď stacionární nebo v lodích) které spalují mazut a nepoužívají klasické mazání olejem, ale mažou se díky použitému palivu. Jednou za čas (obvykle obrovské intervaly nad 100tis.) se ovšem musí usazeniny z mazutu z motoru odstranit aby nedošlo k jeho ucpání. Doplňkově se u nich někdy používá dodatečné ztrátové mazaní (které někteří znají z motokrosu), kdy je ovšem olej vyčerpán dříve než může dojít k jeho znehodnocení.

Petr
3. října • 13:52

:-D dobrá ironie.

kukol
30. září • 16:46

No, oni jsou na tom v kategorii servis korejci podobně špatně jako VW. V této kategorii vládnou japonci, prémie a Renault.

jogurt
30. září • 23:54

jako v čem vládne renault?????????????????
Ve spotřebě mechanických dílů motoru a podvozku na jednotku životnosti jiných značek. V ničem jiném. Na jeden život octavie spotřebuje renault tři vačky například........

kukol
1. října • 8:54

Podívej se na článek o kterém diskutuješ a pak se na tu statistiku podívej. Jsou to jen jasná fakta. Z tebe padají jen nějaké hospodské bláboly bazarových octávkářů. Pak se podívej třeba na německé STK DEKRA. Pak pochopíš jaká je Octávka třeba proti Méganovi rozpadající se plečka.

Saj
19. října • 10:45

Ty lžeš a ještě tomu sám věříš :-D

wolff
30. září • 10:40

Výborně...
Někdo být poslední musí..., nic nového pod sluncem...Jen takový dotaz... Jak relevantně k těmto datům ADAC přichází? Je to alespoň trošku něco jiného, než sednou si středoškoláci s tužkama k dotazníkům, které vyplní, přičemž za jeden vyplněný dostanou 10 centů?V případě autobildu se to dělalo tak, že tam snad byl nějaký dotazník, který vyplňovali respondenti, takže tam mohlo být vyplněno opravdu cokoliv... Není to tady u ADACU obdobné? Případně... vědí ti dotázaní na co se jich a za jakým účelem kdo ptá...O.K.
Německý trh, německé výsledky..., ale i tak o relevantnosti těchto výsledků úpřímně pochybuji, mimoto je to o ničem.

kukol
30. září • 12:15

Hlavně se je potřeba podívat, jak to výsledné hodnocení vzniká. Jsou tam třeba známky za image značky, cenu, ekologii, hodpodárnost atd. Z toho je pak jasné, že třeba korejci, Dacia nebo Škodovka získávají hodně bodů za cenu. Naopak třeba Renault je v Německu docela drahý a hodně v tomto kritériu ztrácí. Naopak zase získává za kvalitní servis. Proto je třeba se na jednotlivá auta podívat a zjistit si za co body získávají a za co ztrácejí.

Mirek
30. září • 17:06

I tak to jsou naprosto irelevantní výsledky. Jezdil jsem např. s Civic, Aurisem, Focusem, Ceedem, i30, Mazdou 3... a když se podívám například na komfort, tak to hodnocení je naprosto subjektivní pocit jednotlivých uživatelů, kteří pravděpodobně nevyzkoušeli žádnou konkurenci. Takovým "anketám" říkám fanouškovské, nevypovídající o ničem jiném, než že skoro všichni hodnotí kladně svoji volbu. Jediné, v čem se shodnu je asi servis. Zatím jsem nezažil lepší než u Toyoty.

L_a_da
21. listopadu • 21:40

Vypadá to, že jsi zatím jezdil jen neautama, to co jsi vyjmenoval, tak žádné z nich není auto a mluvit o komfortu je snad jen sranda.

Petr
3. října • 13:47

Navíc nějak nemůžu pochopit to dělení do kategorií. Vždyť Octavia se v žádnám rozměru nemůže rovnat Pasatu nebo Mondeu. Krtomě kufru má všechny rozměry mnohem menší ( jen rozvor, který přibližně určuje míru konfortu pro posádku: Modeo-2850mm; Octavia-2680mm). Dokonce i Superb nepatří do vyšší střední.

asdf
30. září • 10:45

No, zajímalo by mě, jak by dopadl takový průzkum v Itálii nebo Francii. Zcela jistě by tam nebyly domácí značky na chvostu...

Doporučujeme

Články odjinud